Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nicolaem

Quote from: istvan78 on December 10, 2014, 12:48:50 PM
Imi povesteste un coleg originar din Vintu de Jos, ca odata trenul cu capacitatea cea mai mare care circula in Romania era garnitura de navetisti ce circula dinspre Sebes la Cugir.
Zona e plina de oameni care inca mai stiu cum se lucreaza intr-o fabrica...

corect, asa se zicea pe atunci. "Cugireana" , ca asa se numea avea 17 vagoane pe final de ani 80. de cand cu Daimler la Sebes, a inceput naveta in sens invers, dar la scara mica , cu autocare.
Nici eu nu inteleg de ce Alba Iulia merge asa rau, cred ca pur si simplu s-au inghesuit toti in Sebes din cauza autostrazii. Orastie, Cugir, Aiud, o duc incomparabil mai rau, desi de cand sunt autostrazi in zona, "distanta" intre aceste orase e sub 30 minute

Redox

Daimler este prezent in Cugir prin firma STC (Star Transmission Cugir) inca din anul 2000. In toti acesti ani au construit mai multe sectii de productie dezvoltandu-se continuu si mai ales castigand increderea firmei "mama". Nevoia de extindere la Sebes a aparut in momentul in care Daimler a cumparat majoritatea actiunilor STC si firma ar fi urmat sa preia noi responsabilitati, producerea de cutii de viteza (nu doar subansamble cum erau produse pana in acel moment). Principala cauza a fost infrastructura: de la fabrica din Sebes, cand va incepe productia noii cutii de viteza, un numar foarte mare de camioane vor pleca de aici spre Germania. Acest lucru nu ar fi fost poibil la Cugir pentru ca DJ704 nu ar face fata traficului si pe deasupra drumul traverseaza si comuna Vinerea unde drumul este destul de ingust. Au fost discutii pentru largirea DJ + construirea unei centuri ocolitoare la Vinerea + nod rutier la A1 dar au ramas doar discutii...

alecu26

iar incepem discutia cu nodul de la Cugir???? de acolo pana la nodul Orastie sunt doar cativa km. Eficient era intradevar o centura la Vinerea sau o legatura directa noua Cugir-nod Orastie. Cred ca era mai ieftin decat orice altceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

din pacate autoritatile locale dorm pe ele...nu poti astepta totul de la centru...eu as face imediat acest drum de legatura in A1 cu ocolitoare la Vinerea...si si-ar permite primaria sa faca acest drum , fara mari probleme daca acceseaza si fonduri pe 2014-2020....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Quote from: alecu26 on December 10, 2014, 04:43:31 PM
nu prea inteleg de ce in schimb merge asa prost Alba Iulia.

Chiriile sunt foarte ieftine, nu exista un mall decent, sau alte activitati.

Chiar daca e un oras superb, iar cetatea, acum dupa renovare e spectaculoasa si foarte bine facuta.

Cred ca situatia din Alba Iulia se va schimba rapid in momentul in care va fi gata A10.
As fi spus ca macar Lotul 1 sa fie gata, dar probabil va fi terminat ultimul...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


stangabriel

http://www.4tuning.ro/masini-noi/dacia-se-gandeste-la-lansarea-unui-model-duster-cu-7-locuri-24838.html

