News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

RobertH

Interviul slab , vina apartinand moderatorului .

Multe intrebari care au fost abordate atat in interviul precedent pentru Hotnews cat si in conferinta MT, aceleasi intrebari obsesive cu "cand ii gata". Parca a avut interviu cu directorul CNAIR , nu ministrul Transporturilor.

Nimic despre reforma, nimic despre ce va face cu CNAIR/CNIR, nimic despre ARF. 


etravel

Quote from: dojaalex on January 27, 2021, 09:37:39 PM
Nu am văzut interviul de pe TVR,
Emisiunea Romania9 de la TVR are si canal pe YouTube, a fost publicata deja inregistrarea cu dl. ministru






Quote from: RobertH on January 27, 2021, 09:45:58 PMNimic despre reforma, nimic despre ce va face cu CNAIR/CNIR, nimic despre ARF.

Moderatorul parca a spus la un moment dat ca nu a epuizat toate subiectele si ca il va mai invita pe ministru la o emisiune.

zuma80

Nu poti sa te astepti la o emisiune profesionista de la o teleziune (realizator) care tireaza sec si arogant "Drula, exista ten...".
La fel si titlul ziarului "aruncat" anterior : "Ministrul Drulă vrea să...".
Personal nu gasesc obiectivitate, profesionalism, bune intentii, samd...
Pentru A6!

Kravim

Aparent, a fost desemnat un nou secretar de stat la transporturi, din partea UDMR. Tot pe partea de rutier.

QuoteSÁNDOR Gábor la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii. Potrivit CV-ului, Sándor Gábor este specialist în domeniul siguranței rutiere. Este fondatorul, și până în prezent, președintele Fundației "Institutul de Formare Profesională în Transporturi Rutiere" – înființată în 1999. Este promotorul conceptual dedicat, și recunoscut ca atare, al formării profesionale de specialitate din România, inclusiv în virtutea exercitării, din 2004 și până în prezent, a calității de administrator al liderului pieței pregătirii și perfecționării profesionale a personalului de specialitate din domeniul transporturilor rutiere, respectiv al IFPTR SRL – specializat în atestare și consiliere profesională.


https://www.g4media.ro/udmr-a-desemnat-inca-doi-secretari-de-stat-la-ministerul-dezvoltarii-si-la-transporturi.html


Din ce stiu eu, USR/ministrul ar mai avea un post de secretar de stat "de dat". Ma astept sa fie cineva cu expertiza in domeniul feroviar sau aerian.

subway

In curand ministerul asta se va numi ministerul drumeagurilor si potecilor!   :(
Cand au de gand sa se trezeasca la realitate si sa nu mai faca pipi contra vantului???

etravel

Quote from: Kravim on January 30, 2021, 02:27:13 PMMa astept sa fie cineva cu expertiza in domeniul feroviar sau aerian.
Acel cineva cu expertiza in domeniul aerian nu a fost contactat inca.

NGC

Avem aici o tema de mare actualitate. In clarificarea 3 pentru PiSi 2 publicata zilele trecute s-a ridicat din nou problema verificatorilor de proiecte.



Daca nu exista "prevedere legala" (unde prin asta MDRAP s-a referit la o prevedere dintr-o Lege, HG, etc.), CNAIR interpreteaza in stil propriu si isi face una prin "legea partilor" (contract). :lol:

@MT: Facem ceva si in privinta asta? ;)

cris_ct

Ministrul si secretarul de stat la dezbateri in Parlament:




Powered by API/PUM imgur uploader

Live (de la ora 15:26, in prima parte a fost Ministrul Educatiei):

pest1969

Maine e 1 martie, au trecut deja 2 luni din anul curent si vreo 9 saptamani de la investirea noii echipe si inca nu avem decizii finale pentru mai multe probleme care treneaza. Si nu prea avem nici explicatii, ca onor ziaristii nu prea sunt in stare sa puna intrebarile relevante.
1. A1 - zona cu tunelul pe sub dealul ursilor
2. A1 - Lot4 din Sibiu-Pitesti
3. A3 - lotul Straco
4. A8 - anuntarea castigatorului pentru Targu Neamt - Ungheni.
5. A3 - deblocarea licitatiei de la Chiribis - Suplacu de Barcau.

Pot intelege ca procedurile si responsabilitatea sunt tot la CNAIR, dar lipsa de comunicare in MT pare ca a ramas.

cristi5

Cum ziceam pe A7, inainte sa cerem marea cu sarea de la ministru hai sa ne documentam ce puteri are.

Despre controlul companiilor din subordine, asta e legea dupa care functioneaza CNAIR si cred ca si CFR. Una din OUGurile lui Boc

http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133685

Articolul 4 e explicit... Ministrul nu se poate "baga"

cristi5

As vrea sa propun o lege pe care sa o inaintam colegilor nostri din minister, ca drept de initiativa legislativa sigur au. Legea anti-cocoase gen.

Nu stiu exact cum sa formulez, dar ar fi "Transparentizarea Proiectarii in Lucrari Publice"

Orice parte dintr-un proiect platit din bani publici
- inainte de a merge la CTE in CNAIR, CFR,..
- trebuie anuntat si publicat pe un site intr-o forma care sa nu lezeze drepturile de autor dar sa fie suficient de informativa pt public
- trebuie asteptat 2 saptamani pentru observatii din partea cetatenilor
- cetatenii pot sa ceara "vrem mai multe detalii la km X, structura Y".
- trebuie sa existe un raport CTE care sa sumarizeze observatiile cetatenilor si sa raporteze cum s-a tinut cont de ele in CTE
- raportul si concluziile CTE (daca a aprobat sau nu proiectul si in ce forma) se publica pe acelasi site



carutasul

Corect. Momentan suntem în situaţia în care s-a făcut deja un SF din care reiese că ăla e traseul optim. Cum la noi SF-urile se fac doar ca să confirme ideile initiatorilor, e greu să te lupţi cu ele după ce au fost adoptate ( tocmai au postat colegii acum două săptămâni sf-ul din care rezultă că Bucureşti-Argeş e rentabil) . Dacă sunt informatii publice se poate lăsa măcar cu un pic de scandal înainte de a se finaliza...

hvm

Eu nu cred ca telul nostru e sa facem scandal ci sa realizam niste discutii constructive, cum a fost la Tureni. dar fara sa mai asaltam la fel mesagerul.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici