[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

dorum

Am primit un raspuns de la DRDP Tim legat de acest subiect. Breteaua Lugoj -> Moravita face parte dintr-o dezvoltare ulterioara a centurii, necesitant largirea pasajului centurii peste DN

voicul

Desi e filmare de Duminica, e clar ca efectivul UMB e in drum spre alt santier. Nici nu prea conteaza unul ca toate ard.

Deci o dubla victorie (intarziata 2 luni)

Bogdan TM

Quote from: dorum on September 09, 2024, 04:47:47 PMAm primit un raspuns de la DRDP Tim legat de acest subiect. Breteaua Lugoj -> Moravita face parte dintr-o dezvoltare ulterioara a centurii, necesitant largirea pasajului centurii peste DN
Breteaua asta nu facea parte din proiectul centurii sud ? Gen, nu trebuia UMB sa o faca ? Nu pt asta s-a inchis pod-ul peste DN ?

Timisoara2

VO Timișoara Sud (VTM), 9.09.2024, înainte de deschiderea traficului


Sursa: DRDP TIMISOARA

gruia88

Astazi se deschide? In sfarsit ne vin muncitorii astia de aici la T4  :p , ii asteptam de prin iunie.

epuru

Azi dupa ora 16:00 au anuntat DRDP Timişoara pe Facebook.

bogdan4ice

Cred ca se muta putin mai aproape pe A1 unde au tot drontul de lucru disponibil iar termenele sunt stricte.

casian

Mie imi pare ca nodului cu DN6 ii lipseste cea mai importanta bretea, anume cea care face legatura dintre DN6 dinspre Remetea spre Timisoara cu sensul VTM spre Sag. Asa e?

ijwtsh


Cozak

#1539

Chiar asa e, vor aglomera sensul giratoriu catre Aeroport unde vor intoarce sa poata urca pe VTM catre Giroc, Moravita, Utvin.

elphax

sunt 2 giratorii, ambele la 500m , nu se aglomereaza nimic ...

gruia88

@ijwtsh eu il vad din 2 puncte de vedere :
1.Speranta , sper sa mute din ei ca sa avanseze T4 cat mai repede si sa aiba sanse sa dea drumul Colonesti-Albota anul asta si un push de resurse 2 luni i-ar ajuta .
2.Deadline-ul la T4 e mai aproape decat LD2 , in afara de tuneluri restul traseului nu este asa lung si pot sa faca push acolo dupa T4.

Dar cum adevarul este undeva la mijloc probabil o sa distribuie echipele la ambele santiere sau unde au nevoie mai mare .

Cel mai bun lucru este ca s-a incheiat un obiectiv se pot distribuii resursele si cei din Timisoara se pot bucura de aceasta centura , nu sunt din zona sper sa le fie de foarte mare folos.

ijwtsh

Deadline-ul de la T4 nu e legat de PNRR, in timp ce cel de pe LD2 este.

gruia88

Total de acord cu tine , dar cum vad eu lucrurile LD2 lupta este pe tuneluri care din cate am citit au 2.13 KM si tot lotul are 9.13 km , cei 7 km ramasi de A se pot face in 2025 dupa ce termina cu T4 .

Eu vorbesc doar din punctul meu de veder si ca si manager cum as proceda sa am cel mai mare progress si revenue .

Termini T4 iei banii eliberezi multe resurse te muti pe LD2 unde ai efectiv 7-8 km de Autostrada de construit in rest ai un mare bottleneck si anume acele tuneluri.

Asteptam si vedem cum vede constructorul lucrurile!

elphax

Legat de Centura Vest, Nurol castigase licitatia, se putea semna saptamana aceasta. Nu se mai poate. Avem contestatii  de la Precon/Selina si ARL/Strabag

https://economedia.ro/centura-timisoara-vest-cnair-nu-poate-semna-contractul-cu-nurol-turcia-cnsc-a-admis-contestatiile-precon-si-arl-strabag.html