News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

doryan93

Producătorul italian de cauciucuri Pirelli va fi preluat de compania chineză de stat China National Chemical, într-o tranzacţie de aproximativ 7,7 miliarde de dolari, fiind una dintre cele mai mari achiziţii realizate de o companie de stat din China în ultimii ani.
Pirelli deţine o fabrică de anvelope la Slatina, în judeţul Olt, şi una de filtre de motor la Bumbeşti-Jiu, în judeţul Gorj.
Sursa


istvan78

#783
Aproape material publicitar:
Nemţii de la Continental ajung la investiţii de 1 mld. euro în România


- 1 miliard Euro investiti pana acum in Romaina
- 15.000 angajati la nivel national
- 8.000 angajati doar in Timisoara
- 4.500 ingineri aganajati in dezvoltare si proiectare
- 1.000 posturi noi in 2015



adiarc

Apreciez in general , opiniile bine argumentate ale lui frunzaverde...dar orice scuza găsită guvernului , de a nu face o autostrada este complet greșita.....unul dintre motivele principale , daca nu chiar cel mai important , pt care producători mari auto au ales Ungaria sau Polonia este infrastructura....așa ca n-are rost sa le găsim scuze acestor indivizi.......nici chiar măcar o nerespectare a unui angajament de către Ford....
Daca este sa te susțin cu ceva , ar fii faptul ca am putea chiar sa semnam o înțelegere cu Ford....autostrada Craiova-Pitești in schimbul unei producții anuale similare cu Dacia ,de aprox 350.000 unitati
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

frunzaverde

Quote from: adiarc on April 07, 2015, 04:45:33 PM
Apreciez in general , opiniile bine argumentate ale lui frunzaverde...dar orice scuza găsită guvernului , de a nu face o autostrada este complet greșita

Nu este o scuza gasita guvernului. Este doar un raspuns la interviul facut de directorul Ford in bataie absoluta de joc la adresa cititorilor, portretizandu-se ca "marea victima" a guvernului. Nu, guvernul nu e sfant, dar nici Ford nu e sfant - interviul din ProMotor are aproximativ acelasi continut de minciuni si BS/litera ca o declaratie de-a lui Sova. Si nu e acceptabil din partea nimanui asa ceva.

Romania are un deficit de infrastructura mare. Cauzat de o foarte lunga serie de factori intinsi pe mai bine de 100 de ani. Deficit care nu se rezolva intr-o saptamana. Autostrada Craiova - XXX este una din multele autostrazi pe care Romania e nevoita sa le faca intr-un orizont de timp relativ scurt, cu bani si resurse umane nu foarte mari.

In clipa asta, autostrada Craiova - XXX pur si simplu nu are cum sa fie o prioritate zero, prioritatea zero este inchiderea unei treceri est - vest. Si nu avea cum sa fie prioritate zero nici in 2007. Si nu a fost promisa Ford (promisiunile facute Ford sunt trecute negru pe alb in contractul public de privatizare, si in legile si ordonantele de ajutor de stat).

Ford a stiut in ce se baga cand a preluat o uzina la sub 50% din valoarea ei de piata, si a primit o gramada de ajutoare de stat (bani cash!), echivalentul a 50 km de autostrada! Sa se planga in conditiile astea, cand problema principala e supracapacitatea lor de productie in Europa, nu imposibilitatea de a folosi fabrica, e alta poveste.

Quote from: adiarc on April 07, 2015, 04:45:33 PM
Daca este sa te susțin cu ceva , ar fii faptul ca am putea chiar sa semnam o înțelegere cu Ford....autostrada Craiova-Pitești in schimbul unei producții anuale similare cu Dacia ,de aprox 350.000 unitati

Nu au respectat TREI intelegeri similare, in care contraponderea era formata din cash. Bani gheata virati de statul roman catre Ford. Chiar crezi ca sunt atat de interesati de autostrada, cand nu au fost interesati de cash (au atata supra-capacitate de productie incat joaca pe degete statele, cine le da ajutor de stat mai mare; practic se poarta ca Ryanair)...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Goldmund

#788
E adevarat ca in ce s-a bagat Ford era un lucru stiut, insa ce i s-a promis la data semnarii contractului trebuia pana acum sa se intample, de aceea Ford nu investeste in noi modele - mie mi-e clar asta. De asta exemplul cu ce au construit altii(atat de rapid) doar ca marii investitori sa vina si sa nu...plece.

doryan93

Grupul german Draxlmaier, care e prezent in Romania din 1993 si are 15.000 de angajati pe plan local, a lansat o noua unitate de productie la Codlea, langa Brasov. In doua noi hale vor fi produse componente pentru usi si pentru interioarele autoturismelor, investitia de 50 milioane euro urmand sa creeze 500 de locuri de munca.
Noul spatiu de productie a fost construit separat de fabrica deja existenta si este alcatuit din doua hale cu o suprafata totala de aproximativ 25.000 de metri patrati, situate in afara orasului Codlea. Aici se vor produce boduri, console centrale si usi pentru unii dintre cei mai mari constructori auto din lume.
Sursa

doryan93

Americanii de la Federal-Mogul Motorparts anunta inceperea constructiei unei fabrici care va aproviziona constructorii de autovehicule din Europa cu ansambluri si componente pentru stergatoare auto. Constructia va inceoe in luna mai in West Industrial Park Aricestii Rahtivani de langa Ploiesti, iar unitatea va fi operationala spre final de an. Fabrica va avea aproximativ 300 de angajati in 2016. Noua unitate de productie va functiona in colaborare cu fabrica de sisteme de franare detinuta deja de Federal-Mogul la Ploiesti.
Sursa

istvan78

Inca una de componente auto:

Compania americana Inteva Products va deschide, in incinta fostului hypermarket PIC din Oradea, o fabrica de componente pentru sisteme de acoperisuri auto furnizate in principal clientilor din Europa...

"Vrem sa deschidem fabrica in iunie. In momentul de fata facem amenajarile necesare pentru noul spatiu de productie. Am inceput deja angajarile si vom ajunge la circa 200 de operatori"
<Grupul Inteva mai detine o fabrica cu 300 de angajati la Salonta>

adiarc

WOW....am trăit s-o văd si pe asta.De obicei se închid fabrici si se deschid...magazine...
In sfârșit văd si varianta benefică...in locul unui magazin închis se face o fabrica.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rasvan2006

Si la sibiu se va face.... Fostul magazin Trident va fi hala de productie Marquardt

istvan78

#794
10,000 :shocking: de oameni fac cablaje auto in fabricile Leoni de la Arad, Bistrita si Pitesti. Inca 500 li se alatura anul asta la Arad.