[B] Planuri si proiecte Metrorex

Started by Ionut, September 16, 2011, 01:28:46 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 12 Guests are viewing this topic.

subway

Informatia privind costurile si termenele e publica si o gasesti pe SEAP

TibiV

Quote from: subway on December 12, 2017, 06:31:36 PM
1. Gura aia de metrou propusa e pe terenul privat al dezvoltatorului imobiliar

Recunosc, asta n-o stiam...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

Din ciclul statii cu un singur acces, nu inteleg de ce la Constantin Brancoveanu nu se realizeaza un acces in capatul opus in statiei, analog Tineretului. Schema statiei e similara, un singur acces la extremitatea statiei. Nu stiu daca aici s-a realizat ceva incipient la nivel de structura, cum s-a facut la Tineretului, dar m-as mira sa nu exista macar un proiect de intentie. Pana si la Aparatorii Patriei e un spatiu tehnic in dreptul pietei care poate fi convertiti in iesire de urgenta (ca vad ca s-a ales praful de intentie de a face iesire). La Brancoveanu daca ai un incendiu in dreptul scarilor de la peron, si esti in capatul celalalt, poti sa dai telefon avocatului si sa iti dictezi testamentul  :(
Trust me, I'm an east-european doctor!

subway

Daca oricare statie nu are minim doua accese nu va primi in vecii-vecilor autorizatie ISU de functionare...asa ca 'there is hope'!
;)

subway

#94
Quote from: TibiV on December 12, 2017, 06:59:12 PM
Quote from: subway on December 12, 2017, 06:31:36 PM
1. Gura aia de metrou propusa e pe terenul privat al dezvoltatorului imobiliar

Recunosc, asta n-o stiam...
No problem, acum stim toti cam cum sta treaba!
P.S.
Chiar daca dezvoltatorii imobiliari nu sunt nici pe departe 'usa de biserica' ci mai degraba rechini nemilosi mai sunt si exceptii notabile doar ca obisnuiti doar cu preturile 'cutiilor de chibrituri' cand afla cam cat costa o constructie subterana cad pe ganduri si cam fac 'pasul in lateral'...
;)

subway

Quote from: alex8 on December 12, 2017, 06:45:22 PM
O veste buna cu nodul intermodal de la Eroii Revoluției. Se cunoaște termenul de finalizare a lucrărilor?
Revin cu o informatie de 'dincolo' via colegul Adi Rosca
Valoare 6535570,92lei
Contract semnat/atribuit pe 6oct2017
Termen?

irirat

#96
^^
Nici eu... macar acum avem o explicatie logica de ce nu se face acest acces.
Parca in zona se mai muta cateva mii de angajati de la Dacia, gandurile lor bune stim catre cine se vor indrepta.

Cristi N

#97
Noul centru Dacia/Renault va fi construit pe terenul CocaCola care este pe partea cu actuala iesire de la metrou. Pentru ei accesul este pe partea corecta a strazii.

In poza pusa de irirat cu 2 pagini in urma este un triunghi intre aliniamentul strazii si gardul WestGate, acel spatiu este tot al lor sau este domeniu public?

Din punctul meu de vedere ar trebui ca dezvoltatorul sa doneze terenul necesar pentru gura de acces suplimentara si sa suporte o parte din costurile de constructie iar Metrorex sa suporte si el partea lui.

LE: Din seria acceselor noi ar merita intrebat daca exista vreun plan pentru complexul Piata Victoriei. Povestea pe scurt: in Piata exista accesele care dau in pasajul rutier unde ar trebui sa fie o statie de tramvai conectata la randul ei la statia de metrou. Nu stiu daca legatura intre metrou si pasaj este realizata, au fost niste discutii destul de lungi pe tema asta dincolo.

