[TM] Centura Timisoara

Started by radutm, January 21, 2013, 01:09:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mircea

Nu e cam mult pentru Nurol?! Au 2 proiecte în PNRR (A7, A8) care strâng cu ușa și mă tem ca proiectul ăsta să nu rămână în categoria "mai vedem noi"

dumbravaandrei

Teoretic au timp sa termine in mare parte pe A7 si sa mute aici. Pe A8 parca vin cu echipe separate, doar alea de asfalt sa fie aceleasi

Xavinos

QuoteLa finele lunii iulie, centura Timișoara Sud se află la un stadiu de realizare de circa 93%. Pe șantier sunt zilnic în jur de 370 de persoane – muncitori, mecanici, șoferi, laboranți etc. – și peste 100 de utilaje și autobasculante. Se lucrează în continuare zi-noapte, în 2 schimburi a câte 12 ore.
👷 Au fost executate lucrări la șanțuri, rigole, bazine de retenție, ziduri de sprijin, la taluzuri și acostamente. În paralel, se montează parapete metalic și continuă montarea de panouri fonoabsorbante. De asemenea, se lucrează la cele două parcări de pe traseu, care vor avea câte 30 de locuri de parcare fiecare și grupuri sanitare.
👷 La pasajele de pe traseu, se montează plasele de protecție și parapete de beton, lise prefabricate, dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație și protecție anticorozivă.
👷 Continuă și lucrările la intersecții și la nodurile rutiere în zona Șag și zona Moșnița Nouă, precum și așternerea straturilor de asfalt.
#VOTS

DRDP Timisoara

Ionut

Quote from: Ionut on May 31, 2024, 10:37:16 AMDeci avem puncte critice rămase în urmă:

1. pasaj DNCT peste DJ592 (Moșnița) și zona de după, spre sud, până în DC152 (Urseni)

2. zona nod Giroc sud, dar nu mai e mult aici de făcut

3. parapete la podul peste CF (spre Șag)

4. pasaj DNCT peste DN59 cam la fel de întârziat ca acela de la punctul 1^

5. pasaj peste CF la vest de Freidorf, mult în urmă

6. marcaje și indicatoare peste tot, plus parapete pe alocuri, șanțuri, iluminat, cred că și niște panouri fonoabsorbante.

Fără panseluțe și spatii de servicii.

Este absolut evident că punctele 1, 4 și 5 NU vor fi gata la 10 iulie.

Dar la fel de evident este că UMB va primi extensie de timp ca să finalizeze, scriptic, în termen sau chiar înaintea lui.

Evident, am avut dreptate.
Punctele 1 și 4 de mai sus au rămas acum singurele roșii care împing întârzierea.
Cam 15-20 septembrie, în funcție și de vreme, în opinia mea.

Centura Timișoara - DN6-DJ591 (Ghiroda-Freidorf) - 31.07.2024
Filmarea completă pentru Patreoni exclusiv până luni seară.

Coperta - unul din cele 2 puncte roșii, pasajul peste DN59 (Șag):


dizzy

#1370
https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/posts/pfbid02rLhtZu2jf4vycDi8v7rb4Gjz3RPpBnQ3nE9fxpVSZ1sus99XceqT7Djeng1GRrq6l

Intersectia DC152 cu Centura de Sud



DRDP Timişoara a lansat pe SEAP procedura pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate privind execuția unui Pasaj denivelat pe DC 152 (fost DC 98) – Calea Urseni la intersecția cu Varianta de Ocolire Timișoara Sud, km 16+510.
🔵 Când s-a stabilit soluția de amenajare a acestei intersecții, s-a urmărit creșterea siguranței circulației pe șoseaua de centură prin reducerea zonelor potențiale de conflict, fluența traficului pe centură și au fost luate în considerare studiile de trafic. Soluția tehnică stabilită în baza avizelor tuturor autorităților locale și județene a fost de amenajare a unei intersecții în cruce, cu virare obligatorie la dreapta spre sensul giratoriu de la drumul județean cu Moșnița Nouă.
🔵 În urma analizării situației din prezent, a rezultat că, pentru a asigura legătura directă dintre Urseni și Timișoara pe DC 152, fără a folosi sensurile giratorii de la km 14+608 și km 18+117, este nevoie de construirea unei intersecții denivelate pe DC 152, cu pasaj superior/inferior VO Timișoara Sud.
🔵 Atât municipiul Timișoara, cât și localitatea Urseni sunt în plină dezvoltare, iar realizarea pasajului denivelat va rezolva problemele privind desfășurarea traficului în condiții optime de siguranță.
ℹ️ Valoarea estimată a contractului este de 996.500 lei fără T.V.A.
După selecția/validare ANAP se va stabili și data de depunere a ofertelor.

