Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

Felicitari Catalin...sper ca durata mandatului sa fie de ani...nu luni...pt a se vedea ceva.....Mult Succes
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Raducu Popa

Felicitari Catalin, am toata increderea ca te vei descurca foarte bine. Mult succes!

adrian-FSB

In primul rand "Felicitari!" cutter pentru noul job, mult success si putere de munca. In zilele acestea in mod sigur o sa primesti foarte multe sfaturi si recomandari. Un coleg de pe Forum scria ca, fara o implicare totala inca din primele zile ale mandatului, niciun ministru n-o sa reziste. Eu punctez faptul ca, fara o "curatenie" totala (legal, financiar, tehnic) inca din primele zile ale mandatului, niciun ministru al Transporturilor n-o sa reziste.

jalemare

Bafta multa! Va fi o lupta grea cu armata sustinuta de al treilea om in stat. Un mandat fara realizari notabile va inchide pentru foarte multi ani usa pe care s-au strecurat membri ai societatii civile.

punktnet

Succes Catalin, se pare ca esti cel mai potrivit ministru pentru transporturi din perioada post comunista de la noi.
Sper sa nu iti puna bete in roate politicul, fii strong.

GG
Just kidding.

Cristi N

Felicitari Catalin! Sper din tot sufletul ca vei reusi sa faci cat mai multe din lucrurile pe care ti le-ai propus si ca vei avea cel putin un mandat complet. :gj:

bogdymol

După atâția ani de luptă cu "sistemul", prin acastă nominalizare, societatea civilă mai face un pas foarte mare în beneficiul dezvoltării infrastructurii din România.

Cătălin, știi foarte bine că așteptările de la tine sunt foarte ridicate, dar asta doar pentru că până acum ai făcut lucruri mari care în urmă cu câțiva ani erau de neconceput într-o țară precum România. Dacă e să glumim un pic, am putea spune că ți-ai făcut-o singur, cu mâna ta :D

Îți urez să ocupi acel post cel puțin pentru următorii 4 ani, în care pe lângă accelerarea dezvoltării infrastructurii care e așteptată de toți dintre noi, să reușești și să modernizezi tot aparatul de sub funcția de ministru, cu toate companiile și direcțiile din subordine, astfel încât în viitor să fie mai puțin importantă funcția de ministru în sine (numită politic), ci întreg procesul să fie coordonat de persoanele competente, experimentate și responsabile din subordine.

Iar dacă vei avea nevoie de ajutor de la noi, cei care acum suntem societatea civilă, vom fi aici pentru tine.

Mult succes!

PS: pentru cei mai noi de pe forum, acest articol prezintă o sinteză foarte bună a ceea ce a realizat Cătălin până acum și ce îl recomandă pentru a ocupa această funcție.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

transporter

Felicitari pentru nominalizare @cutter, nu am dubii ca va trece guvernul si vei fi ministrul transporturilor.

Sunt aici multi alti oameni mai destepti decat mine si care au venit cu o multime de sugestii bune (ca si prioritati). Vin si eu cu o sugestie mica dar cu efect pentru milioane de oameni pe termen lung.

Visez si eu sa ma opresc peste un an, hai maxim doi,  intr-un spatiu de servicii pe autostrazile nou construite (A1, A3, A10). Un spatiu de servicii modern, cu benzinarie ca la carte (nu niste containere) eventual si cu un mic restaurant sa mananc ceva si sa beau o cafea. Toaletele care pot fi si ale benzinariei (sau nu) sunt curate si exista hartie igenica. Alea de la benzinarii pot fi si cu taxa dar taxa se scade din consumatia de la benzinarie (ca in Ungaria).

Cred ca acest lucru se poate realiza relativ usor fara fie nevoie sa mutam muntii din loc.  Trebuie doar deblocate licitatiile sau concesionarile pentru aceste spatii. Insa daca il faceti oamenii vor observa si vor sti in mandatul cui s-a intamplat chestia asta.

