Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

la un moment dat chiar devenise posibil să fie gata, acum cred că ne-am edificat cu toții că depindea de pixul unei anume cucoane... probabil că fiecare se gândea că o să se rezolve de la sine.

rota

 LIVE  Catalin Drula la TVR, alias noul nickname "2030"  :)

punktnet

Just kidding.

Lyvyoo

Doamne, ce diferenta de atitudine, de abordare, de limbaj fata de ministrii de pana acum... Sa vorbesti despre chestiuni tehnice cu zambetul pe buze, sa o faci repede si cuprinzator dar pe intelesul tuturor, sa il inmoi chiar si pe antenistul Cristache si sa-l faci sa se "indragosteasca" de tine, e un lucru extraordinar, felicitari!  Ma uitam la interviu si nu imi venea sa cred ca avem un asa ministru... Chiar mi-am platit impozitele cu mai mare speranta :)

jalemare

Foarte bun cutter aseara, felicitari! Mai trebuie sa scape de obsesia cu pisica :))

Earthchild

Prefer de o mie de ori stereotipia cu pisica celei cu "cortul pe șantier".

Ionut


mvmocanu

cred ca se refera la expresia: "sa rupem pisica" cu referire la lotul A3 campia turzii - chetani

Ionut

Ah ok. Si au rupt-o? A zis cand o rup? Ca parca vad că-l luam și pe Cătălin cu lipsa de asumare a responsabilității. :) Ii doresc bafta sa gaseasca solutia minune. Dar banii dau rau de tot cu virgula la Straco. Totuși, ceva trebuie să facă. Sa faca mai repede. Da, stiu, e greu.

mvmocanu

Din ce-mi aduc aminte, a zis le-a dat cateva saptamani celor din companie sa vina cu o solutie, dar ca sigur nu va trece februarie fara o decizie.

Ionut

Ce diplomat este. Decizia va fi a sa pentru ca astia din companie o lalaie in dulcele stil far niente pe care-l stim. Din pacate, decizia asta va fi a lui/a echipei sale. Nu e normal asa ceva dar daca stam dupa CNAIR... ne apuca 2050. Mda. Ce sa zic, inspiratie. API a cerut rezilierea inca din... 2020... vara? Nici nu mai stiu pot cauta pozitia. Nu s-a schimat pozitia API. Straco nu poate si nu vrea sa continue.

Asta chiar e o discutie ontopic: ce decizii trebuie sa ia ministrul si ce decizii trebuia sa ia CNAIR. Respectiv CFR, Metrorex, TAROM etc.

Xenos

Mai are el o propoziţie cu care aş fi de acord dacă n-am fi România: ministrul nu trebuie să facă micromanagement. Cred sincer că într-o ţară ca a noastră trebuie să facă şi micromanagement, deci să urmărească individual proiectele importante.

etravel

Quote from: Ionut on January 27, 2021, 04:34:29 PM
Asta chiar e o discutie ontopic: ce decizii trebuie sa ia ministrul si ce decizii trebuia sa ia CNAIR. Respectiv CFR, Metrorex, TAROM etc.
La TAROM ar fi extrem de simplu daca ar asculta de cine trebuie, nu de pseudo-specialistii de care e plina si compania, si ministerul. Si evident daca ministrul ar face ce trebuie, inclusiv micromanagement la o adica.

subway

Mie mi se pare o schimbare evidenta de discurs fata de declaratiile tiribombistice precedente.   :)
Chestia cu rezilierea e treaba grea si cu consecinte indelungate, ganditi-va doar la Bechtel!
Dar daca Straco nu e in stare si nici nu se gasesc solutii de continuare direct cu subcontractorii va trebui taiat nodul gordian
In privinta studiilor geotehnice nu exista alta solutie decat sa preia MT sarcina efectuarii lor...
P.S.
Poate ne spune transparent Catalin ce e cu fatuca asta, e pila lui sau a altora
https://newsweek.ro/politica/ministrul-drula-vrea-sa-plaseze-fata-unei-eminete-cenusii-a-psd-la-conducerea-portului-giurgiu

Cetatean

Nu am văzut interviul de pe TVR, dar schimbând canale m am trezit cu ceva moderator vorbind despre ministrul transporturilor și bagandu-l în același oala cu cine a fost anterior. Și ca are același discurs ca promite, ca etc.
Pe dl Drula l-am văzut și ascultat într-un interviu la hot news (vreau sa îl ascult și pe cel de la TVR) și pot spune ca este bine informat și ca are un discurs curat, sincer și bine argumentat. Cunoaște o parte din probleme, dar ca lucrurile sa înceapă sa se miște e nevoie și de asumare.
Asta tre' sa vina si de la toți directorii și șefii din companii. Cnair, CFR, arf, DRDP și restul...
Cred ca are nevoie de oameni bine pregătiți, dedicați, sinceri, corecți care au lucrat în privat și s-au lovit de 'aparatul de stat' în legătură cu aceste proiecte mari pentru a înțelege mai bine problemele.

Legat de Straco... Ca sa putem înțelege câteva aspecte. Au câștigat licitația aia la Chețani acum 6 ani? Când nu erau în insolventa și încă aveau capital, angajați și utilaje. Sa faci o lucrare cu subcontractori nu prea merge.
Reziliat și făcut de urgenta cu niște unii capabili.