subway

#98
@irirat
Stii ce nu inteleg eu?
Zona e plina de firme mari si infloritoare, lor chiar nu le pasa de proprii angajati sau e tot mentalitatea de Pipera?
La Paris (ca tot ne place sa ne visam 'ca-n vest' oricat de rupti in fund am fi) intreprinderile situate de-a lungul unei linii de metrou platesc o contributie benevol-obligatorie proportionala cu numarul de angajati ce beneficiaza de facilitatea de transport construita din banii TUTUROR cetatenilor...nu ca la noi unde regula e toti platesc si doar unii beneficiaza...in toate domeniile

subway

#99
@Cristi N
In zona nu exista nimic teren domeniu public in afara de trotuarul stradal, carosabil si liniile de tramvai...'triunghiul Bermudelor' e 100% privat.
La Victoriei nu e nimic 'in plan', nici macar 'strapungerea' devenita mitologica de acces/pasaj pietonal de sub Calea Victoriei.

Ionut

Va rog nu mai dati quote. Folositi "@user" cand va adresati unui coleg. Daca dati quote se umple aiurea pagina de texte dublate, triplate... quote e util cand citati ceva din urma, de pe alta pagina. Si atunci ar trebui sa lasati in quote DOAR textul la care va referiti.

subway


irirat

@subway
Mai e mult pana acolo, cam 50 de ani. >:( poate copiii mei o sa o prinda schimbarea
Nu stiu cum e legislatia, dar ideal ar fi ca o primarie sa nu emita AC daca  nu exista o infrastructura corespunzatoare in zona. Asa ar fi si dezvoltatorii interesati sa contribuie la ea, nu doar sa obtina profituri maxime cu investitii minime, dar deh, .... nu mai continui ca as repeta problemele dezbatute pe acest forum de sute de ori.

subway

#103
Ba eu zic ca ar trebui macar sa comentam :)
Ne zbatem in ciorovaieli sterile in loc sa punem pe tapet solutii relativ simple si eficiente la probleme aparent complicate/insolubile...
Hai sa-ti dau un exemplu:
Ne vaitam ca babele de lipsa locurilor de parcare in timp ce orasul e napadit de maidane lasate in parasire.
Solutia (model Tel Aviv):
Proprietarii de maidane taxati in asemenea hal si cu asemenea sume incat sa dea in balbaiala dar scutiti de orice impozite si obligatii daca le amenajeaza (temporar pana ce se hotarasc sa le dea o intrebuintare mai buna) in parcari cu plata nu gratuite (investitie minima practic zero ce se recupereaza in doar cateva zile)...ce poate fi mai destept si mai simplu?
Sau alt exemplu (model polonez):
Absolut toate palatele/palatelele si monumentele istorice au fost retrocedate 'instant' cu o singura conditie, noii proprietari sa dovedeasca in decurs de 3-5ani ca sunt in stare sa le intretina si mentina in mod corespunzator, daca nu statul polonez le ia inapoi in grija deoarece respectivul se face vinovat de distrugerea patrimoniului national...baieti destepti si grijulii cu 'averea' lor polonejii astia...la noi...numai ruine lasate intentionat sa se darame in totala batjocura...
Mai vrei ca mai am...dar o dam in off-topic prea rau...
:(

medicul de garda

#104
Eu nu am inteles, pana la urma Metrorex are in sertar niste proiecte de constructie al acceselor secundare la statiile cu probleme din partea ISU? Costin Georgian, C. Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Pipera, Dimitrie Leonida, Berceni (ce ar mai merge aici o pasarela supraterana dinspre cartierul ala nou din Popesti-Leordeni). Chiar si o statie relativ noua ca Anghel Saligny nu corespunde normelor actuale (nu inteleg cum naiba a primit asta aprobare, ca a fost deschisa acum 9 ani!). Daca vreodata se pune problema modificarii regulamentului si inchiderii statiilor cu probleme (Doamne fereste, vreun accident Colectiv intr-una din ele), cat de repede s-ar putea corecta problema?

Si nici macar nu e vorba doar de siguranta. Majoritatea acestor statii ar avea al doilea acces aproape de zone de interes sau zone relativ populate, care sa atraga calatori suplimentari, prin scaderea distantei pana la peron.
Trust me, I'm an east-european doctor!