Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Petrom-ul si subcontractorii sai au achizitionat foarte multe dustere in ultimul timp.
La o licitatie pentru paza unor sonde s-a specificat clar: masini noi, 4X4 cu garda la sol de peste 15 cm. cred ca realizati ca firma care a castigat a fost una care foloseste Duster, altfel era imposibil sa dea un pret pe masura.
Inainte aceeasi firma folosea Logan, dar au fost nevoiti sa achizitioneze Duster, varianta veche, si ce ramasese pe stoc, dar chiar si asa, angajatii au fost extrem de multumiti: nu se mai dau jos sa impinga de fiecare data cand ploua.

cand vorbim insa de firme care au flota de mii de masini! atunci este si normal ca Dacia sa ofere o varianta. Acel Duster Pick-up este mai ieftin decat unul normal, iar Petro-mul are nevoie sa transporte tevi si alte lucruri care nu intra intr-un portbagaj. In plus "bena" se spala la spalatorie. Ar fi destul de aiurea sa rabatezi bancheta pentru a baga o teava murdara de petrol....


Nu m-ar mira daca unele Dustere de la Petrom au si vinci in fata
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NordKapp


MRS

^^^
Voi v-ati uitat pe link-ul pus mai devreme?  ???
In flota actuala petrom se regasesc 2300 vehicule luate prin leasing operational de la leaseplan...
In toamna leaseplan a livrat catre petrom cateva zeci de Duster(e) modificate la cererea beneficiarului de catre aceasta firma
Modelul NU exista in oferta dacia dar, cum spuneam mai devreme, furnizorii sunt deschisi, mai ales la volume mari - - duster rosu - - - ring a bell?



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Quote from: Mrs on January 20, 2014, 05:20:04 PM
Daca masina e de flota asa cum pare ca este a lui @adiarc, se pot alege multe chestii diferite, vezi ultimile achizitii de la petrom
Quote from: NordKapp on January 20, 2014, 05:53:38 PM
Nu exista Duster Pick-up.



:lol: Exista. Mos Craciun exista...

dorum

Quote from: dr4qul4 on January 20, 2014, 05:31:51 PM
Nu m-ar mira daca unele Dustere de la Petrom au si vinci in fata

Am eu Duster cu troliu...isi face super treaba cand raman prin noroaie...!!

mariansb

Quote from: StefanCelMare on January 20, 2014, 04:18:49 PM

Duster este clar peste mașini 4x4 gen Ford Kuga, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Skoda Yeti, Suzuki SX4. Includ aici și Mitsubishi Outlander (cu unghiuri atac degajare 21 grade...).
Modelele de mai sus au un singur avantaj asupra Duster, puterea motorului, dar din experiența mea off road, garda la sol și unghiurile sunt mai importante ca puterea motorului, care contează mult dacă conduci mașini cu masă mare (Duster e destul de ușor ca masă).
Duster se compară mai bine cu Suzuki Grand Vitara și cu Landrover Freelander 2...


Ceea ce face Dacia vandabila este pretul.
Cati crezi ca au in vedere si in cate situatii practice fac diferenta garda la sol, unghiurile de la Duster fata de masinile peste care spui tu ca este clar peste ele?
Pe drumurile pe unde poate Dusterul pot si acele modele. Pe unde nu pot acele masini , nu poate nici Dacia. Cine vrea o masina de offroad  de toata ziua , recreational ( pescuit, vanatoare) sau extrem se orienteaza spre masini mult mai ieftine, gen Suzuki Vitara , Mitsubishi Pajero sau Freelander, modele vechi , cu 2-3000 de euro.
Iar pentru clientii din afara tarii si mai putin conteaza garda , unghiurile, vadul.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

hadrian

Quote from: StefanCelMare on January 20, 2014, 04:18:49 PM
Modelele de mai sus au un singur avantaj asupra Duster, puterea motorului, dar din experiența mea off road, garda la sol și unghiurile sunt mai importante ca puterea motorului, care contează mult dacă conduci mașini cu masă mare (Duster e destul de ușor ca masă).
Siguranta activa?
Fiabilitate(pe termen lung,3-7ani(pt piata sh,nu doar in garantie))?
Design?
Calitate interior/exterior?
Comfort?
Lista poate continua.
PS:scz de offtopic
ps2:(sunt si eu sofer al aceleasi marci).

carutasul

De fapt nu poti compara o masina noua cu una SH, pentru ca pretul la SH e variabil ( oricand poti gasi una mai ieftina - si mai veche- si poate si mai dotata).
Discutia valida este despre avantajele fata de alte masini noi .

bogdymol

Intr-unul din episoadele noului sezon din emisiunea Top Gear va fi testat si Dacia Sandero, comparativ cu VW up! si Ford Fiesta.



James May in Sandero:

http://www.youtube.com/v/NCvM5aQZ7uY
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Goldmund

"Uzinele auto ale Dacia şi Ford au atins anul trecut un nivel record de producţie cu 410.959 de autoturisme asamblate, în creştere cu 22% comparativ cu anul anterior, potrivit datelor celor două companii.

Cumulat, producţia de anul trecut are o valoare de piaţă de 5 miliarde de euro dacă se ia în calcul un preţ mediu de 12.000 de euro, echivalentul a circa 10% din exporturile României din 2013. Anul 2013 reprezintă totodată unul record atât pentru Dacia, cât şi pentru Ford. Dacia a atins cel mai ridicat nivel al producţiei cu 342.610 autoturisme asamblate, în creştere cu 16% comparativ cu 2012, iar la Craiova cu cele 68.339 de maşini Ford B-Max s-a atins cel mai ridicat nivel atins până acum de uzina auto, indiferent că au fost produse automobile Citroën, Oltcit, Daewoo sau Ford."
http://www.zf.ro/zf-24/dacia-si-ford-au-produs-masini-de-5-miliarde-de-euro-11968858

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bond

când o să înțelegem că dacia nu mai e "a noastră" ? :)
dacia a ajuns la un nivel de saturație pe piața autohtonă, o piață irațională, în care drive-ul e statutul (și ăsta denaturat, a avea o mașină străină, orice mașină străină, e un plus față de a avea o dacie. ca să nu mai vorbim: a avea o mașină "germană" e mult mai preferabil decât a avea una "franceză"). dacia în forma actuală s-a născut din incapacitatea managerială a politrucilor tranziției de a crea o marcă de succes (la fel cum ARO a fost condamnat...)
ori dacia nu e decât o subsidiară renault, al cărei singur motiv de a exista e profitul.
e normal să prindă pe piețe emergente, ca și "mașină străină"
la fel cum e normal să prindă pe piețe mai raționale, sătule de bullshit (cineva în olanda îmi zicea că dacia duster e noul "cool", și singurul motiv pentru care nu și-l luase încă e pentru că aștepta facelift-ul (i-am zis că vin butoanele pe portiere))

CinX

Exista destule Dacii si prin Germania, multe firme le cumpara, pt ca sunt f practice si ieftine pt ce au nevoie.
Dar si persoane fizice cumpara, cei care nu au pretentii, vor o masina ce ii duce de la pct A la pct B, si a carei intretineri nu costa cat o masina germana.

bogdymol

De ce ar trebui să fim mândri de Dacia

QuoteDacia este una dintre mărcile româneşti cel mai uşor de recunoscut de către străini, dar cu toate acestea românii şi-au încheiat demult povestea de dragoste cu fabricantul de la Piteşti. Ar trebui, totuşi, să fim mândri de Dacia?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele