[B] Semaforizarea si sistemul de management al traficului rutier in Bucuresti

Started by Ionut, November 08, 2018, 08:46:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

unu

In loc sa vina cu solutii adevarate, cu o sistematizare adevarata, cu solutii pentru planuri si executie rapida ei vin (in continuare) cu ...fasuri, si se mai mira de ce nu scade CO2u' in oras, pai, de la atatea ...fasuri trase cum dzeu se scada !? :)
- Transport gratuit pentru bucureșteni.
- Si mai multe autobuze pe traseu sa stea blocate in trafic, ca li s-au golit ...bateriile

Si uite asa " marcheaza planu' de CO2 " cu spor si drag, cu astfel de actiuni de rahat.



Ionut

Hai sa pun aici pentru ca tot vreau eu sa vorbim de sistemul de management al traficului dar nu facem lucruri simple...




Problema semafoarelor din București. Un caz din 17 Decembrie 2018, nereparat nici la 12 zile după reclamație

Problema semafoarelor din București pare să fi fost recunoscută public în seara zilei de 29 Decembrie 2018, într-un anunț oficial prin care Primăria Capitalei reclamă accesări ilegale ale sistemului de semaforizare în zilele de 28 și 29 Decembrie. Un caz din 17 Decembrie arată că problema este veche cel puțin de atunci, iar semaforul cu pricina – din Piața Constituției – n-a fost readus la parametri normali de funcționare nici la 12 zile după reclamație. Mai mult, în noaptea în care Primăria Capitalei a recunoscut problema semafoarelor din București, de la Dispeceratul Integrat de Urgență al Primăriei Capitalei (care se ocupă de probleme edilitare, inclusiv semafoare) am primit replica: ,,E o prostie!... Semafoarele funcționează...".

Toata povestea pe 0-100.ro/Hotnews

Ionut

Pe parcursul a două zile, semafoare din Bucureşti au fost dirijate de necunoscuţi. Primăria Capitalei cere anchetă penală

,,Reprezentanţii Companiei Municipale Management Trafic Bucureşti S.A., în calitate de operatori ai sistemului de semaforizare din Capitală, au depus astăzi o plângere penală după ce ieri şi astăzi (28 şi 29 decembrie 2018) au avut loc accesări ilegale ale echipamentelor, cu potenţiale consecinţe deosebit de grave. Mai exact, s-a constatat că au fost deschise dulapurile care conţin automatele de dirijare dintr-o intersecţie (deşi acestea au sisteme de siguranţă) şi au fost introduse alte diagrame decât cele autorizate (care stabilesc timpii pentru culorile roşu şi verde ale semafoarelor şi trecerilor de pietoni). Dacă echipele de intervenţie ale Companiei Municipale Management Trafic Bucureşti S.A. nu interveneau cu promptitudine există un risc ridicat de producere a unor accidente rutiere deosebit de grave (de exemplu, semafoarele puteau afişa culoarea verde din toate direcţiile)", informează Primăria Capitalei, printr-un comunicat de presă.

,,Astăzi, 29 decembrie, a avut loc o nouă accesare, în acelaşi loc, iar semaforul trecerii de pietoni, în loc să urmeze ciclul de culori roşu-verde, a rămas blocat pe culoarea galbenă intermitent. Menţionăm faptul că, din punct de vedere tehnic, doar persoane specializate, care au cunoştinţele şi echipamentele necesare pot să acceseze automatele de dirijare şi să modifice diagramele. În zona Policlinicii Titan există mai multe camere de supraveghere şi în aceste momente se lucrează la identificarea persoanelor care au intervenit la echipamente", mai subliniază municipalitatea.

ZF

Ionut

Cazul semafoarelor care ar fi fost accesate ilegal a ajuns la DIICOT

"Mai exact, s-a constatat că au fost deschise dulapurile care conțin automatele de dirijare dintr-o intersecție (deși acestea au sisteme de siguranță) și au fost introduse alte diagrame decât cele autorizate (care stabilesc timpii pentru culorile roșu și verde ale semafoarelor și trecerilor de pietoni)", transmitea sursa citată, menționându-se totodată că dacă echipele de intervenție ale Companiei Municipale Management Trafic București S.A. nu interveneau cu promptitudine, exista un risc ridicat de producere a unor accidente rutiere deosebit de grave (de exemplu, semafoarele puteau afișa culoarea verde din toate direcțiile).

Profit.ro

Ionut

După cazul semafoarelor care ar fi fost accesate ilegal, Primăria Capitalei anunță măsuri. UTI respinge orice alăturare a sa cu situația traficului

Primăria Capitalei va derula proceduri suplimentare de monitorizare si control a tuturor intersecțiilor din București, astfel încât această infrastructură să funcționeze în parametri normali, iar echipele de intervenție ale Companiei Municipale pentru Managementul Traficului se vor afla permanent pe teren pentru a remedia, în caz de necesitate, eventualele defecțiuni la sistemul de semaforizare.

