Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Deci sunt incredibili astia cu cariocile lor. Trasee pe care exista SF (Sibiu - Fagaras) sau trafic si multe accidente (Brasov - Fagaras) NU SUNT mentionate deloc, in schimb mentioneaza bucati fara SF si fara o justificare reala de trafic (Alexandria - Craiova, Suceava - Siret, chiar si Drobeta - Lugoj).

adiarc

Sibiu-Fagaras nu va putea fii tinut mult la cutie datorita SF-ului...insa Brasov-Fagaras vad ca e in bezna totala
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nicolaem

^sunt poze de campanie care trebuie sa acopere toate judetele. De acea vezi (si) Alexandria.
Nu trebuie luate neaparat in serios.

In serios trebuie sa urmarim atribuirile de anul asta pe A0,A1,A3 si la anu pe A7 in special. Astea vor fi rezultatele reale. Iar daca depasim 100km pe an este deja f bine. Si realist. Asta daca nu il votam pe Sova din nou ministru sa mai opreasca el din licitatii si sa se apuce iar de PPP-uri.

paullie

Clar nu e corect sa postez aici, nu stiu daca s-a mai postat, dar ....

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, a fost rănit ușor duminică în urma unui accident rutier produs între Vâlcea și Pitești.

Ministrul Bode era pasager pe bancheta din spate, iar în urma ciocnirii cu un alt autoturism el a suferit o fractură de piramidă nazală. Starea sa de sănătate este bună.

Mașina cu care Lucian Bode venea dinspre Vâlcea spre Pitești a lovit în depășire o altă mașină care venea din sens contrar și în care se aflau cetățeni polonezi.

https://www.g4media.ro/surse-ministrul-transporturilor-lucian-bode-ranit-usor-intr-un-accident-rutier-intr-valcea-si-pitesti-bode-era-pasager.html

cove_adrian

Este in regula. Mi-a confirmat ca se simte bine. A fost un incident minor.
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

adiarc

^ conform legislatiei in vigoare,portul centurii de siguranta este obligatoriu si in spate...daca era un accident mai grav zbura din masina nu doar isi sifona nanau 
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Da, cand esti ministrul celor mai nesigure drumuri din Europa si nu-ti pui centura de siguranta, inseamna ca nu ai simtul realitatii...

rota

cei de la factual au o analiza faina:

,,În cele peste 9 luni de mandat am reușit să dăm ordinul de începere a peste 100 de km de autostrăzi, drumuri expres, variante ocolitoare."
Lucian Bode:
Lucan Bode și-a început mandatul la Ministerul Transporturilor în 4 noiembrie 2019. Autostrăzile. Calculul nostru, conform documentelor publice, arată că în  mandatul lui Bode s-au dat spre execuție 24.07 km de autostrăzi.

Afirmația făcută de Lucian Bode este falsă. În actuala guvernare, s-au dat spre execuție 81.4 km de autostrăzi, drumuri expres și variante ocolitoare, nicidecum ,,peste 100 de km". Nu e de  ignorat că  multe proiecte au fost începute în guvernările anterioare.
FACTUAL

nicolaem

#203
numa faina nu e.
e f confuza. ba vorbeste de ordine de incepere ba de "s-a dat spre executie".
ziaru ala e mai fake news decat un politician. e si asta o performanta.

-cum sa fie 24km de autostrazi cand doar Trameco pe A3 a semnat in iunie pt 30?
Apoi digi zice "am dat drumul la lucrari pentru peste 100km".

mai jos tot factual zice "s-au dat spre executie 81"
Dar daca adun doar autostrazi + centura galati trecem de 100. Or fi si alte variante ocolitoare mai care nu le stiu din memorie.

Cred ca Bode are acum probleme mai mari cu accidentul ala.

razvan96

E vorba de ordine de incepere, asta e clar din articol. Totusi, au uitat DNCB DN2-A2, Oltenita-Berceni si...probabil si altceva dar nu imi vine acum in minte.

mirceaeliade

ar fi frumos ca alesii patriei sa fie obligati prin lege sa circule in coloane normale, fara girofar.  poate asa ar mai avea ceva pofta sa faca drumuri mai repede

nicolaem

nu, nu ar fi normal.
populismul nu duce niciodata la rezultate niciodata. (cu exceptia algerilor)
Departe de scuza aberatia din trafic facuta de tuaregul ala.

Zic in general. In schimb e nevoie de reguli clare, cand ai voie sa folosesti girofar. Daca ai abuzat de el, sa pierzi functia automat.
Cand aleg pe cineva sa ma reprezinte, il aleg sa imi rezolve problemele. Daca rezolvarea unei probleme implica girofar sa il foloseasca. Dar doar atunci.

kitsune

Din două una: ori e tuaregul antifonat la greu, ori ministrul era rupt de obosit de putea să doarmă cu sirenele alea.

https://m.adevarul.ro/news/politica/ministrul-transporturilor-nu-demisioneaza-In-momentul-accidentului-odihneam-calatoream-patru-ore-1_5f5222845163ec4271a6d32a/index.html

PS: nu mai pun textul, că se înțelege din link că dormea și nu își asumă responsabilitatea. Iar semnătura mea completează ideea:
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

dr4qul4

girofarul nu trebuie sa respecte si el niste norme? Adica sa fie vizibil, nu ascuns in grila masinii? Cum pot eu ca sofer sa vad girofarul si sa le fac loc? Cand aud sirenele ma uit imediat dupa lumini. Nu am fost inzestrat de natura cu eco-locatie sau macar cu o ureche muzicala sa pot distinge daca e chiar girofar sau doar un radio pe o masina.
Pacat ca sinistrul nu a intalnit un camionagiu mai obosit.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

kitsune

Exact problema mea în traficul aglomerat din orașe, unde bulevardele sunt defileuri de blocuri și sunetul se reflectă în toate părțile (am ureche muzicală dar degeaba în cazul ăsta). Ambulanțele fiind înalte și cu luminile relativ sus, se văd peste coloana de mașini, autospecialele de poliție (sau alții, gen gardieni publici) fiind mici nu le vezi neam.
Dar sincer, să am sirenă pe mașină, la 90 dB sau cât are aia (update: 110-120 dB) și să dorm dus de patru ore... Dar într-un fel e mai bine așa, doarme și nici nu știe ce l-a lovit. Data viitoare poate se trezește direct pe lumea aialaltă, măcar nu conștientizează. Șanse are multe, că șoferul spp-ist nu e unicat, toți merg așa, cucul tot pe bancheta din spate era când și-a rupt (nu mai știu ce și-a rupt, dar tot în tuareg era).
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence