[B] Podul Grant

Started by Ionut, September 25, 2018, 11:01:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

irirat

Eu nu ii cred declaratiile lui Nicusor din simplu motiv ca a declarat de nenumarate ori ca el nu crede in pasaje, de ce credeti ca l-a interesat care e impactul inchiderii unui sens pe Grant ?

As crede ca il intereseaza subiectul daca ar fi facut minim doua lucruri:
- ar fi cerut ca lucarile sa se faca in program 24hx7
- ar fi inceput lucrul in vara, cati calatori au circulat cu trenurile alea suplimentare ale CFR-ului tranziteaza podul Grant in maxim 1zi.

Dl Cunoscator - daca tot ne-ai dat alternative si ne certi, sunt curios daca ai circulat in mod curent cu tramvaiul 41 si vorbesti din proprie experienta ? Stii cum e sa nu pot sa te urci in el dupa Plaza pana in Crangasi sau daca te urci in el sa fii lipit de ceilalti calatori mai mult timp si la fel de intim cum ar fi partenerul tau de viata ?

In al doilea s-ar putea ca unii dintre cei care scriu pe aici sa se priceapa la planificarea proiectelor sau lucrarile, o facem zi de zi la firmele private pentru care lucram unde daca am planifica proiectele in stilul lui Nicusor (aka. incepem proiecte noi fara sa te terminam pe cele vechi, planificam lucrari cand sunt sanse mari sa nu se faca la timp, samd) ne-am cauta de lucru urgent. Oricum nu trebuie sa fii mare geniu sa-ti dai seama ca iarna nu e ca vara, ca ploua / ninge in octombrie pana in martie, ca traficul de toamna / iarna e mult mai intens decat vara samd.

misiekwas

^ok, aici ajungem un pic la conspiraționism. Nicusor nu prea crede în pasaje ca o soluție pentru fluidizarea traficului în zona densa urbana, unde are și în mare dreptate. Cea ce clar nu-i aplicabil aici, pentru ca Podul Grant trece deasupra terenului feroviar, unde nu ai alternativa. Sau chiar crezi ca Nicușor planificase ca mașini sa treacă prin complex feroviar?
În privința de "cați circulau" - e irelevant, ca e nevoie de aviz CFR, pe care n-a obținut atunci. A putut sa facă lobbying, dar poziția lui e slaba.
De ce nu se lucrează 24/7? Bună întrebare, dar răspunsuri pot sa fie multiple: capacitatea redusa de contractor sau incercare de a nu deranja noaptea. Aici nu știu, dar totuși sa nu cautam conspirații.

irirat

Intre timp scandalul continua, oricum nu e mare iubire intre primaria generala si cea de sector (6)
Postare preluata de pe pagina de FB a PS6 (Ciprian Ciucu)

QuoteAstăzi, la ora 17.00, la Podul Grant încetase lucrul. Fac acest apel public la domnul Primar General să discute cu constructorul și să organizeze activitatea pe 3 schimburi, 24/7! În asa fel ar putea reduce perioada de execuție de la 6 luni, la 3, 4 luni. Dacă constructorul solicita fonduri suplimentare din cauza forței de muncă, mai scumpă pe timpul nopții, Primăria Sectorului 6 se poate implica financiar și ajuta.
Foarte mulți oameni ne cer soluții, inclusiv mie, domnule Primar General, desi lucrarea (legitimă, de altfel) vă a aparține.
sursa pentru cine are FB: https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fciprian.ciucu%2Fposts%2Fpfbid025EXLf2u6aWDrToacTwmCEu62TkzF2xDkAPVQLMX9pQAHDcmh5Y9JQodXnuEu3wgbl

dr4qul4

Asta ca nu da CFR aviz pe timp de vara pt ca e traficul mare spre constanta.....e buna pt campania electorala. Probabil asa i-a fost servita de vreun consilier si...a pus botul.
Podul Grant trece peste TOATE liniile din gara de nord. Adica si peste cele care merg la Ploiesti. In vreo 2 luni vor baga trenurile zapezii. pt asta au primit aviz?
Cate trenuri ajung in GdN in total, si cate au mers la Constanta?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

naivu

Ce e asa de greu de inteles ca CFR nu a vrut sa-i dea avizul cand l-a cerut?! Aia cu trenurile estivale de Constanta poate e doar o scuza penibila, dar e scuza avansata de CFR nu de Nicusor! Indiferent care a fost motivul real, CFR este cel care a intarziat cu avizul nu PMB!

dr4qul4

dupa logica asta, nu constructorii sunt vinovati de intarzierea lucrarilor ci Transelectrica/Transgaz/CFR ca nu dau avizele pt mutarea utilitatilor/oprirea traficului imediat.
Probabil CFR a facut ca de obicei: raspuns in 30 de zile, aplicabil peste alte 60 de zile.
Mucusor se astepta sa-l primeasca pe loc.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

MrConnaisseur

#141
^iritat

Excelente remarcile facute. Practic se confirma sintagma antementionata in legatura cu "toti sunt incompetenti, doar perfectii de noi avem rezolvari la toate". Deci daca viziunea administratorului nu este pro-pasaje, asta inseamna ca nu trebuie intretinute cele in exploatare ? *Creer*
Daca ajungem sa comparam planning-ul unui oras precum Bucurestiul cu ce facem la serviciu inseamna ca avem o forta de munca de invidiat. Pe bune.
De ce nu s-au apucat in vara de lucrare ? Lasand la o parte retorica adevarata sau nu cu privire la CFR, Transgaz etc, pe concrete, contractul a fost parafat la inceput de aprilie, iar ordinul de incepere lucrari a fost dat la inceput de mai. Termenul de proiectare cf. contract este de 2 luni. Probabil ca proiectul a fost livrat undeva spre finalul lunii iulie fiindca in constructii nu merge totul brici cum merge aici pe forum, iar Bog'Art a facut anuntul public pe 8 august ca a inceput executia in-situ (fotografiile atesta lucrari de consolidare fundatii si camasuiri elevatii si rigle)
Este firesc ca un asemenea proiect sa disturbe traficul insa inteligenta umana ar trebui sa ne spuna sa gasim alternative. Eu nu am dat tramvaiul 41 ca alternativa ci metroul din cate imi amintesc (M5+M3+M1+M4). Daca stim sa gestionam proiecte de anvergura la serviciu, putem sa gasim si solutii ca sa ajungem la serviciu. Zic.
In general apanajul nostru este sa fim extrem de critici si acizi vis a vis de lucrurile din jurul nostru si uitam sa reflectam daca suntem la fel de exigenti si cu noi cand vine vorba de orice. Realitatea tarii imi spune ca nu suntem.

irirat

^MrConnaisseur
Excelenta retorică, PMB a făcut lucrurile perfect și nu pot fi criticați, portofoliul de proiecte a PMB-ului este gestionat impecabil și iar sutele de mii de oameni impactati de perfecțiunea PMB-ului sunt niște incapabili și-si merita soarta ca nu au găsit soluția sa ajungă în același timp la serviciu.
Fără alte comentarii ca să nu deranjăm susținătorii PMB-ului.

MrConnaisseur

Imi pare sincer rau daca asta ai inteles din ce am scris.

Ionut

Adevărul că este o artă să faci offtopic. :zen:

shogom

Offtopic si eu.
Din ce vad la actuala administratie, face lucrurile care trebuie facute fara mari griji pentru decontul electoral.
Adica:- schimba tevi grupa mare, fara grija ca dardaiala hibernala o sa ia din voturi
-sapa poduri
-inlocuieste linii de tramvai, etc.

Pe termen scurt(cei 4 ani de mandat), probabil e pagubos pentru administrator si locuitori dar pe termen lung e clar un plus pentru rezidenti.

Deci, lucrurile sunt simple, ori ne bucuram ca in sfarsit cineva misca lucrurile fara frica de decont, ori vedem strict pana maine si oprim avansul.
Ca se puteau face mai bine sau mai rapid, asta e clar. Orice lucru e perfectibil si trebuie criticat acolo unde e nevoie.


nirolf

#146
Exact, să nu uităm că Duamna a lăsat podul la 35% reabilitat (2019) și în 2020 nu a făcut nimic. De ce oare? Poate pentru că urmau alegeri și nu vroia să aibă blocaje? Sau poate pentru că dusese primăria în faliment și nu mai erau bani de mărunțișuri gen poduri, termoficare. De infrastructură de tramvai nici nu mai zic, acolo nu s-a mai făcut nimic serios de pe vremea lui Videanu. 12 ani de nimic și primăria lăsată cu conturile goale și blocate, dar tot Nicușor e de vină pentru toate.

bogdan4ice

Cum pe sensul Turda-Crangasi s-a putut reabilita cu inchiderea alternativa a unei benzi de circularie cred ca si acum se putea face acelas lucru. Parerea mea e ca ND e fixist si nu-l intereseaza de stanga sau dreapta el e cu obiectivele lui si cu viziunea foarte ingusta.
La sfarsitul lui martie aveam :
QuoteS-a semnat cu Bog'Art reluarea lucrarilor de consolidare si reabilitare a podului Grant.
Vor fi lucrari la ambele cai de rulare, la bretelele de urcare si coborare catre Calea Giulesti si Calea Grivitei, dar si la sina de tramvai.
Durata 24 luni din care 1 luna si jumatate proiectare.

Cum de am ajuns sa inceapa lucrarile abia in august si asta pe bretele si in octombrie sa paralizam toata partea de vest?
Pana la urma lumea va cantari si va vota in consecinta la urmatoarele alegeri..

panzer

Nu-i nimic. Mai stam 12 ani pe panselute si circuri de Craciun. O sa avem iarasi povesti de genul "Inceput de Nicusor, Teminat de Galina 10 ani mai tarziu, nereceptionat de nimeni!" Acum rugineste!

Acum poti sa o iei pe Centura, pe la Academia Militara, pe Basarab, prin Cotroceni. Din Drumul Taberei si Militari poti sa iei metroul. Iar 41 are capacitate mult sporita (si da stiu si eu ca de la Lujerului dimineata iei 41 spre Ghencea daca vrei sa ajungi la PPL!)

Ce bine ca generatia asta de "plangaciosi" nu au trait pe vremea cand se facea Metroul. Atunci chiar era taiat tot orasul in doua. Si nu aveai Metrou, Centura si Basarab. Si nici nu puteai sa muncesti de acasa!

Eu in locul lui Nicusor, inchideam traficul de tot pe Grant: cele 2 benzi folosite doar de STB si serviciile de urgenta! Si bagam 20 de autobuze naveta de la Piata Drumul Taberei la Casin.

misiekwas

^stai, ca eu n-am prins construcția de metrou dar nu ma plâng.  :lol:  Oricum, mi se pare ca chiar dacă ar fi putut sa facă unele lucruri mai bine, totuși rezultatul ar fi fost cam similar și fără îndoială ar fi perceput ca același. Eu unul ma bucur ca s-au apucat, chiar dacă sunt direct afectat de lucrări. Și oricum, o sa mai avem mai multe lucrări în partea asta, care ard (Pasajul Lujerului, Basarab) + aștept sa vad cum va fi cu Piața Unirii.