În același mesaj, Primăria arată că vrea, cu ocazia acestui incident, să atragă atenția asupra starii tehnice în care a preluat sistemul de semaforizare, "deși timp de peste 10 ani a existat un contract de modernizare, mentenanță, intervenție și service pentru sistem, încheiat cu compania UTI". În replică, UTI respinge orice alăturare a societății cu "situația deplorabilă în care se găsește acum traficul din Capitală" și susține că această înrăutățire ar fi apărut după 2013, anul în care a expirat perioada de garanție a sistemului, asigurată de societate, sistem care la acea dată ar fi avut doar 96 de intersecții modernizate din totalul de 450. Compania mai transmite că nici acele controlere (calculatoare de trafic) care au fost ,,hăckuite" nu au fost livrate de UT și nu fac parte din intersecțiile modernizate de UTI, ci ar fi echipamente foarte vechi.

Profit.ro

panzer

Optimizare semaforizare Bulevardul Iuliu Maniu

Cunoaștem foarte bine situația traficului din Capitală pe care îl monitorizăm zi de zi. Facem toate eforturile pentru a fluidiza circulația deși misiunea e una extrem de dificilă dacă luăm în calcul faptul că, în regiunea București-Ilfov, sunt înmatriculate cu aproape 500 de mii mai multe mașini decât erau acum 10 ani. Unul dintre instrumentele prin care încercăm să scurtăm durata pe care șoferii o petrec la volan este optimizarea semafoarelor introduse în Sistemul de Management Integrat al Traficului din București. În clipul prezentat mai jos puteți vedea o traversare a Bulevardului Iuliu Maniu. Traseul, din zona Palatului Cotroceni, până la ieșirea spre autostradă, a durat 14 minute. Compania Municipală Managementul Traficului S.A. a optimizat ciclurile de "roșu-verde" de pe intreaga distanță de 7,3 kilometri, astfel incât mașinile să staționeze cât mai puțin la culoarea roșie.

Compania Municipala Managementul Traficului Bucuresti S.A.

Video:
https://www.facebook.com/watch/?v=326327581560516

Ce bine ar fi daca ar da macar un comunicat cu ce au in lucru.

voicul

Am si eu o transmisie catre compania ILEGALA de bla, bla si ceva salar pentru nimic:

Faptul ca ati reusit sa corelati un semafor cu urmatorul (care e de pietoni) nu e chiar asa mare lucru.

La fel: daca chiar merg regulamentar pe Magheru reusesc probabil sa iau TOATE semafoarele pe rosu!


Faptul ca ati pus toate semafoarele pe rosu in oras si din intamplare 2 sunt pe verde nu este o stire si cu siguranta nu e MUNCA!
Nota 0. La loc in banca si mancati banii mai departe in liniste!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Pe Colentina 18, in dreptul complexului Rose Garden, s-a montat semafor la acea trecere periculoasă. S-a murit si suferit mult pe acolo, pentru ca cine primea verde din directia Obor, la intersectia Colentina-Teiul Doamnei, o calca puternic pana in dna Ghica in intersecție, observand greu semnul de trecere obturat de masinile parcate.
Sper sa fie sincronizat altfel va fi inca un hop pe Colentina, al saselea semafor de la Obor incepand (1km)

In seara asta, vedere spre Dna Ghica:




Powered by API/PUM imgur uploader

Cristi N

Din ce am observat se reface tot sistemul de semaforizare pe Colentina intre Obor si Dna Ghica, poate chiar si dincolo dar nu am ajuns mai departe.
Lucrarea e facuta de una din companiile primariei.

rota

^Se reface sistemul de semaforizare si din Piata Francofoniei (Blv Libertatii intersectie Calea 13 Septembrie)

soldy82

^^
Au instalat stâlpi si la intersectia Fundeni/Gherghitei/Colentina. Sper sa se regandeasca toata semaforizarea acolo.

Pelicanul

Nu prea au cum, sunt 5 artere care converg acolo, și în plus Gherghiței s-a aglomerat odată cu deschiderea legăturii spre Pipera.
Trebuie un pasaj subteran, sau pe axa Colentina sau pe axa Gherghiței - Fundeni.
Dacă-l gândesc pe axa Gherghiței - Fundeni mai trebuie două pasaje, primul la intersecția Fundeni cu Pantelimonul și al doilea pe axa B-dul Basarabia - Industriilor.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

soldy82

Într-adevăr acolo e o zona complicată. Dar sunt și 2 mari probleme ce pot fi rezolvate parțial (nu am sperante la lucrari de infrastructura mari) prin semaforizare:
- lipsește un semafor de stânga din Colentina spre Gherghitei. Acolo de cand au dat drumul la autostrada( si au scos interdicția virajului la stânga, ce a existat inainte) cei ce fac stanga blocheaza tramvaiele, pe cei ce vin de pe Gherghitei spre Fundeni si pe cei ce vin de oe Colentina si fac stânga spre Fundeni;
- timpul semaforului de la Gherghitei e mult prea scurt pentru traficul existent.

Pelicanul

Introducerea unor timpi separați pentru stânga sau modificarea timpilor generali vor lua  secunde din altă parte...Deci coada de autoturisme << din altă parte >> se va mări...Trebuie pus piciorul în prag și făcute pasajele ( nici eu n-am nicio speranță...)
Lucrurile sunt destul de complicate, atenție și la liniile viitoare de metrou din Colentina / Pantelimon, vor avea stații tot în aceeași zonă. Din păcate  nimeni nu mai gândește aceste investiții colerat, ca în Socialismul Decadent...
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...