Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

subway

Gata, s-a pus batista pe tzambal!
Pupat Piata Independentii!...exact cum am intuit.
:) :) :)

subway

Catalin n-are acum decat sa-si spele rufele si pacatele in familie, ca e baiat mare!
:)
Iar daca USR insista pe transparentizarea actului de guvernare sa renunte si el la fakebook ori tik-tok si sa foloseasca www.mt.ro si conferintele de presa pentru o comunicare institutionala eficienta, altfel risca sa se numere printre pierzatorii colaterali, mai ales ca pentru indeplinirea planului creionat de el are nevoie de sprijin total neconditionat pe toata linia politico-administrativa, de la opinca si pana la vladica Iohannis.
8)


nicolaem

ce am observat pe fb, exista tendinta, daca e conferinta de presa comuna sa taie minutele in care vorbeste membru din alt partid.
ori asta nu poate intra la comunicare oficiala cel mult (cum zici si tu) la comunicare cu electoratul.


elphax

si in plus, au supraestimat bugetul ce ar veni pe PNRR. Nu cred ca vor lua mai mult de jumatate din cat tot estimeaza.


hvm

^
eu am spus deja de cateva ori ca miza in momentul de fata e mare. Ce nu inteleg eu este ca ei chiar nu isi dau seama ca daca stau si isi fac treaba linistiti in echipa castiga mai mult decat ar castiga daca se arata cu degetul unii pe ceilalti? In cazul ala opozitia nu mai trebuie sa faca nimic si au doar de castigat pe cand ei o sa aiba doar de pierdut...

Eu n-am inteles chestia aceasta niciodata la aliante, ca nu e prima data cand se intampla....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dragos76

Explicația e lipsa exercițiului consensului și a negocierii, dar și orgoliul. Care poate fi alimentat (după cum vedem de cele mai multe ori) de incompetență, dar se vede acuma că de multe ori vine și din sentimentul mesianic pe care îl au unii.

RaduG

Azi Cîțu și Bode (fost ministru al transporturilor) despre infrastructură la vizită pe centura satu-Mare:



tom_sawyer

^

Quote from: razvan96 on May 11, 2021, 09:46:16 AM
Pe de alta parte, inca o bila neagră pentru Adrian Covasnianu. Este evident ca postul asta e o palarie prea mare pentru el, pur si simplu nu intelege termeni de concepte de baza, precum viteza comercială. Daca Drulă vrea sa pară preocupat de calea ferată, și vrea daca ne uitam că totuși alocarile de la buget au crescut, ar fi bine sa numească un secretar de stat competent in domeniu. E o bataie de joc ca din atâția secretari de stat la MTI unul singur să fie responsabil de sectorul feroviar iar postul sa fie dat ca recompensă politică unui om care...s-a zbătut pentru o autostradă.

Secretarul de stat Adrian Covăsnianu nu mai coordonează sectorul feroviar la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii.

Ministrul Cătălin Drulă i-a retras din coordonare acest domeniu și i l-a încredințat secretarului de stat Costin-Traian Țîra-Rădulescu. Acesta va prelua atât coordonarea Direcției de Transport Feroviar cât și pe cea a societăților și companiilor de stat de transport pe șină, inclusiv a Metrorex, care până acum era în "ograda" lui Ionel Scrioșteanu (PNL). Acesta din urmă va coordona sectorul naval.

MihaiD

Mi-aș dori să fie explicate oficial schimbările astea. OK, poate nu se poate spune oficial că e incompetent Covăsnianu, dar măcar să se încerce o explicație. Nu găsesc nici vreo legătură a lui Scrioșteanu cu domeniul naval, CV nu am găsit nicăieri, doar că are legătură cu Planul de Mobilitate pe Ilfov, nu-mi dau seama ce e naval aici, de altfel și postările lui sau articolele de presă au fost mai ales despre subiecte pe zona București -Ilfov, nu am găsit ceva legat de naval. Suntem obligați de ceva să dăm funcții unor oameni (că atunci jumate de forum e, probabil, mai competent - jumatea cealaltă, nu cea din care fac eu parte :) ) sau sunt niște funcții care e bine să fie ocupate de ce poate oferi ,,piața politică la putere" mai competent în domeniu? Dacă e varianta B și atât s-a putut, ok.

frunzaverde

Prestatia lui Covasnianu a fost execrabila. Omul nu a fost in stare, cinci luni, sa citeasca minimul-minimorumul - livretul, BAR-ul, tabelul cu declivitati, ce cereti voi in fiecare octombrie-decembrie de curiozitate... A luat banii efectiv degeaba - si singura solutie acceptabila e concedierea, nu rotatia cadrelor. E absurda situatia cu rotatia cadrelor...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

kitsune

Nu găsesc nici vreo legătură a lui Scrioșteanu cu domeniul naval

Probabil știe să înoate...
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

subway

Dar geograful Covasnianu ce legatura avea cu feroviarul???
Scriosteanu e de la PNL si trebuia tras pe linie moarta...adica sabordat in termeni marinaresti!
:)
De flacaul asta C-T&T-R stie cineva ce hram poarta?...sau trebuie doar sa finalizeze ce n-a reusit deposedatul?