dillyman

salut
o intrebare scurta despre centura
nu era vorba ca breteaua dinspre aeroport spre oras, de la pasajul peste dn6, la intrarea dinspre Remetea, trebuie demolata si refacuta?
imediat termina centura si aici nu se vede nimic

dizzy

#1372

Archi

^^ Ba da, conform proiectului asa este, trebuie refacut cadranul respectiv astfel incat sa permita urcarea directa pe centura catre sud dinspre Remetea. E ciudat ca nu e atins deloc cadranul respectiv.

Macar nu e punct blocant pentru deschidere. N-ar fi neaparat placut dar pana e gata cadranul respectiv intrarea provizorie dinspre Remetea Mare pe centura sud se poate face:
- intrand pe centura nord si intorcand la sensul giratoriu de langa Ford
- continuand pe DN6 si intorcand la sensul giratoriu cu drumul spre aeroport.

Ionut

Centura Timișoara - DN6-DJ591 (Ghiroda-Freidorf) - 31.07.2024 - UMB - filmare completă iulie 2024


MarcoPolo

Unii zic ca "petala" lipsa a trifoiului de la intersectia cu DN6 (Calea Lugojului) nu ar fi parte a contractului cu UMB... asa o fi?

thenoizz

Azi după-masă era o echipă de la UMB care a demontat parapetele de protecție de la începutul pasajul existent. Zona e înainte de CF, nu înțeleg exact ce făceau acolo ...poate se apucă de petala trifoiului?







Ca prin zona asta erau:



Ionut

Am uitat de petală. :lol:
Asta e, nu mai modific poziția.

Ionut

API pe Facebook

Centura Timișoara, gata în 15-20 septembrie cu vreo două luni întârziere.

Contractul pentru cei 25,69 kilometri de drum național cu o bandă pe sens a fost semnat cu UMB în 27.06.2023, a primit ordin de începere în 10.07.2023 și prevede 12 luni de execuție directă, fără perioadă de proiectare.

Cei de la UMB mai au două puncte critice rămase în urmă: rampele pasajelor pe centură peste DJ592 (Moșnița) și peste DN59 (Șag). La ambele vorbim o soluție tehnică migăloasă, cu "biscuiți". Umpluturile și prefabricatele trebuie să respecte niște parametri tehnologici stricți (timp pentru compactare, temperatură, proceduri).

Acestor puncte nevralgice li se mai adaugă sectoare cu asfalt de așternut și parapete de protecție de pus, hidroizolația și restul de lucrări pe pasajul peste calea ferată din zona Freidorf, marcajele și alte mărunțișuri.

Estimăm inaugurarea în jur de 15-20 septembrie, în funcție și de vreme, adică o scurtă întârziere de aproximativ două luni față de termenul contractual de finalizare inițial, 10 iulie.

Desigur, dacă ministrul timișorean Grindeanu dorește, poate deschide unele segmente din cei 25 kilometri în august, dar pasajele amintite mai sus nu vor fi gata luna aceasta.

voicul

Ok - am dat sperante false cu 15 August  :lol:
@Iontu are dreptate cu estimarea (traseu complet - nu bretele pe langa pasaj, ca astea s-ar putea mai repede face).

===

Care e moda cu lipsa de parapet pe traseu. 7.12 parapetele e in jos (dreapta si stanga), deci eu zic ca acolo va fi o pauza.