Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

stelian222

Quote from: vancouver on June 22, 2013, 03:21:23 PM
Din Autobild Germania Nr. 24 / 14.06.2013 (www.autobild.de):




Frânare: Dacia a ajuns bine, pe locul 2 dupa Ford (oprire de la 100km/h rece: Dacia 35,2m, Ford 34,7m, Peugeot 37,6m, Renault 36,6m).



Am mai intrebat in stanga si-n dreapta si se pare ca s-a strecurat o eroare in articolul acesta: Dacia si Ford (respectivele modele), nu au cum sa franeze asa de bine mai ales ca Dacia are tamburi in spate. Se pare ca valoarea reala pt. Dacia cel putin este undeva pe la ~40-41m

radutm

Un articol foarte bun cu informatii f.interesante despre logistica Dacia:
Quote
Lungul drum al masinilor Dacia catre destinatiile din strainatate si chinul de a iesi cu trenul din tara

Masinile, dar si componentele pe care Dacia le trimite la export, au de parcurs uneori si peste 30 de zile pana sa ajunga in destinatii indepartate precum India si Argentina, iar in Europa timpii sunt mult mai rezonabili, dar sunt lungiti de faptul ca trenurile care pleaca de la Mioveni fac si o zi pana la Constanta sau 30 de ore pana la Arad. Cum transporta Dacia masinile si piesele, de ce dureaza atat de mult si care sunt destinatiile, puteti citi in articol.

De la Centrul Logistic ILN al Dacia pleaca saptamanal  la export cam 700 de camioane si 25 de trenuri cu piese si vehicule intregi, iar importurile aduc doua trenuri de tabla saptamanal si 1.500 de camioane cu piese de la diversi furnizori.
...........
Sursa: http://0-100.hotnews.ro/2013/07/11/lungul-drum-al-masinilor-dacia-catre-destinatiile-din-strainatate-si-chinul-de-a-iesi-cu-trenul-din-tara/
cont inchis

BoGDaN

Nu stiu ce ruta feroviara folosesc baietii de la Dacia dar este una cu ocolire pentru ca Pitesti - Rm Valcea e abandonata. Concluzia: Avem nevoie de A1 lot Sibiu- Pitesti

doryan93

Grupul german Daimler a inaugurat astăzi investiția de 300 milioane euro din Sebeș. Fabrica va produce cutii de viteze, destinate Mercedes-Benz, la subsidiara locală Star Transmission din Sebeş. La facilitatea de producție nou inaugurată vor lucra aproximativ 500 de angajați.  Daimler, proprietarul Mercedes-Benz Cars, a extins capacitatea de producţie a Star Transmission, deoarece fabrica de la Stuttgart funcţionează deja la capacitate maximă. Compania va investi în total România peste 280 milioane euro pentru producţia noii generaţii de cutii de viteze automate, iar investiţiile totale planificate depăşesc 300 milioane euro. Numărul total al angajaților Daimler din România va ajunge la cel puțin 1.300 în cele două unități, din Sebeș și Cugir.
http://bistrita.citynews.ro/eveniment/alba-daimler-inceput-oficial-productia-de-cutii-de-viteze-la-sebes-1247425

BoGDaN

Ma bucur pentru Sebes si sebeseni. Va aduceti aminte cum arata Sebesul acum 6-10-13 ani? Astazi se vad imbunantiri. Abia astept centura. :)

doryan93

Leoni Bistriţa compania care asamblajează cablaje pentru Mercedes, BMW şi Rolls Royce, se extinde si ofera inca 1000 de locuri de munca pe langa cele 3600.
http://www.timponline.ro/leoni-bistrita-se-extinde-mai-angajeaza-1-000-de-oameni/

bogdymol

De anul viitor Dacia va oferi cutie automata pe modelele sale:



Asa arata investitia 'ratata' de noi: fabrica Mercedes de la Kecskemet (Ungaria):







Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

Quote from: bogdymol on August 07, 2013, 06:40:05 PM

Asa arata investitia 'ratata' de noi: fabrica Mercedes de la Kecskemet (Ungaria):

M-a impresionat si pe mine... E giganticaaaa! Desi Dacia pare ceva mai mare  8)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Star Transmission  Cugir
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=70466176

nu stiu daca a mai fost pus, eu nu l-am vazut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

#384
O alta lucrare foarte interesanta a lui Eduard Schneider: filmari cu camere speciale/de actiune (de pe vehicul - in mers, din drona, de pe robot - in fabrica STC) + acompaniamentul muzical personalizat, de exceptie!
Bravo Edi Schneider!

Offtopic: Cautand intre clipurile sale, am gasit unul in care vedem un mod interesant de deplasare a operatorului dupa drona, pe strada Traian din Sebes:
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=69450223
La sfarsitul clipului vedem ca a urmarit indeaproape drona de pe un autovehicul personalizat.
//Offtopic

bogdymol

#385
Noul Dacia Duster (facelift):





Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

vancouver

Frumos. Imi place. In sept. o sa fiu prezent la salonul auto de la Frankfurt. Si posibil sa devin client Dacia, daca noul Duster va avea:
- tempomat
- sistemul navi-multimedia de pe Logan/Sandero

- bancheta spate mai confortabila pentru drumuri medii si lungi (adica inclinata, pentru a nu aluneca asa usor si pentru o pozitie mai confortabila a genunchilor)
- optiunea de a pune discuri de frana pe spate, in loc de tamburi
- 2-3 culori noi suplimentare la gama actuala, astfel ca sa gasesc si una pe placul sotiei. (deseori pentru o femeie conteaza sa existe multe culori, astfel riscul de a avea o masina identica cu un vecin sau un prieten scade dramatic - daca vecinii si prietenii au "ocupat" deja culorile acceptate de sotie, atunci s-ar putea sa fiu nevoit sa caut alta marca de masina ... 8))
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

laurashgeo

F interesanta poveste cu culorile :D In Belgia 99% din masini sunt Negre sau Gri. Masina mea albastra(ca cerul senin, care ne lipseste) e singura pata de culoare de pe strada mea.
Daca e pentru sotie, mai bine luati un Stepway daca vrea sa conduca de sus. Are tot ce ceri tu mai sus fara discuri spate. In plus am auzit discutii cum ca Duster datorita formei anti-aerodinamice ar consuma f mult la viteze de autostrada.

vancouver

#388
Nu, nu, masina nu este pentru sotie, dar daca are si ea un cuvant de spus, atunci la culoare...
Stiu ca SUV-urile nu sunt bune pentru autostrada (consuma mult, forma ne-aerodinamica) si oras (sunt mari ca gabarit). Pentru asta am un golf... :D

Admin note: nu mai da quote degeaba daca postezi imediat dupa comentariul la care faci referinta, nu e nevoie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

panda80

Quote from: laurashgeo on August 29, 2013, 02:17:49 PM
F interesanta poveste cu culorile :D In Belgia 99% din masini sunt Negre sau Gri. Masina mea albastra(ca cerul senin, care ne lipseste) e singura pata de culoare de pe strada mea.
Daca e pentru sotie, mai bine luati un Stepway daca vrea sa conduca de sus. Are tot ce ceri tu mai sus fara discuri spate. In plus am auzit discutii cum ca Duster datorita formei anti-aerodinamice ar consuma f mult la viteze de autostrada.

Si in Germania la fel. Fordul meu rosu este cam singura pata de culoare din parcare.