Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Vlad Voiculescu: Ministrul Bode minte. Niciodată șoferul SPP nu accelerează peste viteza legală fără acceptul demnitarului

Fostul ministru al Sănătății Vlad Voiculescu îl acuză pe ministrul Transporturilor, Lucian Bode, că minte și dă vina pe soferul SPP pentru accidentul de la finalul săptămânii trecute în care a fost implicată mașina oficială cu care se deplasa.

,,​Am avut șofer și aghiotant din partea SPP în cele 7 luni ca ministru al sănătății în guvernul Cioloș. Niciodată, dar niciodată șoferul SPP nu accelerează peste viteza legală fără acceptul demnitarului. Cu atât mai mult să folosească lumina albastră. Mai clar: șoferii SPP sunt profesioniști - cu asta își câștigă pâinea. Și sunt militari. Nu încalcă regulile decât la solicitarea demnitarului de a ajunge în intervalul de timp X la locul Y și nu fac uz de lumina albastră sau alarmă specifică decât cu acordul expres (verbal, ce-i drept) al demnitarului. Asumarea responsabilității e lucru rar la politicienii români. Acum vinovat e un șofer de la SPP... care bineînțeles că nu va scoate un cuvânt despre cum au stat de fapt lucrurile. Și vorba aia... nu a murit nimeni...", a scris Voiculescu pe Facebook.

hotnews.ro

RobertN

Quote from: kitsune on September 04, 2020, 04:11:26 PM
Șanse are multe, că șoferul spp-ist nu e unicat, toți merg așa, cucul tot pe bancheta din spate era când și-a rupt (nu mai știu ce și-a rupt, dar tot în tuareg era).

Cum ce (și-)a rupt cucul? Niște contracte, ceva, că el asta tot rupea.  :p

kitsune

QuoteIniţial, reprezentanţii ministerului au spus că este vorba doar de o simplă tamponare.
Poliţia Rutieră a anunţat apoi că o persoană a fost rănită: ministrul Răzvan Cuc. Demnitarul a mers singur la Spitalul Floreasca. Medicii i-au pus mâna în ghips şi i-au făcut mai multe investigaţii, pentru că acuza dureri de spate.
QuoteRăzvan Cuc are mâna ruptă în urma accidentului în care a fost implicat luni dimineaţă.
QuoteCuc susține că purta centura de siguranţă, că nu a văzut cum s-a produs accidentul pentru că citea nişte documente....
Între timp, Brigada Rutieră a Capitalei a anunţat că şoferul unui autovehicul ... ar fi efectuat o depăşire neregulamentară peste marcajul continuu.

De prin presa vremii
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

nicolaem

de nu era campanie electorala nu vb nimeni de subiectu asta.
@Tom, tu chiar crezi declaratia postata?
luat ad literam, ministrul V sunt convins ca nu a cerut incalcarea regulilor de circualtie niciodata. De aici rezulta ca un tuareg SPP timp de 7 luni nu a depasit niciodata limita de viteza. Sunt convins ca daca Vlad Voiculesu mergea la Otopeni cu SPP, ala mergea pe banda intai cu 49km/h.
Sau cealalta declaratie "credibila" Bode dormea si el habar nu avea ca soferul lui mai trece cateodata si peste linia continua.
Hai sa terminam cu subiectu asta si cu postarile minciunilor oricarui politician.

tom_sawyer

^^^

Sindicatul polițiștilor Europol: Bode minte cu nerușinare. Șoferul SPP cere acordul demnitarului pentru orice acțiune / După ce ne-ați spus că nu ați auzit sirenele, nu ați văzut manevrele de depășire, ne spuneți și nouă ce fumați?

