News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Quest

Nu e nimeni pe traseu sa ne spuna daca s-a dat in trafic VO TM Sud ?
Common sense will get you far !

savagedanyro

Waze ruteaza deja pe acolo
...live the moment...

Archi

In Freidorf încă nu se poate intra, astept

Archi

Update, In freidorf s-au dat drumul, acuma la ora 18:00

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Archi

Am parcurs toată distanta intre Freidorf si Calea Lugojului, câteva remarci:

- Am făcut exact 20 de minute, circulând cu 70-80, pe alocuri 90. De la Calea Sagului până pe Lugojului am făcut 16-17 minute
- A fost aglomerat, însă s-au acumulat mașini așteptând deschiderea, așa că nu e chiar relevant traficul de la deschidere. Ar trebui sa vedem cat de aglomerat e mâine.
- Cel mai aglomerat a fost între sensul giratoriu fara ieșiri din drept cu Giroc și nodul de la Moșnița, se observă că traficul transversal de pe Calea Urseni se suprapune cu centura, hai acuma cu pasajul peste!
- A fost aglomerat și la Drumul Boilor, ar trebui gândit un pasaj.
- Parcările sunt închise, se lucrează la ele

In mare, lăsând la o parte faptul că proiectul e gândit pentru secolul trecut, este clar o îmbunătățire și țin să precizez că experienta la condus este superioară centurii de nord.

Între Freidorf și Moșnița practic avem un drum fără intersecții la nivel, se circulă frumos in coloana cu 90.

In opinia mea ar trebui acuma lucrat sa se înlocuiască cu pasaje toate cele 3 sensuri giratorii de pe centura sud, iar asta ar garanta fluentă, chiar daca în coloană. Ahh și breateaua lipsa de pe Calea Lugojului, e chiar absurd fara ea..

TLDR nu e dracul chiar așa negru cu centura asta, singurul punct unde se vor face blocaje e la Drumul Boilor. Cu câteva investiții în eliminarea sensurilor giratorii și cu construirea bretelei lipsa pot trai cel puțin pe termen mediu asa

dorum

Dumbravita - Continental 23min fata de 33min pe la Padurea Verde si 43min prin centru

TibiV

Eh, si 20 de minute din viata te-au facut pe tine?!...

(ironie, evident... Ca doar este SUBIECTUL ZILEI !....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cetatean

Fata de un traseu de pe autostrada prin Dumbravita pana in Sag,astazi pe centura a fost mai rapid cu aprox. 20 de minute decat traversatul prin oras.

Sunt curios cum arata traseul Lugojului,Dorobantilor,Vidrighin,Rebreanu, Sagului.

Cum am mai zis,de centura asta era nevoie de acu 20 de ani,de cand eram la facultate.

Gio

Bun asa, e bine ca au finalizat-o dupa atata timp. Cum o centura 1+1 nu poate fi serioasa pentru un oras ca Timisoara, asteptam degraba SFul pentru largirea la 2 benzi pe sens.
Din pacate A9 nu este o solutie, va prelua traficu de tranzit spre Serbia (si acela cam redus), traficu local se va inghesui tot pe amarata asta de centura. Chiar sunt curios ce trafic o sa fie peste cateva zile.
Nu inteleg ce capete patrate au putut gandi aceasta centura la 1+1, idem si in cazul Craiovei.

Cetatean

Pentru ca studiile sunt de 20 de ani? Lipsa de vizune. Vezi ca se construiesc mini orase langa meteopola ( ne zicea profu" la scoala ca sunt undeva la 100000 de parcwle de casa langa Timisoara) si tu ca primarie cand dai avize nu ceri nimic.

Cand se va finaliza centura de vest la 4 benzi si legatura cu A1 o sa fie un inel complet,cat de cat.
Giratiile alea mi se par ca nuca-n perete.

Timisoara2

Am testat si eu astazi centura si am facut o filmare completa cu aceasta ocazie. Drumul este destul de ok, dar cred ca se va simti lipsa celor 4 benzi destul de mult, la intrarea pe centura banda care permite accesul este foarte scurta si daca vin multe masini trebuie sa te opresti pe loc, iar cand prinzi putin spatiu esti nevoit sa accelerezi puternic sa nu vina cel din spate si sa fie nevoit sa puna frana. La minutul 28:42 erau doua masini de la ,,Retele Electrice'' oprite pe marginea drumului si totusi a fost destul loc sa treaca un camion si o masina deodata. La minutul 0:37 cel cu tirul a gresit traseul cel mai probabil si a facut o ,,romaneasca''


GIV

centura asta e sora mai mare a centurii brasov, mai lunga, mai multe sensuri giratorii.. parapetii aia din beton imi creeaza doar mie impresia de mers prin tunel?

tm

Traficul greu inca exista pe traseul Dorobantilor, St Iosif, Vidrighin.

Vlad94

^Probabil durează puțin până se vor obișnui șoferii de camion cu noul traseu.