News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Xander

Felicitari si multe multumiri pentru munca depusa. Respect maxim, sunteti dovada ca daca exista bunavointa si competenta, se pot face multe (si) in Romania.

razvam

Mulțumim @cutter, mulțumim @horatiu.cosma si multumim @covasnianu, pentru munca depusa, profesionalism, transparenta si competenta !

mobile

Respect @cutter, @horatiu.cosma, @covasnianu. A fost prima repriză. Roata se întoarce. Vor mai fi oportunități.

tom_sawyer

#633
O să fiu eu cârcotașul de serviciu și o să punctez și un eșec: neimplementarea 2+1 pe segmentele din DN2 unde s-a reasfaltat. Mai ales la sud de Bacău.

bacovia

PNL=PSD
In loc de 4 ani de reforme si dezvoltare, primim asta. Poporul asta parca e blestemat. Pana si R. Moldova s-a trezit in al 12lea ceas.

Multumim Catalin&Team pentru ce-ati realizat in acest timp scurt.

dobrogean

Mie mi se pare ca am avut pentru prima oara un Ministru (cu M!) care a pus tot sufletul sau in ceea ce a facut in minister.
Ministri implicati am mai avut, dar la fiecare s-a vazut (mai mult sau mai putin transparent) interesele politice sau de de gasca. La Catalin am vazut doar implicare 100% pentru infrastructura.
Eu sper sa il vedem cat mai curand in scaunul ministerial.

davyl

Sincere felicitari pentru munca depusa de dl. Ministru si colegii lui! Este singura activitate notabila la Ministerul Transporturilor in ultimii ani, facuta de adevarati profesionisti (nu intram in aspectele politice, vorbim strict infrastructura). Mai rar asa un ministru atat de bine informat si competent!

Iti doresc si eu sa revii Catalin cat mai curand in fruntea acestui minister!

carutasul

momentan nu cred că e cazul să își pună CV-ul pe BestJobs :) Pentru Câțu e important să fie PM până la alegeri, ca să pară că el împarte banii, dar eu cred că PNL-iștii nu sunt așa de tâmpiți, au văzut unde a dus traiectoria lui Tăriceanu... Deci în scenariul optimist ( nu Bacovia, plouă, plouă, plouă :) ) va fi doar un concediu...

altr

Poporul asta e 100% blestemat.
Numai noi avem o presedinte care considera tara democratica, dar incalca grav constitutia (ar trebui sa fie independent, in sensul propriu a cuvantului, nu numai fara carnet de partid).

Multiumim si respect Catalin Drula, Horatiu Cosma, Adrian Covasnianu (si nu numai). Felicitari pentru munca depusa! Eu mai am sperante. OK, numai dupa data de 25 septembrie, but still...

ultrasbz

Si eu imi doresc sa reveniti cat mai repede. Dar poate aceasta (mica, sper) pauza poate fi si o oportunitate sa reflectam asupra unor reforme care s-ar fi putut face si cat ar putea cantari acestea si intr-un viitor cand alte forte politice se vor afla la putere.

Din pacate pe partea de transparenta nu s-a imbunatatit cadrul normativ si aici ma refer la toate problemele semnalate pe aici in trecut legat de eschivele de la raspunsurile pe legea 544, nepublicarea automata a rapoartelor de inceput si intermediare si in general crearea de instrumente deschise si eficiente pentru monitorizarea si influentarea etapei de SF de catre societatea civila.

Poate ar trebui introdus in proces chiar un fel de "CTE al societatii civile" cu aviz obligatoriu care ar da o putere reala cetatenilor sa influenteze de exemplu traseele si sa mai tempereze din dorintele unora de a inventa tot felul de cocoase.

Pentru diverse legi de exemplu e nevoie de consultarea Consiliului Economic si Social sau a Consililui Fiscal deci precedente ar fi.

adiarc

Pt prima data o echipa de top..vb lui Catalin - profesionista,integra si curajoasa....jos palaria...in doar 8 luni..si pacat ca sunt doar 8...
Felicitări...si eu inca cred ca veți revenii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Xenos

Un mandat energic, mai ales pe rutier, dar in conditiile actuale sa acordam beneficiul dubiului si sa concluzionam ca erau multe bune intentii si pe feroviar.
Nu pot sa mai critic nimic in conditiile in care aceste 9 luni au valorat cat cel putin alti 2 ani in alte mandate si nu a existat timp suficient pentru a se vedea daca unele greseli nu erau decat etape trecatoare.
Felicitari pentru toata energia si proiectele initiate!

ionut.damian

#642
A fost cu siguranta un mandat foarte bun, cu realizari consistente intr-un timp relativ scurt. Vreau totusi sa remarc cateva subiecte care au fost oarecum evitate in discursurile publice:
- situatia grava a CFR Marfa, unde in loc sa se incerce revitalizarea companiei, managementul actual se limiteaza doar la disponibilizari
- idem si la Tarom, unde chiar daca se mentioneaza succesul cu charterele, asta este o picatura intr-un ocean
- situatia penibila de la CFR Calatori, unde cred ca nici nu merita sa mai deschid subiectul despre rute anulate intempestiv, incendii etc.
- executia SF-ului pentru modernizarea Garii de Nord din Bucuresti, care bate pasul pe loc de la inceputul anului (aici o vina are si Primaria Capitalei)
- nefinalizare niciunei licitatii pentru achizitia de trenuri (si nici nu se va intampla vreo minune prea curand, din cauza unor decizii mai mult decat controversate, care vor duce evident la contestatii)
- toate proiecte de realizare a SF-urilor pe rutier si feroviar sunt realizate in spatele usilor inchise, iar companiile nu doresc sa puna informatii publice pe site (despre trasee, costuri estimate, stadiu etc.) => transparenta 0

florin74

1. Ce ai vrea sa faca? Are de restituit o gramada de bani CE ajutor de stat acordat ilegal in anii 2013-2015. Datorii ? Garla. Schema de personal era oricum supradimensionata la activitate acurenta. Compania asta oricum va muri, s-a lucrat intens cu comisia europeana de a gasi o solutia de a salva partial din companie ceva
2. Aceeasi situatie, criza COVID a afectat drastic activitatea, plus managementul catastrofal anterior. In astea cateva luni s-a facut un damage control si o imbunataire cat de cat a cash floului, ca altfel vorbeam la trecut despre TAROM

Cat timp ai un PM care il doare in c.r de CFR si TAROM, din rahat bici nu ai cum sa faci,

dr4qul4

dar pentru ultimul punct ce scuza are? E chiar asa de greu sa supuna dezbaterii publice variantele de traseu inainte de definitivarea AMC-ului?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist