[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

a.l.x

Contestații făcute de ARL CLUJ și Precon Transilvania pe centura de Vest.

dizzy

#1396
Raspuns la: https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=459554

@Quest Nu am masurat, dar trebuie sa fie 2 x 3.5m intre ele.

Vezi: https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=452396

ioji

Quote from: Ionut on August 09, 2024, 09:17:44 AM^ Asta o fi pentru veriga lipsă?
Probabil da.

Daca te referi la breteaua lipsa pe directia Lugoj-Mosnita Noua, raspunsul DRPD Timisoara (Gabi Szofran) a fost: Se vor folosi sensurile giratorii de pe strada Aeroport. Deci nu.

dorum

am intrebat din nou si eu acum, mai clar... vedem ce zic

dizzy

Exista undeva un plan care arata clar cum se intra/iese de pe centura de nord/sud la intersectia cu DN6 din toate directiile?

ioji

Poate te ajuta poza de mai jos, cu verde este dat in circulatie, cu gri urmeaza luna viitoare probabil:


ioji

Quote from: dorum on August 09, 2024, 07:27:34 PMam intrebat din nou si eu acum, mai clar... vedem ce zic

Un nou raspuns DRPD Timisoara, prin vocea lui Doru Marian: Breteaua DN6 Remetea-Mosnita face parte dintr-o etapa ulterioara de realizare a nodului, deoarece implica realizarea unui nou pasaj peste DN6.
Mai clar de atat...

MarcoPolo

De ce trebuie inca un pasaj?!?

Si, doar de curios, de ce a trebuit largita breteaua Mosnita-Remetea? De ce nu era buna cum era inainte?

ioji

Intrarea in oras este pe 4 benzi despartite prin parapeti de beton, se merge cu viteza si este foarte aglomerat, nu ai cum sa faci la stanga fara sa produci un probabil accident, trebuie o iesire la dreapta si apoi traversat DN6 cu un pasaj care sa se racordeze la centura de sud spre Mosnita. Nu e inutil pasajul, este chiar necesar, pacat ca nu a fost prevazut in proiectul initial.

MarcoPolo

Pai normal ca iesire prin dreapta, doar nu credeai ca zic de o intersectie la nivel.
Doar nu suntem in secolul 20 (ma rog, facem drumuri noi cu o banda le sens  :p ).
Intrebam de ce nu se poate folosi pasajul existent... de ce nu se poate face cea de-a patra "petala"?

ioji


dizzy

se poate folosi pasajul prezent, dar trebuie folosit sensul giratoriu de pe str aeroport pentru a intoarce spre banda spre mosnita


dorum

Nu se poate construi petala noua pt ca spatiul este prea stramt, diferenta de nivel ar iesi prea mare si nu ar exista banda de incadrare pt ca ar trebui latit pasajul peste DN... tinand cont de aspectele astea e mult mai safe sa se utilizeze unul din cele 2 sensuri giratorii pt intoarcerea spre Mosnita pe DNCT sud, venind dinspre Remetea Mare

tm

Sa intelegem ca va ramane permanent conexiunea catre Mosnita dinspre Remetea doar intorcand in unul dintre sensurile giratorii (Lidl Ghiroda sau cel de la aeroport de pe centura Nord)? Traficul greu daca rateaza sensul giratoriu de la Lidl Ghiroda, va folosi tot ruta prin oras, namaiavand unde sa intoarca din punct de vedere legal decat la sensul giratoriu de pe str Baba Dochia. (asa nu aglomeram centura din prima zi) :lol:  E incredibil, nu inteleg de ce avem norocul la proiecte care spre finalul lor aflam ca ne lasa cu ceva lipsuri, si nu pot sa ignor intrebarea cum arata "petala" in proiectul celor de la Tirrena Sclavi si acceptat de beneficiar? S-a trezit beneficiarul dupa atata timp de intarzieri, rezilieri, relicitare al acestei centuri mult asteptate, ca avem nevoie de 4 benzi la pasajul peste DN6? Care ar fi planul urmator de a avea o intersectie normala pentru anul 2023 intre DNCT si DN6? O va face DRPD in regie proprie asa cum au putut realiza bretelele din cadranul III si IV un urma rezilierii cu italienii sau ne asteptam la circul firesc, licitare, contestatii, etc care vor dura ani buni? M-am enervat putin si imi pun multe intrebari poate mai putin bune, dar nu inteleg nici de ce nu au inclus latirea pasajul cu inca o banda pe sens + breteaua lipsa in contractul cu UMB daca stiau ca spatiul e prea stramt pe actualul pasaj...  Da, mai rabdam doua-trei luni, dar macar aveam o intersectie facuta normal cu acces pe toate directiile, chiar daca centura e cu o banda pe sens.