Ministrii Transporturilor: propuneri, promisiuni, rezultate

Started by Ionut, November 19, 2018, 11:52:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ovicor

Ionut, pe vremuri se spunea: "Tineret, mandria tarii/ Spaima avutului obstesc". Vorba poetului: "Toate-s vechi si noua toate !"!

cristi5

https://adevarul.ro/news/politica/culise-l-a-santajat-cuc-dragnea-postul-ministru-altransporturilorde-cedat-liderul-psd-1_5c6ee28e445219c57e6f8e74/index.html

Santaj pe fata cu plecarea la alt partid. Cum organizatia Giurgiu nu-l sustinea, Cuc s-a mutat la Neamt ca sa devina ministru. Clar ca omul e hotarat sa se ajunga, nimic nu-l poate opri. Sa se tina bine constructorii si societatea civila. Incompetentii razbunatori sunt cei mai periculosi.

elphax

Ăsta micu' o tot da ca va petrece timpul pe șantiere. Mai bine ar merge din 2 în 2 zile în control  la  CNAIR și la CFR sa controleze cum lucrează oamenii ăia care blochează șantierele și  proiectele

NGC

https://xml.agerpres.ro/politica/2019/03/06/razvan-cuc-daca-o-firma-nu-participa-la-licitatii-sa-nu-poata-contesta-propunerea-noastra-la-legea-achizitiilor--269961

Quote
"Acolo este o problemă pe care o vom reglementa. Săptămâna viitoare voi intra la Comisia de industrii pentru a propune modificări la această lege. Pentru că Piteşti-Craiova, din păcate, este strict legat de modul în care firmele înţeleg să îşi desfăşoare activitatea în România. O firmă care nu a participat la licitaţie a contestat cele patru loturi, două loturi nu au avut nicio problemă, lotul 1 şi 2 unde s-au desemnat câştigătorii, s-au semnat contractele. Contestaţia a fost făcută pe rezervele de implementare. Rezervele de implementare constituie un concept care vin să ajute constructorul să nu ne mai blocăm pe un cuantum de 10% pentru cheltuieli neprevăzute. Avem rezerve de implementare ca să nu mai încheiem acte adiţionale ulterioare la contractele dintre beneficiar şi constructor. Ei tocmai acest lucru l-au contestat, din păcate un complet de judecată a spus că pentru două loturi e ok, pentru două loturi le-a admis contestaţia şi acum trebuie relicitate, compania le va relicita în cel mai scurt termen", a declarat ministrul Cuc.

Ministrul a spus că propunerile de modificare agreate de Ministerul Transporturilor au fost transmise la Comisia de industrii a Camerei Deputaţilor şi speră să fie adoptate.

"Prevăd că dacă o firmă nu participă la licitaţii să nu poată contesta, este unul dintre puncte. Pe de altă parte, în momentul în care avem o decizie de la CNSC cum că câştigătorul este cel desemnat de comisie, noi semnăm contractul, ulterior alte firme care au nemulţumiri se pot duce în instanţă, dar nu rămânem blocaţi cu proiectul un an sau doi, cât durează procesul", a susţinut Răzvan Cuc.

Domnule PAPAGAL Cuc, firma aia (STRABAG) care a contestat a vrut sa participe la cele 4 licitatii, si a contestat prevederi din documentatia de atribuire si clarificari, documentatie si clarificari intocmite de "desteptii" si "profesionistii" de la CNAIR, pe care ii laudati si cu care mergeti poate la o bere.

Ar fi bine sa va documentati mai intai si sa nu dati vina pe altii. Mai bine v-ati uita in propria ograda. ;)

A, si sa nu uit. STRABAG a contestat toate cele 4 licitatii si CNSC le-a respins toate contestatiile. Mai apoi, STRABAG a facut recurs la CAB si a avut castig de cauza pentru 2 contestatii, cele referitoare la T3 si T4. Mai apoi pentru T3 si T4 CNAIR a contestat la ICCJ si a pierdut si in prima instanta pentru T3 si T4, si la completul de 5 judecatori pentru T4 (pentru ca pentru T3 nu au mai mers si la completul de 5 judecatori). Asta arata ca STRABAG a avut dreptate.

Si stiti de ce ati reusit sa semnati pentru T2 L1 si T2 L2? Pentru ca STRABAG nu a timbrat plangerea pentru recursul la CAB pentru decizia CNSC pentru T2 L1 si T2 L2. ;) :o

Quote from: NGC on December 19, 2017, 01:28:08 AM
Se stia rezultatul de o saptamana, dar a fost o surpriza neplacuta si am uitat sa scriu.

