Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

cricric

Tesla vroia sa produca undeva in vestul Europei

adiarc

intr-un reportaj tv , se spunea ca Tesla , are deja o uzina , care functioneaza la doar o parte din capacitate , in Olanda
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Discretia nu este pastrata de guvernanti. Ei vor sa fie primii care ies pe sticla sa spuna cat de tari sunt ei ca au "adus" investitori straini. Discretia este ceruta de investitor. Ca sa fie clar. Asa e in toate companiile, mai ales in corporatii. Important e sa vina un investitor, putin imi pasa numele sau.

dr4qul4

la 300.000 de masini pe an, poate sa faca si minicaruri de 5000 euro, ca tot inseamna 1,5 mld de euro, sau mai bine zis  500 mil euro incasari la buget, direct si indirect.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaVRo

Daca ar fi cei de la T. ar fi cea mai buna veste pentru industria auto din RO. din ce am vazut din noile modele ale tuturor producatorilor incep sa se axeze din ce in ce mai mult si pe electric sau hibrid , am vazut ca noul passat va avea o optiune hibrida , de cei de la Toyota nici nu mai zic ca deja au experienta in domeniul asta  si lista poate continua... Dar momentan nu imi fac nici o iluzie ...

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

partea buna este ca este o fabrica de asamblare si , incet , incet , vor trebuii sa fabrice majoritatea subansamblelor in Europa , pt a fii scutiti si la acestea de taxe vamale si a-si creste competitivitatea.....si aici ma gandesc in principal la baterii , un produs cu valoare adaugata f mare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


mirceaVRo

Modele Dacia nu sunt produse si in Turcia ? (In afara de RO si MAR )

vancouver

Din cate stiu Dacia nu se produce decat la Mioveni (RO) si Tanger (Maroc). Posibil si la Casablanca, in Maroc. In alte tari Renault mai produce aceleasi modele (de ex. Sandero), dar sub sigla Renault. Dar nu e cazul Turciei. Conform wikipedia in limba germana, la fabrica Renault din Turcia de la Bursa se produc: Mégane Sedan, Clio II, Renault Clio Grandtour (deci numai modele proprii Renault).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

anacronox

mi-a confirmat azi o sursa de incredere ca in zona Deva-Santuhalm-Barcea se cauta terenuri pentru o mare investitie in zona. Totul se face foarte discret, prin mai multe firme care cumpara terenul. singura conditie pusa este sa fie actele in regula.

persoana respectiva nu a stiut/ putut sa imi spuna despre ce e vb, doar ca "va face fabrica DHS sa para ca un ABC pe langa un hypermarket"

Ionut

DHS? ABC? ???
Ce fel de coduri sunt astea?

cricric

DHS e fabrica de biciclontzuri de la Deva.
Vrea sa zica ca fabrica respectiva va fi ca un butic pe langa un hipermarket.

@anacronox: Nu ai intrebat cat mai poate dura toata treaba asta? Cand se va afla oficial?

nicolaem

cand vei citi in ZF: " a fost aleasa Polonia/Ungaria din cauza speculatorilor de terenuri si a imposibilitatii de a gasi o parca suficent de mare din cauza faramitarii agricole "

PS sper sa nu fie asa!!!

alecu26

trebuie sa se faca ceva in zona.

Cu toate ca s-a lucrat inca din anii 90 la DN 7, si  mai recent la autostrazi, si mai recent la CF si zona este foarte bine plasata dpdv al coridoarelor de transport....economic este cam la pamant si nu prea inteleg de ce.

Chiar daca poate fi un pol economic al zonei, stragang in jurul ei multe orasele...Hunedoara, Simeria, Orastie, Brad....toate foarte aproape de Deva....orasul nu e in stare sa sustina economic un cinema, un teatru sau alte activitati culturale.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).