News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alesd

Ionut, de data asta te inseli. E adevarat ca in SEAP apar cu intarziere, dar am vorbit despre data atribuirii (semnarii) contractului. Urmaresc de cateva luni subiectul si pot sa spun sigur ca asa este. In afara de asta aceeasi data de atribuire din SEAP apare si in ROGOP, deci este adevarata.

Uite aici comparativ data publicarii in SEAP si data atribuirii pentru A3 tronsonul 3A2 si 3B1.
Publicare

Atribuire


Aici comparativ este data publicarii in SEAP si data atribuirii pentru DX12 tronsonul T3.
Publicare

Atribuire

bgd77

Esti 100% sigur ca data atribuirii trebuie sa fie exact aceeasi cu data semnarii? Poate dupa semnare mai sunt pasi de facut pana contractul se considera atribuit.


RobertH

@alesd Chiar recent am mai adaugat niste informatii la monitorizarea lucrarilor si pot sa te asigur ca nu ai dreptate.

Exemplu:
A0-lot 4 : contract semnat cu UMB pe 18.08.2020 , apare atribuit pe SEAP pe 07.09.2020.

Surse :
- comunicat CNAIR semnare contract ;
- SEAP .

Si nu e singurul exemplu. Sau vrei sa zici ca contractul pentru A0 s-a semnat la 1 noaptea ?

Nu tin minte sa fi vazut undeva pe SEAP sa se potriveasca cu semnarea de contract. Din cate am putut sa observ, data pare random ... cand s-a trezit functionaru sa inchida licitatia online. Cred ca si la proiecte locale in Cluj am vazut exact aceasi intarziere.

Ori e o conspiratie si toata lumea semneaza in fata camerelor, ori poate ai gresit tu presupunand ca data atribuita inseamna data semnarii si ca functionaru roman e eficient si prompt in actualizarea informatiilor in online.

nicolaem

decent interviul de azi in HN. se vede cand avem un ministru care stie sa identifice problemele si nu vorbeste pe langa subiect.

Pe de alta parte remarc cat de usor se promit termene nerealiste atat pt gaura Lugoj Deva (3 ani executie), cat si PiSi, Cobra:2030.
Buna si afirmatia ca urmatoare autostrada deschisa traficului in Moldova va fi Ploiesti Buzau. :-[

alesd

@RobertH: Inainte sa acuzi si sa prezinti intrebari retorice cu functionarii, nu ar fi mai bine sa te documentezi?

La linkul dat de tine din SEAP vezi asta, care este data publicarii informatiei in SEAP, adica atunci cand informatia devine publica, adica in 7 Septembrie.


Acum dai click sus in dreapta unde scrie numarul anuntului de atribuire si ajungi aici, unde vezi data cand functionarii aia au incarcat informatia in SEAP, adica in 2 Septembrie. Dupa incarcare nu devine imediat vizibila public.


Acum te duci mai jos in pagina aia si vezi in dreapta o tinta cu verde, pe care dai click, si ajungi aici. Ceea ce vezi aici e data reala in care a fost semnat contractul, adica in 31 August si nu in 18 August cum zice comunicatul, iar numarul contractului il poti verifica la CNAIR si il vezi si in unele comunicate ale lor.


Acum ca ai invatat cum sa faci, poate corectezi si informatiile la monitorizarea lucrarilor pe care le-ai adaugat.

RaduG


RobertH

Ca sa fiu clar, in postarile anterioare te-ai referit la data care contrazice comunicatul CNAIR ca data atribuita iar aceasta pe SEAP e cea introdusa la 1 noaptea pentru A0-lot 4 si e clar gresita. Cred ca putem cadea de comun acord ca ai folosit termenul gresit .

Tu defapt te referi la data incheierii contractului de pe SEAP si in cazul asta e posibil sa ai dreptate sau nu, aici sigur eu nu am cum sa dovedesc contrariul. 



panzer

Un feedback pentru Victor Cosmei: microfonul ala pus pe masa direct a reactionat de fiecare data cand loveai masa. Si ai facut-o de multe ori. Daca nu va priveam puteam sa cred ca va bateti acolo. Asta pt ca eu ascult la casti.

RaduG

:))) exact asta i-am scris și eu pe youtube, să-și cumpere stative de podea pentru microfoane. Tot la căști ascult.
Foarte instructiv interviul, nu s-au abordat domeniile aerian și naval, dar mă rog, câte să discuți într-o oră? Poate în următorul interviu.

etravel

Quote from: RaduG on January 22, 2021, 01:36:04 PMnu s-au abordat domeniile aerian și naval, dar mă rog, câte să discuți într-o oră?
Era suficient timp de discutat macar domeniul aerian ale carui probleme sunt, dupa cum stim, si multe si grave.
In rest, am recunoscut in discursul ministrului, in ceea ce priveste domeniul feroviar, multe din lucrurile pe care le-a scris @frunzaverde in acest forum.

subway

Am luat si eu la bani marunti interviul si sunt multe de spus, mai degraba contra unor superficialitati flagrante

etravel


goldorak

Echipa din MT pe care o avem e OK (din punctul meu de vedere..), dar din pacate am impresia ca se aduna nori grei la "nivel geopolitic" si va fi foarte greu de navigat...
Fac referinta la ideea de a "black-lista" companiile chineze (ex. PiSi4) si fac legatura cu recentul tratat negociat de UE cu China (https://en.wikipedia.org/wiki/Comprehensive_Agreement_on_Investment). Acord care nu prea este vazut cu ochi buni de cel mai puternic dintre aliatii nostrii..
Pe de alta parte am impresia ca situatia financiara a Statulul Roman e departe de a fi confortabila (cu toate fondurile de relansare "apres-COVID" la nivel UE..) si in cazul unei degradari a ratingului financiar al Romaniei, nici nu indraznesc sa imaginez consecintele..
Eu nu mai imi fac iluzii...

PS: nu critic si nu ironizez pe nimeni si nimic dar aceasta este situatia..

pest1969

Sa speram ca macar transparenta mult ceruta in trecut se va concretiza.
Acum e probabil prea devreme sa tragem concluzii, dar  exista riscul ca noua conducere sa fie "inghitita" de functionarii din minister/companii.