Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

cu alte cuvinte....iar incepe petrecerea la CNAIR/CFR. Ce poate fi mai placut decat sa ai un sef nou care nu are habar de nimic si pe care il poti duce cu zaharelul ?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

perfidus

Cuc promite din nou ca lotul 1 din A10 Sebes - Turda va fi gata la sfarsitul anului 2019. Poate o sa mai creada cineva, dar nu dintre noi.

"După spusele ministrului, până la sfârșitul anului șoferii vor putea ajunge de la Sebeș la Alba Iulia pe A10.
Promisiunea ministrului a fost confirmată și de reprezentanții firmei Pizzarotti, care și-au dat girul pentru finalizarea lotului și darea lui spre folosință până la sfârșitul lui 2019.

Potrivit reprezentanților constructorului Lotului 1, la începutul lunii septembrie este programată lansarea grinzilor metalice peste Autostrada Deva – Sibiu, la nodul rutier de la Sebeș. Stadiul lucrărilor pe lotul 1, al autostrăzii este de peste 70%."

alba24.ro
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

cristi5

Cuc incepe restructurarile in companiile din subordine. Mai intai la Tarom. Incearca intai via manageri. Apoi o sa incerce altfel. Se vede treaba ca e constient ca nu prea o sa reuseasca

https://www.g4media.ro/cuc-recunoaste-dezastrul-din-companiile-de-stat-si-anunta-restructurari-masive-cu-pile-amante-nepoate-nu-poti-sa-generezi-plus-valoare.html

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovicor

S-a anuntat lista remaniatilor si-a inlocuitorilor in gUVERN . Cucu ramane... Cucu si...pupaza!

vasile.silion

Cred din ce în ce mai tare că viitorul ministru, viitoarea guvernare trebuie să adopte altă strategie în infrastructura rutieră a României. Proiectele mari de infrastructură (autostrăzi care să treacă munții, etc.) au puține șanse de realizare, din lipsă de fonduri. Finalizarea lor are ca țintă de timp 10-20-30 de ani.
În schimb, viitoarea sau viitoarele guvernări ar putea să-și treacă cu adevărat ceva la realizări, dacă ar schimba strategia și s-ar axa pe rezolvarea punctelor critice din țară, în special centuri de ocolire (chiar la nivel de autostradă, unde se încadrează), lărgirea drumurilor naționale (1+2, 2+2), reabilitarea, modernizarea a cât mai multor drumuri. Gândesc asta în ideea că aceste lucrări punctuale ar costa mai puțin decât autostrăzile visate (A3 integral, A8, A1 integral, etc.). De ex., în loc să faci toată autostrada Ploiești - Râșnov, poți să faci centurile Comarnic, Bușteni și deja s-ar circula mult mai ușor pe Valea Prahovei.
Ideea e ca în următorii 5 ani, să zic, în România să se circul mult mai fluent și mai în siguranță.
Promisiuni de 180 -200 km de autostradă nouă pe an sunt deja de domeniul glumei, nu le mai crede nimeni pentru că nici nu sunt realizabile. A trecut vremea acestor promisiuni fantasmagorice. Dar drumuri naționale, centuri ocolitoare sunt perfect realizabile cu beneficii asemănătoare, la nivelul traficului din România. Promisiuni de care un viitor guvern serios chiar s-ar putea ține de cuvânt.
,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

alecu26

Proiectul initial din 1998 (un SF de altfel foarte complex si bine gandit) pentru Bucuresti Brasov avea prevazute tot felul de fazari si etape...de Half Profile...de centuri etc. Gandita pentru o perioada de implementare de cativa zeci de ani....in functie si de evolutia traficului.

Si da...daca vor aparea restrictii financiare (momentan insa nu se face absorbtie) cineva va trebuii sa gandeasca o oarecare strategie si prioritizare. Cea mai buna si mai simpla e cea enuntata de tine...centuri...care dupa aia sa fie legate intre ele. A1 a fost gandita asa...gen centura Pitesti, Sibiu, Deva Orastie, Arad.

O foarte frumoasa strategie a fost pentru DN 6, de care s-a tinut cont destul de multi ani: Centura Caransebes, Lugoj, Alexandria, Caracal, Craiova, Mihailesti in chinurile facerii...reabilitari intre ele....Din pacate acum s-a renuntat la aceasta strategie. Mai era cred de executat centura Strehaia si tunel la Plugova.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Il las pe Catalin sa comenteze despre Bode, daca are chef si timp.




EXCLUSIV Care este propunerea PNL pentru Ministerul Transporturilor

Surse din PNL au declarat pentru Club Feroviar că președintele PNL, Ludovic Orban, îl va propune pe deputatul Lucian Bode pentru a prelua funcția de ministru al Transporturilor de la Răzvan Cuc, care va preda portofoliul după ce Guvernul Dăncilă a fost demis joi în urma moțiunii de cenzură inițiate de Opoziție.

Cine e Bode vedeti pe ClubFeroviar.ro

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Bine ca nu e Nazare. Nu a fost foarte foarte rau cand a fost Ministru, avand cateva rezultate de pe urma carora ne bucuram si acum,...dar ce vad pe pagina lui de FB...ma ingrozeste.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Ce anume, mai exact?...
Nu am intrat pe pagina lui de FB.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexa_adrian2001


alecu26

Chiar daca liberal....aceleasi elucrubatii nationaliste, prezenta constanta la A3 si RTV, protocoale..etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

JohannDB

ASTA PÂNĂ-N 2012......................Studii şi specializări
    2009 - 2011 - Diplomă de Masterat, Masterat în Managementul Securităţii în Societatea Contemporană- Univ. Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca;
    2011 - Certificat de absolvire, Curs de nivel înalt "Securitate şi bună guvernare"- Colegiul Naţional de Apărare "Carol I";
    2011 - Curs de nivel înalt-Institutul Naţional de Administraţie;
    2009 - Certificat de absolvire, Program de perfecţionare în domeniul relaţiilor internaţionale- Institutul Diplomatic Român, Ministerul Afacerilor Externe;

    1993 - 1998 - Inginer Electromecanic, Diplomă de Licenţă, Universitatea din Oradea, Facultatea de Electrotehnică şi Informatică;

Activitate profesională

    09.02.2012 - 27.04.2012 - Ministru, Ministerul Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri;
    2008 - 2012 - Deputat, Parlamentul României, Camera Deputaţilor;
    2005 - 2008 - Şef Serviciu Exploatare, SC Electrica SA, SDEE Zalău;
    2003 - 2008 - Preşedinte Sindicat Electrica Zalău, SC Electrica SA, Sucursala de Distribuţie a Energiei Electrice (SDEE) Zalău;
    2001 - 2008 - Inginer, SC Electrica SA, Sucursala de Distribuţie a Energiei Electrice (SDEE) Zalău;
    2000 - 2001 - Şef Serviciu Vânzări, SC Electrometal SRL, Oradea;

Funcţii, activităţi într-un partid politic

    2001 - 2002 - Secretar BPJ PD Sălaj;
    2002 - 2005 - Vicepreşedinte BPJ PD Sălaj;
    2005 - 2007 - Secretar general BPJ PD Sălaj;
    2007 - 2008 - Secretar general BPJ PD-L Sălaj;
    30.06.2008 - prezent - Preşedinte al BPJ PD-L Sălaj;

Funcţii, activităţi într-o organizaţie sindicală, patronală etc.

    2003 - 2008 - Preşedinte al sindicatului Electrica Zalău

Funcţii, activităţi într-o organizaţie din administraţia publică centrală sau locală

    2000 - 2004 - Consilier Local - Consiliul Local al comunei Valcău de Jos;
    2004 - 2008 - Consilier judeţean - Consiliul Judeţean Sălaj;
    2008 - 15.12.2008 - Consilier judeţean - Consiliul Judeţean Sălaj;

Funcţii, activităţi parlamentare anterioare

    2008 - 2012 - Deputat, Parlamentul României, Camera Deputaţilor;

Activitate civică

    Membru fondator al Asociaţiei Prodemos Zalău;

DUPĂ 2012 , mai vedeți pe aici....... La capitolul "alte legislaturi"......
                 http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura2015.mp?idm=39&leg=2016&cam=2&idl=1

....Chiar nu mai avem ingineri de ""Drumuri-poduri și căi ferate"".............




ovicor

Se pare ca ministrul Cuc va deveni papagal in sensul ca va vorbi ... la DNA. Chestii urate, cu luare de mita la CFR. Emisiune "Dosar de politician" cu Siviu Manastire, Stefan Etves, directorul adjunct CFR Preoteasa la B1TV duminica seara. Nu stiu  sa pun link, poate se ocupa altcineva.