Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elphax

ia uitati aici promisiuni !!!! 

"Lucian Bode: În zece ani punem la punct infrastructura în România, cu 40 miliarde de euro"

,,Eu spun că noi am avea nevoie de aproximativ 40 miliarde de euro că să ne punem la punct, în următorii 10 ani, tot ce înseamnă infrastructură feroviară și rutieră. Eu cred că România își permite acest lucru. Dacă nu vom face noi acest lucru, clasa politică, indiferent de culoarea politică, și ne vom așeza la masă, copiii noștri peste 15 ani vor vorbi (tot) despre lipsa infrastructurii moderne în România", a precizat Bode, la Digi 24.

universul

perfidus

Una e sa stii sa faci socoteala cat iti trebuie si alta e sa avansezi un numar de ani. Ca sunt zece ca sunt treizeci este hazardat oricum sa faci asemenea afirmatii. 4 miliarde (euro) pe an sunt extrem de multi bani pentru orice economie din Europa. Mai bine tacea.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

Mandatul şefului autostrăzilor numit în guvernarea PSD, prelungit cu patru luni – surse Consiliul de Administraţie al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a prelungit miercuri cu patru luni mandatul actualului director general Sorin Scarlat, potrivit unor surse apropiate situaţiei. El ocupă această funcţie încă din timpul guvernării PSD

Economica.net

Bode asta e pus serios pe restructurat, nu gluma!  :lol:

cristi5

Quote from: danutzu_1069 on January 10, 2020, 03:31:55 PM
Bode, comparativ cu pasaroiu, are multe clase peste... din multe puncte de vedere....

Nu, suntem in continuare in epoca Cuc-Scarlat-Ionita. Bode e doar un accesoriu.

Apropo de "nu ne lasa lasa legislatia sa va platim". Pai aveti guvern investit in parlament, schimbati legislatia.

Sper sa gaseasca Ionut/API timp sa se intalneasca cu Bode pt ca deja e prea de tot. Dar sperante prea mari nu am, Bode va pleca probabil de acolo cum a venit.

jaston

Cred ca e prea sa nu l judecam pe domnu ministru. Are doar doua luni de mandat.
M as bucura totusi sa fie mai retinut la vorbe (promisiuni nerealiste)

Media, opinia publica, API si forumul -  suntem cu totii cu ochii pe el si pe ei.

elphax

Daca nu greșesc, acest ministru a fost în comisia de transporturi, chiar nu știe cu cine Colaborează și ce fel de specimene sunt  în minister și  CNAIR?  Ma așteptam sa nu ia de bun tot ce primește

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan_s

^^
Doar o singura remarca. De ce toata lumea se invesuneaza impotriva unei variante prin pasul Predelus, altitudinea este comparabila cu cea din pasul Bratocea pe DN1A si cu doar 100 metri mai mult ca pe la Paraul Rece, iar numarul de serpentine este comparabil cu DN1. Trebuie sa fim cu totii convinsi ca A3 pe VP nu o sa vedem in urmatorii 10-15 ani (chiar si cu o alta conducere la MT si CNAIR), iar o alta varianta de tranzit ar reprezenta un lucru foarte bun pentru noi toti.

pasadia

Pentru că greșești autostrada ar putea fi construită mai repede probabil în opt ani iar de acea variantă de tranzit nu are nevoie nimeni.

Dan_s

Nu cred ca gresesc. Sau poate ca imi doresc sa gresesc. O:-) Dar sigur am gresit acum 10 ani cand am crezut ca in 2020 o sa merg pe autostrada pe VP. In rest pentru a crede ca"autostrada ar putea fi construită mai repede" trebuie precizata tara - oriunde, dar nu in RO (din pacate SF-ul este maculatura, firmele care liciteaza la noi sunt praf si mai pot enumera inca cateva motive  :bash: )

cristi5

Lucian Bode: România are nevoie de investiții în domeniul transporturilor de aproximativ 80 de miliarde de euro în următorii 10 ani

