Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

doryan93

Grupo Antolin din Spania, care produce la Sibiu corpuri de iluminat pentru autovehicule, îşi va extinde în acest an operaţiunile din România printr-o investiţie greenfield, ridicând o nouă fabrică de 13.000 metri pătraţi în apropierea unităţii existente.
Sursa aici.

adiarc

asadar aceasta este ultima mea achizitie



pt ca am condus si versiunea precedenta cateva zeci de mii de km , pot afirma cu tarie ca noul model este intradevar o evolutie.
Principalele plusuri
- izolare mult mai buna - zgomot mult mai mic in interior
- motor mai silentios , desi mai puternic ( 1.5 dci de 110 Cp , mai puternic , dar mai silentios fata de modelul condus anterior de 90 cp )
- scaune+tetiere mult mai confortabile fata de generatia anterioara
- geamuri electrice pe usi - cu posibilitatea de blocare a celor din spate - excelent pt familisti
- finisaje mai de calitate
- bec pt iluminat interior si pt pasageri
Optiuni suplimentare fata de generatia anterioara , absolut necesare
- Esp+Asr
- posibilitate de conducere Eco
- cruise control
- airbaguri laterale
- NAvi
- DLr - lumini de zi

PEr total sunt f multumit de el.Daca isi va pastra cel putin fiabilitatea generatiei anterioare au dat cu adevarat lovituri
In incheiere lucruri ce ar trebuii imbunatatite
- se poate si mai mult la capitolul izolare
- claxon amplasat prea aproape de sofer , in int motorului
- sistem Navi prost amplasat - iti ia ochii de pe drum
- in afara de treptele 1 si 2  - scurte , dar esentiale pt Off Road , celelalte viteze ar trebuii sa fie mai lungi .

Cam atat..sa nu uitam ca cel mai apropiat model al concurentei e cu aprox 6000 de euro mai scump..asa ca zic eu Dusterul ofera cel mai bun raport pret-calitate
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

bogdymol

^^ La avatar e poza tot cu Dusterul tau, dar cu senilele montate? :D
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

dorum

nu, cu tractorul ala o sa mearga adi pe Sebes - Turda prin aratura sa faca poze :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

StefanCelMare

Cum de ai obținut Duster de culoare roșie?
Din câte știu eu de pe site, la configurator, această culoare nu este disponibilă la Duster.
Mă interesează și pe mine să iau unul full option, dar pe benzină.
Pe cel pe motorină, ai dat ceva bănuți, cred că spre 19.000 de euro, cel pe benzină e pe la 16.500.
În încheiere, încă o întrebare: cam cât a fost perioada de așteptare la el? Suspectez că e peste o lună.
Să îl stăpânești sănătos!

dr4qul4

Singurul cu Duster Rosu era Base  :lol:

Asa ca Adiarc ai grija: poti sa intrii pe ce santier vrei ca nu te opreste nimeni dar sa nu dai peste protestatari  :D

Arata foarte bine masina, iti urez sa te duca in cat mai multe si in cele mai bune locuri de pozat autostrazi/drumuri, fara incidente
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

sebba

19000 un duster? asa scump e? stiu ca altele comparabile sunt mai scumpe dar parca tot e cam multicel... ma asteptam doar sa fie mai ieftin...
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

in varianta full, cu 4X4, diesel de 110 CP cam pe acolo ajunge.
nu e scump pt ca un Suzuki SX4 cu aceleasi optiuni e mai scump, si ala il poti compara mai mult cu Sandero Stepway.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

StefanCelMare

#474
Model Laurate 4x4 1.5 dci pleacă de la 17.100 euro (pana la 31 martie ai reducere 500 euro, adică 16.600).
Apoi ai MediaNav 400 Euro cu hărți cu tot, 200 de euro senzori parcare, 200 de euro cruise control, 100 de euro scaune incalzite, 100 euro volan piele, 500 de euro tapițerie de piele, 300 de euro culoare metalizată... egal 1800 de euro.
18.400 de euro pana aici.
Mai e și pachetul Look cu jante de 16 inch, oglinzi in culoare caroserie, geamuri fumurii si inscriptie Duster pe barele de pavilion 800 de euro.
Total full option 19.200 de euro.
La benzină Laurate 4x4 1,6l pleacă de la 15.100 de euro, deci 2000 de euro in minus.
Prin urmare si configuratia finală ajunge cu 2000 de euro in minus, adică 17.200 euro.
Daca nu vrei pachet look, care e cam de fite, ajungi la un 16.400 de euro decent.

P.S. Noul Duster m-a surprins la interior, cu tapițerie de piele și media nav arată chiar bine. Nu mai simți că ești în Logan, ca anul trecut.

sebba

mama ce batran sunt!  :lol:
"pe vremea mea" optiunile la Dacia erau niste butoane in plus pe bord si stopuri mai mari pe spate, simplu frate!  :D

mda, se pare ca e ceva acolo...
oricum... adi, sa o conduci sanatos si sa te bucuri de ea (el?) :)
Sailing away! S/Y Haimana

Tavi

Quote from: adiarc on January 19, 2014, 04:53:44 PM
- claxon amplasat prea aproape de sofer , in int motorului
propuneri rezolvare problema:
1. nu mai claxona :), sau
2. iei o surubelnita si il muti mai in fata :).

Redevenind serios, sa-l stapanesti sanatos Adi! Drumuri bune si fara incidente!

carutasul

Urarea lui Burebista: sa pastrezi Dacia intreaga :)

StefanCelMare

Ca 4x4, Duster este cea mai bună opțiune preț/calitate, mai ales dacă vrei și să o folosești pe asfalt (mașinile dedicate off-road sunt, sigur, opțiuni mai bune).
Duster are gardă la sol 21 cm, unghi atac 29,3 grade, unghi degajare 34,9 grade, adâncime vad 450 mm, iar unghiul lateral (neconfimat oficial) este de peste 30 de grade.
Duster este clar peste mașini 4x4 gen Ford Kuga, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Skoda Yeti, Suzuki SX4. Includ aici și Mitsubishi Outlander (cu unghiuri atac degajare 21 grade...).
Modelele de mai sus au un singur avantaj asupra Duster, puterea motorului, dar din experiența mea off road, garda la sol și unghiurile sunt mai importante ca puterea motorului, care contează mult dacă conduci mașini cu masă mare (Duster e destul de ușor ca masă).
Duster se compară mai bine cu Suzuki Grand Vitara și cu Landrover Freelander 2...
Suzuki Grand Vitara nou are 20 cm gardă la sol, unghi de atac 29 de grade, unghi de degajare 27 de grade, unghi de rampă 19 grade.
Freelander 2: gardă la sol 21 cm, unghi atac 31 grade, unghi degajare 34 grade, unghi rampă 23 grade, adâncime vad 500 mm.
Diferența este aici dată de preț, unde GrandVitara începe cu 2 uși de la 23.000 de euro, iar Freelander 2 de la 27.000 de euro.
Duster incepe de la 13.400 de euro, e drept chel (fără geamuri electrice, AC, etc), decent fiind de pe la 15.000 de euro.
Oricum, mult sub concurență.

MRS

Daca masina e de flota asa cum pare ca este a lui @adiarc, se pot alege multe chestii diferite, vezi ultimile achizitii de la petrom


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...