News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marinul

Felicitari si mult succes intregii echipe si un Craciun Fericit tuturor.




marisRO

Felicitari si succes!

Vin si eu cu 2 propuneri care cred ca am mai fost prezentate pe forum in perioada anterioara:

- aprobarea unui normativ unitar pentru modelul si amplasarea indicatoarelor pentru cele mai importante obiective turistice de pe traseul autostraziilor
- amplasarea drapelului national in zona nodurilor de autoastrada - ulterior se va transfera catre autoritatea locala obligatia de schimbare a drapelului cand se degradeaza

Nu sunt propuneri costisitoare dar vor schimba fata drumurilor noastre. Sursa de finantare posibila - redeventa care se va incasa din concesionarea terenului din zona spatiilor de servicii - prea mult timp si bani se pierd.

Sarbatori fericite si La multi ani!

vasile.silion

Programul de guvernare pe transporturi și infrastructura, reprodus cu două pagini în urmă, mie îmi pare scris la repezeală, pe genunchi. Dă senzația că e un material incoerent, dezlânat.
Autostrada Tg.Mures - Iași va costa 36 miliarde lei?
Lotul 2 din Sebeș - Turda mai costa de acum înainte încă 550 milioane lei?
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

florin74

#363
Sunt valorile estimate - pt A8, iar la Aktor este valoarea contractata -  nu ce a ramas de executat

danvoicu

Da! Dar sa vedem mai intai daca doreste sa faca ceea ce trebuia facut de 30 de ani si apoi sa ia masurile adecvate. Asta e prima conditie. A doua: nu uitati de cateii din institutii care saboteaza proiectele, cer spagi pentru ca isi iau salariul, stau 1000 de ani pana aproba sau deblocheaza un proiect, sunt total incompetenti si incompatibili cu locul de munca, etc. Nu mai continui ca va ocup si spatiul si timpul cu lucruri pe care le stiti deja, dar pe care eu doar le reamintesc. Eu unul ii doresc "succesuri" si multe realizari. In fapt toate realizarile lui ne implica direct si ne vor face mai fericiti.

Floria89

Cătălin Drulă, Ministrul Transporturilor:


,, Azi preiau mandatul de ministru al Transporturilor. Am primit zilele acestea foarte multe mesaje de încurajare. Încrederea voastră mă onorează și mă obligă.

O să-mi dau toată priceperea să facem treabă bună la minister. Am spus și ieri la audierile din parlament că succesul depinde de echipe, nu de un singur om. De aceea, perioada următoare o să o dedic construcției de echipe.

Avem nevoie să creștem capacitatea de a livra proiecte pentru România. Îmi doresc să convingem oameni capabili și pasionați să facă pasul către administrația publică și în același timp profesioniștilor din administrația actuală le spun că au partener în mine.

Avem o oportunitate unică să dezvoltăm infrastructura în următorii ani, avem linii de finanțare solide, trebuie să construim și capacitatea instituțională pentru managementul acestor proiecte.

De aceea, vom operaționaliza noua companie de investiții rutiere care va gestiona proiectele mari de autostrăzi și drumuri expres. Vor începe angajările în curând și vor fi pe bune. Vreau să fie un loc unde inginerii, proiectanții, managerii de proiect, experții să fie mândri să lucreze.

Vom reveni cu detalii în perioada următoare.

Până atunci, vă mulțumesc tuturor pentru gândurile bune și vă urez Crăciun Fericit! ''



zuma80

Felicitari, chiar este de remarcat cati tineri sunt in acest guvern.
Sa speram ca si din membrii API vor fi cooptati intr-o echipa pro infrastructura, nu toti, mai este nevoie si pe aici de cineva.
Succes!
Pentru A6!

NGC

Ar fi bine sa nu uite noua echipa si de modificarile legislative necesare pentru asigurarea unei transparente mult mai mari in derularea proiectelor. ;)

Vorbim cel putin despre asta.
- Organizarea obligatorie de dezbateri la care sa participe si societatea civila inainte de stabilirea traseelor si alegerea unui traseu final cel putin pentru DX si A.
- Publicarea automata, si imediat dupa elaborare, a tuturor analizelor multicriteriale, rapoartelor intermediare, rapoartelor finale, documentatiei in sine (SPF, SF).
- Publicarea automata a proceselor verbale de evaluare a ofertelor.
- Publicarea automata a tuturor actualizarilor graficelor de executie pentru fiecare santier.
- Eventual si publicarea automata (macar trimestrial) a tuturor rapoartelor de neconformitate de pe fiecare santier si a situatiei claimurilor.

Alutus

wow...lucrul asta imi da cumva speranta ca Romania nu e totusi pe un drum total gresit si ca se poate ca in 5 ani sa ajungi de la postari pe forum la a fi ministru...felicitari, sa fie un mandat lung si cu multe reusite! hai ca se poate!
Alea iacta est

NicolaeG

Quote from: rio tinto on December 24, 2020, 02:35:12 AM
Quote from: gmst on December 23, 2020, 09:10:58 PM
Nu vad nimic despre calea ferata Valcea - Valcele. Chiar nu intereseaza pe nimeni?

Exact, nu intereseaza pe nimeni. Si e normal. Nu are nici o utilitate

Este foarte importanta pentru traficul de marfa. Dacia ar putea exporta cu trenul catre vestul EU. Calimanesti - Căciulata este în dezvoltare și cu siguranță va ajuta sa se ajungă de la București cu trenul în 2 ore în loc de 5 cum e acum. Dacă suntem interesați de mai puține emisii de co2 atunci trenul este mai important decât autoturismul. Părerea mea... Sau poate in al doilea mandat  :D Mult succes d-le ministru!

stefan_cel_mic

^^ Feliciari Catalin Drula si spor la munca. "Hai ca se poate!" e pe punctul de a deveni noul motto al Romaniei. Sigur ca se poate!

GrmmrNzi

#371
@gmst: există topic dedicat pt. CF 219: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=400.0

De ce V. Oltului e neelectrificată și de ce va rămâne așa pt. mult timp: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=400.msg302813#msg302813 (dar tot restul discuției este de citit; în plus, tema e atinsă off-topic și în discuția despre Magistrala 300: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=1840.msg301255#msg301255)

--
PS: sunt sigur că atât Cătălin cât și Horațiu se descurcau și fără urările mele, dar dacă tot sunt la microfon: felicitări, mult success (mai ales în ceea ce privește "Vor începe angajările în curând și vor fi pe bune"), precum și un Crăciun Fericit și un 2021 sănătos!

altr

"Cei peste 1.000 de kilometri de autostrăzi şi drumuri expres prevăzuţi în programul de guvernare a fi realizaţi în perioada 2021-2024 includ și proiectele aflate în derulare şi nu vor fi finalizaţi toţi în patru ani, a afirmat, joi, noul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, la preluarea mandatului. El a revenit cu precizări la datele prezentate în capitolul Transporturi din Programul de guvernare, spunând că s-a ,,săturat până peste cap" de ,,acest sport al kilometrilor de autostradă"."
https://digi24.ro/stiri/economie/dupa-ce-s-a-votat-programul-de-guvernare-drula-numara-din-nou-kilometrii-de-autostrada-promisi-includ-si-proiectele-in-derulare-1423435


Are perfecta dreptate domnul ministru, numai ca, si eu sunt "saturat pana peste cap" de promisiunile electorale, mai ales cand acestea sunt incluse si in programul de guvernare - care ar trebui sa fie un plan concret, un document serios, dar e(ra) clar ca nu este.

Cred si sper ca domnul ministru va face tot ce se poate sa faca. Am cea mai mare incredere in domnul Drula (si in acest guvern) fata de guvernele anterioare.

horatiu.cosma

După câteva zile full am prins și eu un moment să pun un mesaj aici. Ca să nu fiu foarte lung, trec direct la subiect: Cătălin mi-a propus și am acceptat să fac parte din echipa lui la MT. Cel mai probabil o să activez pe partea de rutier, dar în primă fază, până se cristalizează echipele, probabil o să lucrez inter-disciplinar. Este deja o muncă titanică și va fi cel puțin la același nivel îm continuare, am văzut de la începuturile pe forum și mai pregnant din 2016 încoace ce înseamnă administrația publică și rezistența ei fantastică la reformă, însă nu există altă cale dacă vrem să schimbăm ceva fundamental în infrastructura de transport din România. Reiterez și eu apelul lui Cătălin din ultimele zile: avem nevoie de oameni integri, profesioniști, cu experiență în domeniu care să intre în joc, altfel, va fi foarte greu, nimeni nu poate genera o schimbare profundă în sisteme formate din zeci de mii de oameni de unul singur. Oricine ar fi interesat sau ar avea recomandări în această direcție ne poate contacta fără probleme pe privat.