[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Bogdan27

Ok, era mai mult o intrebare(nepricepandu-ma) vazand ipoteza la posibile probleme ale proiectului am crezut ca e posibil sa fi fost vreo problema cu acel drum, observasem ca s-a lucrat diferit la giratoriul din Mosnita vs giratoriul din Sagului unde spre deosebire de Mosnita s-a lucrat mult mai mult la drumul de sub pasaj.

Legat de estimarile ce au tot aparut prin presa aproape nimeni de aici nu prea pune botul la ce zice Grindeanu, nici daca s-ar pricepe nu l-as crede :P partea buna e ca diferentele de estimare ale API vs UMB sunt la nivel de saptamani aici si nu ca in alte cazuri de multe luni sau chiar ani :)

dizzy

#1456
@Dulghii Asa am avut si eu impresia, A9 merge in paralel cu centura de sud si sper ca traficul greu se va muta acolo pe A9.

O vor face ca sunt impinsi din spate de UE si primesc si finantare.

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html?zoom=12&lat=45.7451&lng=21.3001

dizzy

#1457
Parea mea este UMB a lucrat mai bine si mai repede fata de vechea firma Tirrena Scavi, cand sporadic vedeai ca mai trecea o basculanta pe santier.

Imediat o s-o termine, nu mai conteaza 1-2 luni in plus. Deci o vor termina intr-un an si 2 luni.

Tirrena Scavi a facut 58% in 3 ani! Si doar partile usoare. Partea cea mai dificila a picat pe UMB.

Tirrena Scavi: Contractul pentru proiectarea și execuția Centurii Timișoara Sud (25 km.) a fost semnat pentru 272 milioane lei, iar lucrările au început în primăvara anului 2020 cu termen de execuție de 24 luni. In martie 2023 s-a reziliat contractul. Aveau doar 58%.

Viitorul constructor (UMB) mai are de realizat un traseu cu o lungime de 25,69 km (42%), care include: trei poduri, nouă pasaje, patru noduri rutiere, cinci intersecții la nivel și două parcări de scurtă durată.

ioji

Quote from: Bogdan27 on August 21, 2024, 03:25:49 PMcomparativ cu italienii care au lucrat in ultimii ani in zona noastra, UMB chiar si in situatia ca au luat mai multe contracte decat pot duce, aici s-au descurcat ani lumina fata de italieni

Si eu sunt foarte suparat ca nu au terminat la timp, ma afecteaza in mod direct lipsa centurii, dar nu pot sa nu iti dau dreptate si sa nu observ aceste firme italiene care au venit aici mai mult sa incurce si sa incetineasca terminarea unor lucrari de infrastructura. Sa n-o dau in teoria conspiratiei... O:-)

Ionut

Nici nu s-a pus problema să comparăm UMB cu Tirrena pe proiectul ăsta. Ce mă deranjează pe mine am zis în mesajul ăsta care încă este la news.

Iată am și avem încă o dată dreptate și tot noi încasăm hate și înjurături în timp ce Sfântului UMB i se găsesc scuze de către cei care mă și ne înjură.

ioji

Da, l-am citit si ti-am dat si "like" pentru ca mi se pare just mesajul. Parerea mea este ca atunci cand o merita, trebuie laudati iar cand o dau in bara trebuie criticati, nu cautate scuze (mai mult sau mai putin puerile). Iar in momentul asta trebuie criticati. Desi of topic, nu pot sa nu ma gandesc la LD2, cred ca o sa mai circul mult prin Margina, Cosava, Cosevita, in ritmul in care se lucreaza...O sa ne cunoastem cu satenii  :p 

dr4qul4

De vreo 3 luni ii tot asteptam sa termine (erau unii care o dadeau gata inainte de alegeri) ca sa se mute pe LD2.
Sper sa nu o inaugureze inainte de alegerile viitoare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

ioji

Sa se mute? Pai asa se face? Lucrarile licitate se incep cand se muta o echipa de la o lucrare la alta? Scuza-ma, daca nu ai destula forta de munca nu licitezi. Stii proverbul ala, nu te intinzi mai mult decat iti e patura...Na ca m-am enervat acum mai ales ca aud tirurile huruind si zdranganind prin fata blocului,in loc sa fi mers deja dreaqului pe centura asa cum ar fi trebuit   >:( Dezamagirea e mare...

dr4qul4

#1463
Nu te lua de mine. Eu sunt acuzat ca sunt anti-UMB pentru ca i-am criticat de cand au licitat pentru centura asta.
Efectiv nu aveau ce sa caute aici. Si se gaseau alte firme care sa preia lucrarea. Asocierea aia cu Dimex nu parea atat de rea.
Ministrul estimeaza ca lucrarile de pe santierul Centurii Timisoara Sud ar trebui sa fie gata inainte de termenul din iulie.

2-3 luni intarziere nu pare cine stie ce...Dar termenul era de 12 luni.
Daca avem 20% intarziere la un proiect prioritizat, la cat sa ne asteptam pentru proiectele "fara prioritate"
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dan tm


Ionut

Cu filmarea asta de la sol conștientizez cât asfalt mai au de pus (uzură). Mai au de migălit.

Dulghii

https://imgur.com/a/xqK9ksr
Am fost vineri (23 august) în trecere de la Timișoara la Moravița (19:00) și am văzut că în dreptul pasajului Șag se lucrează intens, există și utilaje de asfaltat, era aglomerație foarte mare și am făcut și niște poze.

Sorinus

Mai dar acostamentul ala, nu putea sa aiba si el macar 1m? E totusi drum nou, centura unui oras maricel, nu DN facut in 1970. 1m pe fiecare parte ajuta cand intra cate un bou in depasire si ai un` sa tragi dreapta. Cum e asta, pe DN2 e 0.75 din banda si aici e 30-50cm, dar am vazut si DN-uri cu acostament intre aceaste extreme absurde.

Dulghii

Acostamentul ca acostamentul, dar podurile sunt horror, în caz de o defecțiune sau accident, se blochează toată centura...

voicul

Bine, dar asta se aplica la orice 1+1.

Poate s-a discutat, dar eu nu am vazut, deci: de ce este NJ pe poduri? Care e eficienta? Si de ce sunt asa mari (de ce nu au pus un model mai mic)?