News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

a.l.x

Quote from: tm on August 12, 2024, 10:20:31 PME incredibil, nu inteleg de ce avem norocul la proiecte care spre finalul lor aflam ca ne lasa cu ceva lipsuri

Ca să fie treaba , treaba, nu?  :lol: Dacă tot ne facem centură cu o bandă pe sens la satul ăsta din Vest, mai bine ne mutăm la Pucioasa, ei își fac DEx.

tm

"Lucrul bine facut" cum ar spune unii; asta ai inteles din tot mesajul :lol:  Bafta la Pucioasa, noua ne place pe sate.

dizzy

#1412
Intersectia DN6 - Centura Timisoara

https://imgur.com/a/kkjWl8f










horyatm

Am trecut ieri pe lângă nod și într-adevăr nu e nicio mișcare pe partea nordică, s-au închis bretelele sudice și s-a închis o bandă pe sens.

Singura explicație pe care o am e ca se dorește lărgirea Centurii Nord la 4 benzi, iar cu ocazia asta nodul va reconfigurat. Pe Facebook se vorbește despre un nou pasaj peste DN6 care va fi realizat ulterior.

De construit în mod clar s-ar fi putut construi acele bretele, doar avem deja bretele pe cealaltă a parte, se făceau fix în oglindă, doar ca benzile de încadrare ar fi fost foarte scurte. Mă gândesc ca din acest considerent s-a renunțat, dar oricum e o tâmpenie.

dizzy

#1414
Scrie clar ca bretele de nord nu sunt afectate de centura de sud. Si ca proiectul se incheie la partea de sud fata de DN6.

Atunci de ce au inchis partea de nord la DN6?

elphax

Largirea Centurii Nord este de mult discutata, dar nu s-a miscat nimic. La cum arata lucrurile probabil dupa ce intra Centura Vest in lucru se vor pregati de largire - ca sa lucreze atunci cand varianta Vest plus noua legatura Sanandrei-A1 vor fi terminate. Asa o sa fie mai putin deranj. Sper ca macar sa faca pasaje supraterane acolo unde este nevoie.

Partea buna este ca pentru breteaua lipsa sunt 2 variante, ambele egale ca distanta. Varianta rosie va fi probabil mai utilizata pentru ca acolo sunt 2 benzi pe sens. Doar ca giratoriul respectiv este mai aglomerat.



Powered by API/PUM imgur uploader

dizzy

#1416
Unde trebuia sa fie breteaua lipsa?




mircea

Ceva de genul, dar mai mica, si cea existenta de coborare reconfigurata sa nu se intersecteze, evident.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dizzy

Nu explica de ce au inchis partea de nord de DN6

horyatm

Partea de nord nu e închisă, ci doar cea sudică.

Am găsit planșa din Studiul de fezabilitate





Powered by API/PUM imgur uploader

horyatm

Câteva poze de pe breteaua nordică de coborâre. Lucrările la parapeți erau de fapt niște săpături pentru montarea indicatoarelor.

(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Quest

#1422
Daca poate cineva sa explice de ce a fost nevoie de flancarea carosabilului tuturor pasajelor de pe VO TM Sud cu elemente NJ ???
S-a facut dupa proiect, dar intrebarea e de ce, care e necesitatea absoluta, incit sa ingustezi dramatic carosabilul pe toate pasajele supraterane de pe VO Tm Sud ??

Asa arata, intre sirurile de NJ sint 7,90 m (zice-se dupa normativ)
De la limita exterioara a NJ mai e 1 m pina la postamentul balustradei.




Asta va fi distanta intre vehicule mari care circula din sens opus. No comment...

Common sense will get you far !

Lau

Pai ce are? E f bine... comparativ cu ce se intampla in spitale...  :headbash:
La 200 kmh (viteza legala pt 2 masini venind din sens opus) scapam legal de cei cu inima slaba, fara sa reducem doza de medicamente...

dizzy

Probabil vor ajunge sa le mute mai in exterior daca vor fi multe accidente. Sigur cineva o sa intre direct in ele cand vor intra pe pasaj.