In trecut, Dacia vindea modelul Logan MCV ca varianta pentru cei care doreau o masina cu 7 locuri. Ulterior, MCV-ul a fost inlocuit de Dacia Lodgy, singura masina din gama producatorului roman care poate fi comandat intr-o configuratie cu 7 locuri. Zvonurile francezilor spun insa ca la anul vom putea cumpara si primul SUV romanesc cu o asemenea capacitate, un Duster ceva mai mare cu doua locuri suplimentare in portbagaj. Tot mai multe zvonuri venite din partea inginerilor francezi incep sa fie confirmate. Printre ele si acela conform caruia, marca romaneasca Dacia va lansa pe piata la finele acestui an un SUV cu 7 locuri. Masina ar urma sa-si faca debutul la Salonul Auto de la Paris din aceasta tomana si se va pune in vanzare in 2016. Numele acestui nou vehicul pentru familie ar urma sa fie Duster 7 sau Duster L. Chiar daca momentan nu exista nicio confirmare oficiala, se pare ca Dacia incepe sa experimenteze noi segmente in care preturile actuale sunt ridicate. Si, ca sa fie competitiva si accesibila oricui, Dacia pastreaza aceeasi filosofie de a produce masini dotate numai cu strictul necesar, la preturi minime. Este si cazul acestui Duster Long care, se pare ca va avea cu 20 de centimetri in plus fata de un Duster obisnuit. Platforma folosita va fi aceeasi, la fel si subansamblele, diferenta va fi insa numai la partea din spate care se va bucura de putin spatiu in plus. Zvonurile venite din Franta spun ca viitorul Duster 2016 va avea aceeasi configuratie ca si vechiul MCV, adica accesul la cele doua locuri din portbagaj se va face prin rabatarea banchetei spate. Masina va veni din fabrica cu 7 locuri dar se va vinde in paralele cu Dacia Duster normala, cea care este si acum disponibila cu 5 locuri si fabricata la Mioveni. Nu se cunosc insa detalii despre locul in care va urma sa fie produsa aceasta noua masina. Insa, daca ne gandim ca la Mioveni se fabrica foarte multe automobile Duster, circa 40% din productia totala de masinii fiind reprezentata de SUV-ul autohton, uzina romaneasca are toate sansele sa mai bifeze un model nou incepand cu acest an. In schimb, un viitor model de oras care sa coste undeva sub 6000 de Euro, va fi realizat la uzina din Maroc, in Tanger. Pana la noi date oficiale, nu ramane decat sa asteptam si sa vedem care este realitatea.


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

http://www.4tuning.ro/istorie-auto/test-drive-din-1981-revista-autoturism-testeaza-noua-dacia-1310-24904.html

In 1979,Dacia prezenta lumii un nou model numit 1310. Adica o Dacie 1300 restilizata la exterior cu un motor nou, mai mare si mai puternic. Era practic un fel de facelift al acelor vremuri care venea si cu o motorizare mai moderna. In 1980, jurnalistii de la revista 'Autoturism' au testat masina si articolul a aparut ulterior in editia din 1981 a Almanahului Auto. Test realizat de Vasile Dochia, Iustin Moraru si Alexandru Solomonescu.


adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Goldmund

#761
O comparatie-reclama deosebita, buna pentru Duster, un Häggluns BV206 versus masina de serie  Dacia Duster:
http://www.youtube.com/v/Cu0vs9wWzCk

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

cezar-mario2012

Este doar antireclama,  la cea făcut nu avea cum sa nu se rastoarne.

sebba

LOL, te-ai suparat Cezar? de ce? ca s-a rasturnat Dusteru? :lol:
reclama, anti-reclama, e cu rotile in sus... si asta doar dintr-o intoarcere pe frana de mana :)

ca a facut asta intentionat... ok... de acord... dar c rezi ca e chiar imposibil sa ajungi fara sa vrei in pozitia aia, pe asfalt, fara gropi, fara nici un obstacol rigid si sa te trezesti cu burta la soare?
critica, dragul meu, este cea care imbunatateste lucrurile, nu lauda
e buna si lauda dar nici critica nu trebuie inlaturata, doar ca sa ne simtim noi bine
una din marile calitati pe care le poate avea cineva e aceea de a-si recunoaste greselile ;)

nu vreau sa compar Dusteru cu alte masini similare si care n-ar face asa ptr ca diferenta de pret intre ele este semnificativa si din punctul asta de vedere Dusteru sta bine
nu vreau nici sa sap dupa alte teste si sa-i denigrez imaginea
vreau doar sa aduc si o alta perspectiva asupra "problemei"

iar americanu mai zice si ceva de genul: bad publicity is good publicity!

asa ca... nu pricep... de ce te-ai suparat? nici daca ai avea actiuni la Duster n-ar trebui sa te superi din cauza asta :)
Sailing away! S/Y Haimana