Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012

Este o masina cu centrul de greutate mai sus, am vazut in sevice masin mai tari rasturnate din mai putin. Un Jeep s-a rasturnat pe A1 pentru ca șoferul s-a intors sa vada ce face copilul in spate și din greseala a tras brusc de volan. Cand ai o astfel de masina trebuie sa sti ce limite are, din cate stiu are un sticker cu avertisare lângă oglinda.

Dasterul nu este o mașină pentru mine,  prea mare și scumpa, nu am nevoie de 4X4 la cat si pe unde merg. Plus că consuma cam mult. Daca e sa-mi iau ceva o sa iau Logan cu motor de 0.9, dar ma deranjează consumul pe autostrada.  Mu îmi plac diselurile.

alecu26

aia a fi tendinta, mai ales cu noile tarife la RCA.

Ca la Englezi...nici un tanar nu-si permite decat corsa, fiesta si chestii mai mici decat astea, second hand.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

O veste mai putin incurajatoare si usor speculativa. Dar, chiar luata cu rezervele referintei la o presa neconsacrata, nu e motiv de bucurie ...
http://www.ziare.com/dacia/renault/renault-ar-putea-pune-lacat-pe-fabrica-dacia-din-romania-presa-araba-1343740

neobluenet

Articol scris la comanda celor de la Renault. La Pitesti se produc motare si subansamble care se trimit mai apoi in Maroc unde se face asamblarea. Saptamana trecuta am citit o analiza despre Renault si productia lor in care era aratat ca salarile din Maroc sunt in medie mai mici si datorita muncii prestate acolo.

In momentul de fata angajatii prin vocea liderilor de sindicat vor salarii mai mari. Cei din conducere incearca sa ii sperie putin, spunandu-le ca pleaca in Maroc, de parca francezii sunt asteptati cu bratele deschise in tarile musulmane. Pe langa asta, cel mai important lucru este dat de calificarea personalului de acolo.

Tavi

Si mie mi se pare la fel neobluenet. Nu cred intr-o relocare peste noapte dar nici nu trebuie ignorata total stirea. Cred ca Romania are argumente sa tina productie Dacia in Romania si va avea si mai multe in viitor dupa terminarea A1!

stangabriel

Stabilitatea politica si securitatea vor fi cele mai importante pe termen lung.

icristian

Apropo de Dacia:
http://0-100.hotnews.ro/2015/01/19/moment-istoric-pentru-dacia-vanzarile-mondiale-din-2014-au-depasit-in-premiera-jumatate-de-milion-de-unitati

Nu o sa plece Dacia in nici un caz din Romania, in nici un caz dupa ce au investit atatia bani si mai ales cand sunt in crestere.

adiarc

depinde de evolutia vanzarilor...la 500.000 si peste ,au nevoie de ambele uzine....la o scadere - la 300-350.000 unitati este suficienta o unitate de productie....sa speram ca merg pe crestere  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mash510void725

Am discutat cu reprezentantul unei societati care face transport pentru Dacia si acesta mi-a spus ca din ce stie el, Dacia va deschide o fabrica in Algeria/Tunisia.

adiarc

fabrica este deschisa de anul trecut , dar ea produce momentan Renault...si este mult mai mica decat aceste doua - Tanger si Mioveni...momentan nu e un pericol , dar poate evolua spectaculos in cativa ani.....argumentul nostru forte este siguranta...suntem totusi o tara UE si Nato...la acest capitol atat Algeria cat si Marocul nu stau bine , mai ales in lumina ultimelor evenimente
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rasvan2006

Nu cred ca e motiv de ingrijorare, mai mult ca sigur e doar o fabrica sa santajeze romanii. Africa de nord e instabila si mai ales acuma dupa charlie hebdo se gandesc de 2 ori investitorii daca sa mai mearga acolo sau nu. Eu lucrez intro fabrica care isi muta productia din maroc in romania.

SB76UFO

Nici Rusia nu pare foarte stabila economic.
"Prostia este eternă și invincibilă"

stangabriel

Si ati vazut pe statistica, in Rusia salariul e la jumatate fata de Romania, dar in plin scandal, a declarat ca nationalizeaza fabricile straine....cu japca.

stangabriel

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-19232556-productia-auto-nationala-scazut-4-8-2014.htm

Productia de autovehicule din Romania a inregistrat un usor declin in 2014, an in care in tara au fost fabricate cu 4,8% mai putine unitati decat in 2013. Uzina Dacia din Mioveni a contat cu 86,5% in totalul productiei, iar Ford cu 13,5%. Un total de 12 vehicule au fost produse si la Roman Brasov, insa valoarea procentuala nici nu conteaza in total.

viossboss

Dacia Duster , vedeta si in Slovenia...
Aici la "i.s.u."-ul lor, pregatita sa intervina ... :D.
Dream come through !
Once in a lifetime !