[B] Podul Grant

Started by Ionut, September 25, 2018, 11:01:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dragosdimitrescu

Nicusor Dan a spus că, până pe 1 octombrie, se va lucra exclusiv la cele două bretele care urcă pe pod, iar apoi se va trece la partea principală a acestuia.

Eu cred ca se va restrictiona traficul cat de curand

crystale

A inceput distractia. Azi in zona Drumul taberei si Militari nu s-a putut circula.

Earthchild


misiekwas

Ar putea sa fie organizat mai bine, dar bănuiesc ca se va atenua cu timpul un pic. Csf ncsf

Xenos

Dacă începeau în mai acum se termina. Proastă organizare. Iar aia că nu i-a lăsat CFR-ul - se găseau soluții.

Dragosdimitrescu

Primăria Capitalei anunță primele măsuri după blocajele de la Podul Grant : poliția rutieră scoate mai mulți agenți la dirijare, se reglează semafoarele și se delimitează benzile de tramvai.

https://economedia.ro/primaria-capitalei-anunta-primele-masuri-dupa-blocajele-de-la-podul-grant-politia-rutiera-scoate-mai-multi-agenti-la-dirijare-se-regleaza-semafoarele-si-se-delimiteaza-benzile-de-tramvai-primarul-c.html

irirat

#126
Pot sa ia ce masuri vor, nu suplinesc faptul ca au taiat legaturile dintre vestul si nordul orasului. Basca ca in Militari pe 3 strazi principale sunt lucrari in paralel (Uverturii, Dezdrobirii, Apusului)
Azi am facu 2h pana la birou, drum de 40/50 min...
Ii invit pe cei care sugereaza alternativa cu tramvaiul, sa incerce sa-l ia si ei o data, la ora de varf si nu de la capat, ori nu se pot urca ori nu pot cobora, dupa caz.
LE: ieri am ocolit orasul pe centura, am scapat mai ieftin 1h:20 + 10km in plus

misiekwas

Stâlpișori aia sunt o măsură binevenita, ținând cont ca blocaje de tramvaie ieri au fost cauzate de oamenii care fentau coloana prin linia de tramvai. Aici reproșul este ca n-au făcut asta din prima.

Xenos

#128
Ok....dar altă întrebare, nu se poate face câte o bandă pe sens pe cealaltă latură a podului? Sau se distrug astfel ambele direcții de circulație pe Grant?
Eu îmi aduc aminte de ceva similar cu peste 10 ani în urmă....și cu poliție pe la Crângași unde e blocajul la semafoare mi se pare că nu e chiar imposibil....

misiekwas

^din câte am înțeles, planul original a fost fix asta, dar construcția podului s-a dovedit mai precara și soluția a fost chiar și oprirea tramvaiului (în cele din urma 41 circula pe un singur fir). Deci bănuiesc ca nu s-a putut. Oricum, problema e mai Sistemica și arata lipsa de redundanta și permeabilitate între zone în București.

MrConnaisseur

#130
Amuzant cum ii consideram pe toți incompetenți și cum perfecții de noi avem rezolvări la toate. Proiectul nu s-a putut începe în vara fiind în perioada de proiectare. Cozile de luni au generat probabil +25% mai mult trafic de către persoanele care își folosesc autoturismul pe post de umbrela.
My two cents: persoanele care vin dinspre Drumul Taberei/Militari și știau de startul acestui proiect nu puteau folosi metroul M5 + M1 + M4 pentru a compensa zona blocată ?
Din nou ni se dovedește cât de bolnava ne este mentalitatea asupra autoturismului personal care de altfel este și cult al personalitii pentru unii.
Personal daca aș fi pus în situația oamenilor ce fac acel tranzit zonal aș fi căutat o recalibrare a traseului, nu m-aș fi îmbulzit în marea de mașini (extrem de predictibila) ca mai apoi sa mă plâng pe chat-ul Waze cât de naspa e România.

Xenos

35 de ani nu am circulat cu masina si am putut empatiza cu genul asta de mesaje. Totusi, administratia unui oras nu poate gandi doar asa ci trebuie sa se gandeasca la toti, nu doar la soferi, nu doar la cei care se pot folosi de 41.

misiekwas

Primăria putea sa facă niște lucruri mult mai bine: delimitarea de linia de tramvai sa nu blocheze bizoni transportul în comun (din timp, nu după ce au închis podul), campania informațională mai buna despre ocoluri și descurajarea de mers cu masina. Și asigurarea vitezei mai bune de lucrări. Dar sincer, în contextul bucureștean chiar ma obosesc "se poate dar nu se vrea" - posibilități sunt limitate, spațiu e putin și alternative firave. Adaugă la asta oamenii care aleg mașina oricum nu din nevoie (nu vorbesc despre aia), dar ca "STB e pentru săracăni" și ai dezastru în desfășurare.

dr4qul4

#133
Proiectul trebuia inceput in vara si se putea face simplu, programand licitatia astfel incat proiectarea sa o faca in primavara.
Doar pentru desteptii din primarie starea Podului Grant a fost o surpriza care a necesitat urgentarea lucrarilor.
Probabil au fost surprinsi si de aparitia ploilor de la mijlocul lui Octombrie, si daca va ninge va fi alt motiv de intarziere.
De ce sa facem lucrarea in 4 luni de vara, cand putem sa o facem in 8 luni cu vreme nefavorabila.
Dar ce sa le ceri. Semaforul de la VitanxMihai Bravu este defect de Vineri. Lucreaza la termoficare in zona. Nu cred ca e doar o coincidenta. E haos total si acolo.
Multe multumiri lui Mucusor! Mereu surprinzator.  :puke:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

nirolf

#134
Nu s-a lucrat peste vară din cauza CFR / trafic mare spre Constanța:

QuoteDe ce în vară am început cu bretele și n-am început cu consolidarea efectivă a podului? Pentru că îți trebuie niște zile în care să lucrezi deasupra liniilor de tren.

Și pentru asta trebuie să ai un aviz de la CFR, pentru că liniile de tren sunt la CFR, și CFR-ul nu ne-a dat avizul peste vară, pentru că era un trafic mare, în special către Constanța.

Și peste vară am lucrat la bretele, care și ele au afectat traficul, și acum sperăm că în schimburi cât mai compacte să terminăm cât mai repede lucrările de consolidare ale podului", a spus primarul Capitalei.

"Termenul cel mai optimist este 4 luni, pe un sens, atenție! Deci administrația precedentă a zis că a terminat podul, dar, de fapt, a făcut o treime.

Planul, în momentul de față, este să începem pe 15 octombrie și să dureze 4 luni, poate 5 luni un sens, sensul dinspre Crângași către Turda, pe sensul celălalt se circulă, și tramvaiul va circula pe o șină timp în care se remediază, se face cealaltă șină, și după aceea cealaltă. Deci


https://www.presshouse.ro/2023/10/06/nicusor-dan-da-vina-pe-cfr-pentru-intarzierea-lucrarilor-la-podul-grant/?amp