,,Ministrul Bode minte cu nerușinare atunci când spune că nu știa ca Touaregul cu care se deplasa avea in funcțiune semnalele acustice și luminoase sau când afirmă că nu el l-a pus pe șoferul SPP să circule cu viteză și să încalce regulile de circulație care au dus la accidentul cu victimă de pe raza jud. Argeș. Vă spunem noi că șoferul SPP cere acordul demnitarului pentru orice acțiune, inclusiv pentru traseul pe care urmează să se deplaseze. Spp-istul este o victimă și va răspunde personal pentru aroganța lui Bode și pentru faptul că a acceptat să încalce legea la solicitarea lui", se arată într-o postare pe Facebook a Sindicatului.

hotnews.ro

Quest

Lucian Bode - ministrul Transporturilor, azi la Telejurnalul TVR1 de 20 (@ ~20:32 ora de pe ecran)

"Daca avem finantarea asigurata, sintem obligati sa luam citeva masuri de crestere a capacitatii administrative a Statului, in implementarea acestor proiecte. Avem nevoie de documentatii bine intocmite, avem nevoie de o relatie eficienta intre institutiile avizatoare, ptr ca Electrica spre exemplu construieste autostrazi, daca Electrica nu-ti da un aviz 4 ani de zile, sa reloci 4 stilpi de inalta tensiune, practic te blochezi in acest demers, deci o relatie mai eficienta intre institutiile avizatoare, o implementare profesionista, o monitorizare a implementarii profesionista, avem nevoie de schimbarea Legii Achizitiilor Publice, si de aceste Tribunale specializate care sa judece contestatii. Sint citeva masuri de capacitate administrativa, pe care daca nu le luam, chiar daca avem finantare nu vom reusi sa ne atingem obiectivele pe care ni le dorim. Eu sint convins ca intr-o viitoare majoritate parlamentara cu PNL la guvernare in urmatorii 4 ani, aceste lucruri vor fi transate, in prima parte a guvernarii."

(interviul complet e pe intervalul 20:22-20:35)
Common sense will get you far !

TibiV

Si link-ul catre interviul respectiv unde il gasim?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

@TibiV linkul la interviul dat de Lucian Bode.

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, la Tema Zilei
https://www.facebook.com/stiri.tvr.ro/videos/798021144070597
Common sense will get you far !

rota

"Raportul de activitate pentru 1 AN de mandat în fruntea Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor – 1 AN de implicare și construcție!"  RAPORT LINK


pasadia

Ce, si-a dat demisia pentru nesimtirea de la accident? A renuntat la sofer SPP si girofar? Circula cu trenul intre Bucuresti si Zalau? A renuntat la a organiza in fiecare vineri cate o excursie guvernamentala impreuna cu PM prilej de vizita de lucru si indicatii pretioase pe santiere, de campanie electorala si intalniri cu activul de partid local si in general prilej de ingramadire  in spatii mici a oamenilor (ziaristi, muncitori, activisti de partid, etc..)? A, nu...

alexa_adrian2001

cu toate alegerile astea se schimba si MT, asa-i? ce sanse avem macar sa nu mearga de la anul mai rau ca anul asta?

vancouver

Echipa actuala de la MT (echipa politica) isi doreste sa continue. Si sa continue si ritmul pe rutier. Ba mai mult, nu numai sa continue cu un ritm aparent nebun, comparat cu anii anteriori, ci trebuie mers mult, mult, mult mai repede. Pana in 2022 trebuie semnate contracte NOI (adica altele decat cele la care se lucreaza deja in teren) de ca. 7-10 miliarde de euro numai pe rutier. Adica peste 700 km de autostrada. Grosul ar fi A7 complet Ploiesti - Siret, A0 si loturile deja in licitatie pe A3 in Transilvania.

Din pacate focusul e deocamdata numai pe rutier, desi evident si pe feroviar + metrou tara arde.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

pasadia

Echipa asta se simte reprezentata de adormitul de Bode, cel prea-sfant utilizator de girofar? Adica mno, m-ai ca te-as crede si as zice ca echipa asta va face treaba buna, dar un prim pas ar fi sa isi aleaga alt purtator de cuvant.

mirceaeliade

Nu stiu daca e locul cel mai bun sa intreb asta, dar care sunt sansele ca cei din conducerea CNAIR (Ionita si echipa ei) sa ramana si la anu?