[B] Podul Grant

Started by Ionut, September 25, 2018, 11:01:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

survola

Poate mai au de finisat și la linia de tramvai.

Xed

In aceasta dimineata asfaltau breteaua de urcare/coborare de pe Calea Grivitei

Xenos

Chiar, e aproape gata şi ziceau că dau drumul în martie...traficul în toată zona Grozăveşti, gară şi Victoriei e grav afectat....poate se grăbesc niţel? Ştie cineva când se va da drumul la circulaţie pe sensul spre Turda?

stangabriel

Bun, dar sensul spre Crangasi va fi revizuit ? Ex : Parapetii de inlocuit si mici reparatii ?

Xed

^ Da, imediat ce finalizeaza sensul spre Turda il vor redeschide circulatiei si imediat vor inchide celalalt sens pentru reparatii. Din ce am vazut, pilonii au fost toti reparati, lucrari ramanand doar sus pe pasaj. Pe sensul spre Crangasi deja lucreaza la pasarela pietonala de peste zona feroviara si nu cred ca mai au mult si dau drumul si acolo.

irirat

Sunteți siguri ca se închide total celălalt sens ?
Citisem undeva, dar nu mai găsesc sursa, ca se restricționează circulația pe o bandă, era și un orar precizat

Deutschländer

^ O sa fie o banda inchisa si doar in timpul noptii si intre 10:00 si 15:00.
Deci la ore de varf ramane cu 2 benzi. Cel putin asta e planul.

irirat

Mai aveți vești cu deschiderea circulației?  astăzi de dimineață am trecut prin zona si mi-a luat cam 30min de la Piață Crangasi până pe Plevnei, circulație îngreunată de ploaie și de lucrări apa/canal pe străduțele către Calea Giulesti.

misiekwas

Pai, a zis ieri Nicușor ca acum se toarnă ultimul strat de asfalt și totul este în grafic. Deci as spune ca cel mai târziu la sfârșitul lui martie se deschide circulația.

panzer

Haideti mai oameni buni, iar cu propaganda electorala.

Pe celalat sens a fost refacuta linia de tramvai, placa de beton, hidroizolarea, rosturile de dilatatie, etc. De ce sa il mai inchida.

Singurele "lucrari" controversate ar fi fost la niste piloni care mai mult au fost zugraviti. Si imi mai amintesc ca erau de pe bretele.
Maximum, daca se constanta fisuri, pilonii pot fi reparatati chiar si sub trafic.

Schimbarea elementelor de siguranta se face sub trafic orinde: pe Grant, pe A-uri etc. Tot anul s-a lucrat sub trafic la schimbarea gardurilor de protectie 41. Unul n-am auzit sa se planga.

Iar pe ploaie in Bucuresti este nenorocire oriunde. Tot melteanul isi ia umbrela cu 4 roti.

Deutschländer

Logica de inchidere ar fi pentru inlocuirea balustradelor.
Dar inchiderea ar fi doar pe o banda si doar intre anumite ore. Nu stiu ce ar fi propaganda electorala.

marius21

Quote from: Xenos on October 16, 2023, 05:41:45 PMDacă începeau în mai acum se termina. Proastă organizare. Iar aia că nu i-a lăsat CFR-ul - se găseau soluții.

 Cum puteau incepe lucrarile in teren in luna mai 2023 daca in lunile iulie si inceput de august proiectul tehnic trimis de Borgart catre primarie era inca in faza de verificare?
 

Xenos

Am trecut ieri pe sensul spre Militari, sensul spre Turda este gata 100 %. Deci nu are rost să mai țină închis, este efectiv muzeu acum și - părerea mea - nu ajută nici electoral (dar nu asta ar trebui să conteze, ci că e gata).

panzer


misiekwas

Am trecut astăzi cu 41, bibileau la parapeti și încă lipsesc marcaje, dar în săptămâna-doua ma totul e gata. În general acest proiect, cu excepție de haos în circulație la început, mi se pare bine gestionat, fără întârzieri și taraganeala. As spune ca un plus pentru Bogart și PMB (aici chiar surprinzător).