UPDATE 11.12.2017

Tronson 1: 30.10.2017 06.11.2017 [RES]
Tronson 2: 02.11.2017 08.11.2017 [RES] PLUS 13.11.2017 14.11.2017 27.11.2017 11.12.2017 [RES]
Tronson 3: 02.11.2017 08.11.2017 16.11.2017 22.11.2017 [ADM *]
Tronson 4: 22.11.2017 06.12.2017 [RES] PLUS 02.11.2017 08.11.2017 16.11.2017 22.11.2017 [ADM *]

[RES] = Contestatie respinsa
[ADM] = Contestatie admisa
[ADM *] = Contestatie admisa partial

Tronson 2

QuoteTip solutie: Anulează cererea de recurs
Solutia pe scurt: Admite excepţia. Anulează ca netimbrată plângerea formulată. Definitivă. Pronunţată în şedinţă publică, azi 11.12.2017.

:o

Iar referitor la semnarea contractului pentru T1, citez mesajul asta.

Quote from: NGC on October 25, 2018, 09:55:22 PM
T1

Quote from: NGC on October 12, 2018, 07:21:53 PM
Quote from: NGC on October 01, 2018, 10:29:11 PM
Astazi au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si au emis raportul "final" al procedurii, care poate fi contestat.

Quote from: Ionut on October 01, 2018, 09:33:08 PM
Si ce daca au punctajul mai mic? Nu pot contesta oferta Tirrena si faptul ca au interpretat acea cerinta altfel cand instanta le-a dat lor dreptate?

Stati linistiti, pot contesta noul raport al procedurii si m-as mira sa nu o faca.

Era vorba mai sus despre CONSTRUCTII ERBASU.

Dupa cum ne asteptam, CONSTRUCTII ERBASU a contestat raportul procedurii. ASTALDI sunt pe locul 2 si se asteapta si aici postalionul care va aduce sau nu contestatii. :p

Sursele zic ca ASTALDI nu a mai contestat.

Pe de alta parte, trec aici o alta informatie deocamdata tot "pe surse", conform careia CONSTRUCTII ERBASU a renuntat la contestatie.

Ar fi bine totusi sa mai asteptati putin pentru inca o confirmare si sa incercam sa aflam de ce au facut asta, precum si daca e totul in regula si ramane TIRRENA castigator sau se anuleaza.

Intreb pentru un prieten. De ce a renuntat CONSTRUCTII ERBASU la contestatie? ;)

NGC

Domnule PAPAGAL Cuc, inca nu am terminat ce aveam de spus. Revin imediat cu un al doilea mesaj. ;)

NGC

Acum ca avem si munitie, sa si tragem cu tunul. :lol:

Quote from: NGC on March 07, 2019, 04:16:42 PM
Domnule PAPAGAL Cuc, firma aia (STRABAG) care a contestat a vrut sa participe la cele 4 licitatii, si a contestat prevederi din documentatia de atribuire si clarificari, documentatie si clarificari intocmite de "desteptii" si "profesionistii" de la CNAIR, pe care ii laudati si cu care mergeti poate la o bere.

Domnule PAPAGAL Cuc, observati textul scris mai sus cu caractere mai mari si apoi observati acelasi text si in mesajul de mai jos referitor la licitatia pentru VO Medias, licitatie lansata anul acesta.

Quote from: NGC on March 07, 2019, 04:27:34 PM
Sa pun paie pe foc si sa pregatesc munitie contra PAPAGALULUI Cuc. :lol: :p

Quote from: NGC on February 12, 2019, 10:28:03 PM
Hai ca CNAIR a inceput anul cu dreptul. :lol: :lol: :lol:

Nici bine nu a lansat licitatia si avem deja doua contestatii la documentatia de atribuire. :lol:

Incepem mai intai cu contestatia STRABAG.

Quote from: NGC on February 12, 2019, 10:29:29 PM
Continuam cu contestatia GEIGER.

Ambele contestatii au fost admise, dar cea de la GEIGER doar partial.

No acum observati acelasi text si in mesajul de mai jos referitor la licitatia pentru VO Dej, licitatie lansata tot anul acesta.

Quote from: NGC on March 07, 2019, 04:29:04 PM
Sa pun paie pe foc si sa pregatesc munitie contra PAPAGALULUI Cuc. :lol: :p

Quote from: NGC on February 12, 2019, 10:33:17 PM
Hai ca si aici CNAIR a inceput anul cu dreptul. :lol: :lol: :lol:

Nici bine nu a lansat licitatia si avem deja contestatie la documentatia de atribuire. :lol:

Este vorba despre contestatia ARL CLUJ.

Contestatia a fost admisa.

Ati prins ideea? Sunt doua licitatii lansate anul acesta la care sunt probleme cu documentatia de atribuire realizata de "geniile" din CNAIR.

Repet ce am zis mai sus.