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/lucian-bode-romania-are-nevoie-de-investitii-in-domeniul-transporturilor-de-aproximativ-80-de-miliarde-de-euro-in-urmatorii-10-ani-19386561?source=biziday

80 de miliarde "din fonduri europene si de la bugetul de stat". Aia de la buget probabil imprumutati.


voicul

Iarasi pe hartie Romania sta excelent:

Planul de Relansare Economică

INFRASTRUCTURA DE TRANSPORT
Rutier: Finalizarea lucrărilor de infrastructură aflate în implementare - 407,3 Km de autostrăzi și drumuri expres. Cost estimat: 4,3 miliarde euro.
Sibiu – Pitești (Loturi 1, 4, 5), Craiova – Pitești, Autostrada Transilvania (Suplacu de Barcău – Borș), Sebeș - Turda, AO:Inelul de Sud București, Varianta de ocolire Bacău, Podul peste Dunăre de la Brăila.
Conectarea cu autostrăzi a provinciilor istorice ale României și cu rețelele de transport pan-europene, prin demararea lucrărilor la aproximativ 3.000 de km de autostrăzi și drumuri expres. Perioada: 2020 – 2030. Cost estimat: 31 miliarde euro.
Sibiu – Pitești (Loturi 2, 3), Autostrada Transilvania: Nădășelu – Suplacu de Barcău, Autostrada Unirii: Tg. Mureș - Iași – Ungheni, A3: Ploiești – Comarnic – Brașov, A7: Ploiești– Suceava – Siret, AO: Inelul de Nord București; București – Alexandria – Craiova - Lugoj, Buzău/Focșani - Brăila – Galați, Măcin – Tulcea – Constanța; Transregio Gilău – Cluj N. – Apahida
Feroviar: Investiții în cca. 3.000 km de cale ferată, în perioada 2020 – 2030, cu un cost estimat de aproximativ 18 miliarde euro
Finalizarea reabilitării liniei ferate pe traseul Frontieră-Curtici-Simeria, parte componentă a Coridorului IV pan-european, pentru circulația trenurilor cu o viteză maximă de 160 km/h.
Proiecte noi de modernizare a căii ferate în scopul asigurării obiectivelor de conectivitate: Ploiești-Suceava-Dărmănești, București-Craiova-Timișoara-Arad, Suceava-Cluj Napoca, Buzău-Fetești, Port Constanța-Palas, Predeal-Brașov, Centura feroviară a Municipiului București, Cluj Napoca-Episcopia Bihor
Tren metropolitan Nădășelu – Baciu – Cluj-Napoca – Apahida – Jucu – Bonțida.
Metrou: Dezvoltarea noilor magistrale și extinderea magistralelor existente
Finalizare lucrări M5, lansare M6 – tronsonul Gara de Nord – 1 Mai – Aeroport Otopeni, M4 – tronsonul Gara de Nord – Gara Progresu, extensie M2 Pipera – Petricani și Berceni – Linia de Centură Sud
Metrou Cluj Napoca - Magistrala: Gilău – Florești – Cluj-Napoca
Naval: Investiții totale de 4,3 mld. euro
Modernizarea și extinderea infrastructurii porturilor maritime și fluviale, cu accent pe Portul Maritim Constanța
Lucrări de dragaj, de exploatare, consolidări și alte investiții pentru asigurarea navigației pe tot parcursul Dunării, pe tot timpul anului
Aerian: Investiții totale de 2,9 mld. euro
Extinderea și construirea de terminale pentru pasageri, cât și de zone cargo. Crearea de legături inter-modale între infrastructura aeriană, feroviară și rutieră.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/ce-prevede-planul-de-relansare-economica-granturi-si-scheme-de-ajutor-3-spitale-regionale-autostrazi-si-canalul-siret-baragan-1331380

oc7avian

Cuvinte cheie: demararea lucrărilor până în 2030. Deci să avem o medie de 300km/an semnați.