Stiu ca nu e printre cele mai grave probleme in acest moment din zona transporturilor dar repet, nu este cred un efort foarte mare si este un pas in directia corecta (spre Europa).

nicolaem

#323
Mult succes #cutter.
Putine guverne pleaca cu speranta reala de reforma ca acesta. Si nu doar la transporturi

Un extraordinar avantaj e ca urmeaza 4 ani fara alegeri. Deci se pot face multe. Trebuie sa reusiti sa mentineti coalitia majoritara. Succes.

Europiu

@Cătălin: Multă baftă îți urez și eu, nervi tari și, mai ales, sănătate!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AndreiB

Mult succes @cutter.

Sper ca in noul MT calea ferata sa primeasca un pic mai multa atentie decat in prezent, iar la Metrou  prioritatile de extindere a retelei sa urmareasca potentialul de pasageri deserviti mai mult decat in prezent.

alexandru_m


myid

Succes iti dorim din partea ASCORO!

Speram la o tranzitie smooth, la o colaborare cat mai buna cu toate ONG-urile din transport, nu numai API, ascultarea tuturor vocilor si continuarea proiectelor incepute.
Atentie, mare atentie la SOCul initial ! Consideram ca in ultimele luni directia era buna atat la demararea proiectelor de transport, cat si la imbunatatirea procedurilor de lucru din CNAIR si MT. Speram sa fie continuate proiectele de debirocratizare, reducere de termene si comunicare intre institutii. In acelasi timp, restabilirea echilibrului dintre feroviar si rutier sa devina o noua prioritate in cadrul MT, pentru ca in ultimii 10 ani s-a vorbit exclusiv de rutier.

Mult succes inca o data !

----------------------------------------------------------------

In nume propriu, iti doresc si eu succes, atat tie cat si lui Horatiu si celor care se vor alatura echipei ! Aveti nevoie, asteptarile sunt mari !

Tot in nume propriu :
Un singur proiect pe care l-am intins si reiterat de foarte multe ori ar trebui promovat urgent. Asta desi impactul bugetar nu e mare, insa nimeni nu il aduce in discutie.

Impreuna cu Ministerul Mediului gasita o solutie si infiintat un departament in cadrul CNAIR/MT pentru spatiile verzi de pe drumurile nationale si in special autostrazi.
Imaginea autostrazilor si a drumurilor nationale principale (desi starea fizica e poate mai buna ca a vecinilor nostrii) e groaznica, din pricina lipsei intretinerii spatiilor verzi/adiacente.
Exemple : Plantat copaci estetic, plantat bariere verzi, tuns iarba periodic, curatata marginea drumurilor.
Consider ca am depasit nivelul de dezvoltare in care ar trebui sa ne intereseze si imaginea pentru cresterea calitatii vietii.

Multumesc. Succes !

daniel_avram

Mult succes la noul job Catalin, este pentru prima data cand ministrul nu va trebui sa se califice la locul de munca si nu ii va lua 6 luni sa cunoasca ministerul.

Desi despre transporturi se pot spune multe, eu am doar o singura asteptare de la MT, sa se ocupe si de altceva nu doar de domeniul rutier, da stiu ca in orice discutie despre infrastructura aducem vorba de autostrazi, dar Romania are si cale ferata, care e acolo trebuie doar intretinuta.

Xenos

Mai am o propunere, pe langa felicitările care se impun: să nu-i sărim în cap imediat :) adică vreo câteva luni să lăsăm omul în pace să se dezmeticească, chiar dacă nu pune accentele unde vrem noi (eu: V Prahovei şi feroviar, trenuri...am mai zis) sau face (real sau aparent) greşeli. Adică să nu fim necruţători, defect pe care îl au alegătorii de pe partea asta, ca să zic aşa, ci să comparăm inclusiv cu ce am avut până acum (Cuc, Şova şi mulţi alţii - catastrofal; Bode - decent, dar nu genial).

Tocmai citesc cu interes programul de guvernare....şi abia aştept să ajung la zona feroviară....

Da, frumos, quick wins, reparaţii, inclusiv prin trenuri de lucru...finanţare mentenanţă, creşterea vitezelor....accentele sunt unde trebuie....apoi insa la II. se vehiculeaza niste sume care par a sugera reconstructii totale, ceea ce critica frunzaverde de ex...
E clar că programul de guvernare e o schiţă rapidă, o să vedem mai multe idei în săptămânile şi lunile ce vin. Succes!