Quote from: NGC on March 07, 2019, 04:16:42 PM
Ar fi bine sa va documentati mai intai si sa nu dati vina pe altii. Mai bine v-ati uita in propria ograda. ;)

Sau ce ar fi daca ati urma propriul sfat si v-ati apuca sa "munciti" ceva prin MT si CNAIR? ;)

https://www.dcnews.ro/razvan-cuc-avertisment-la-inceput-de-mandat-fara-urma-de-regret_639902.html

Quote
Toti cei care muncesc in domeniul infrastructurii vor gasi in mine un partener de dialog si de suport pentru rezolvarea tuturor problemelor pe care le intampina in executarea lucrarilor, dar nu voi ezita, fara urma de regret, sa inchei orice intelegere contractuala care nu respecta conditiile si termenele asumate. Cine nu munceste pleaca acasa!", a scris Răzvan Cuc pe pagina de Facebook.

NGC

Oare o sa apara mesajele astea si in raportul de "MONITORIZARE PRESA MARTIE 2019" pe care il primeste seful CNAIR de la AGERPRES sau ajung doar in raportul pentru Cuc? :p

horatiu.cosma

Păi la Mediaș SF-ul e praf și pulbere, nicio legătură cu realitatea, studiul geo zero, nicio legătură cu realitatea. Sunt mlaștini pe lângă Târnava și în SF totul e superb. Și în stilul caracteristic șobolănesc, CNAIR a încercat să mânărească condițiile contractuale stabilite prin HG 1/2018 și a inclus în documentație o matrice de riscuri în care totul e la constructor. A mai încercat să arunce mâța exproprierilor (care vor fi foarte multe) la constructor, cu penalități etc. Evident că în lumea reala asta nu poate să funcționeze, doar în creierele crețe din CNAIR. Dacă nu ar fi dat câștig de cauză CNSC constructorilor, nu ar mai fi participat nimeni. Chiar și așa e cu semnul întrebării, s-ar putea să nu fie suficientă valoarea estimată.

NGC

Domnule PAPAGAL Cuc, studiati asta cu atentie. ;)

Quote from: NGC on March 07, 2019, 07:11:03 PM


Quote
Rezultă că prin actul normativ au fost prevăzute expres clauzele din condițiile generale care pot fi clarificate sau amendate, riscurile nefăcând parte dintre acestea.
Prin urmare, potrivit dispozițiilor HG nr. 1/2018, autoritatea contractantă era obligată să preia textul clauzei 68 așa cum era formulat în actul normativ, deoarece acesta face parte din Condițiile Generale, elaborarea de condiții speciale fiind permisă numai cu privire la clauzele și subclauzele prevăzute în tabelul din anexa 2 din hotărîrea de guvern, sub sancțiunea nulității acestora.
Modificarea formei și conținutului clauzelor generale (așa cum sunt și riscurile), în orice modalitate și suplimentar excepțiilor prevăzute, este evident nelegală și încalcă dispozițiile actului normativ care le-a instituit.
Astfel, Consiliul apreciază că se impune ca autoritatea contractantă să elaboreze modelul de acord contractual cu respectarea hotărârii de guvern în ceea ce privește condițiile generale privind riscurile.
Consiliul nu reține în soluționare alegația autorității contractante din punctul de vedere privind necorelarea HG nr. 1/2018 cu legislația actuală în materia achizițiilor publice, întrucât actul normativ menționat este în vigoare și prin urmare opozabil tuturor, respectarea sa fiind obligatorie.

Este motivarea pentru decizia CNSC la contestatia referitoare la VO Dej.

Noi intre timp eventual cumparam niste popcorn si asteptam comentariile si obiectiile Dumneavoastra. :lol:

Ionut

Deputații dezbat astăzi moțiunea prin care opoziția cere demisia ministrului Transporturilor: Este cel mai slab ministru al celui mai slab Guvern din istoria României

Deputații dezbat, luni, moțiunea simplă prin care PNL și PMP cer demisia lui Răzvan Cuc. Opoziția îi reproșează ministrului Transporturilor lipsa autostrăzilor. Votul asupra moțiunii va fi dat în plenul de miercuri.

Hotnews

Ionut

Ministrul Transporturilor, vizat într-un dosar penal privind angajări la Tarom

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care ar fi vizat într-un dosar penal privind angajarea unor persoane în funcţii de conducere la compania aeriană Tarom, spune că dosarul ar fi deschis pentru că "începe să deranjeze", iar acesta este "preţul" pe care trebuie să-l plătească pentru că nu a fost de acord cu înstrăinarea companiei Tarom.

News.ro


Ionut

Nu am urmarit azi niciun fel de știri. Pleaca cuc?

luc

În Cex-ul de azi Badalau i-a cerut demisia  după marea ridicare. Remember: Cuc s-a transferat, în februarie, din organizația de Giurgiu (a lui Badalau), tocmai sa poată fi numit ministru... se plătesc polițe. Pana la această oră cucul sta pe ouă.

vancouver

Iara vine un ministru nou, afon. Iara dureaza 4-5-6 luni pana incepe sa inteleaga despre ce e vorba in propozitie... Dupa aia la anu iar alegeri, iar ministru nou, iar 6 luni...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.