Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

lucianxx9o

Quote from: ciprebbe on January 17, 2013, 03:09:45 PM
Cat au scazut vanzarile Dacia in Europa in 2012

LE: nu stiu dc da eroare la url ( pune in plus "%20 [b" ) E pus corect, pt vizualtizare sterge-ti din adresa ce apare dupa.html (   %20 [b  )
Nu stiu de unde sunt preluate aceste date daca cei de la dacia group inca nu a publicat raportul cu rezultatele pe anul 2012.


lucianxx9o

Asa mai spun  :) +4.8% e un rezultat bun .

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

BoGDaN

Nu stiu cum sa va spun dar nu cred ca Tata va face ceva in Europa cu TICO ala mic. Si eu unul nu stiu cati romani sunt dispusi sa isi cumpere un mini fata de un Logan. Nu zic ca nu se va vinde in Est...in orase se vor gasi clienti. Dar nu cred ca reprezinta o piedica pentru DACIA. Cat despre Occident, daca va aduceti aminte avalansa de critici, dezinformari din 2005-2006 la adresa Loganului de catre presa occidentala- Germania (mai ales automotorundsport). Ii va spulbera presa si pe buna dreptate (siguranta e un mare minus).

lucianxx9o

Cum îşi va moderniza Dacia viitoarele automobile şi de ce au ajuns francezii la concluzia că Logan are nevoie de sistem de navigaţie

http://www.zf.ro/zf-news/cum-isi-va-moderniza-dacia-viitoarele-automobile-si-de-ce-au-ajuns-francezii-la-concluzia-ca-logan-are-nevoie-de-sistem-de-navigatie-10532328

,,Pentru Sandero avem deja cu 50% mai multe comenzi decât estimam iniţial. Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway deja înregistrează nu număr ridicat de comenzi.....

BoGDaN

Ce i-as ruga eu pe francezi, sa introduca airbaguri cortina! Si climatronic. Macar optionale la variantele de varf.

sebba

referitor la TATA si la critici, bad publicity is good publicity, asa zice americanu'
iar la faza ca "tico-ul" lor nu face fata standardelor europene... cotetele alea facute de italieni, chestiile alea ce se pot conduce fara permis si nici nu se inmatriculeaza... alea corespund?
Sailing away! S/Y Haimana

davyl

Sebba te referi la masinutele "AIXAM" (cotetele pe roti) ? E plin de ele prin Franta si am vazut cateva si pe la Bruxelles. Mie mi se par foarte fragile...

stelian222

Tata face si "masini" vedeti cazul Tata Xenon

MRS

Quote from: stelian222 on February 03, 2013, 03:13:57 PM
Tata face si "masini" vedeti cazul Tata Xenon

Cred ca unii dintre noi au idei diferite despre masini   :D
Daca si Tata face masini...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

davyl

Pana una-alta, Tata este propietarul lui Jaguar si Land Rover. Si in cazul celor 2 marci se fac masini, nu gluma...

Si eu sunt reticent in privinta lui Tata Nano, insa sa spunem adevarul. In ziua de azi, indienii si chinezii vor acapara din ce in ce mai multe marci, pentru ca ei aduc finantarea... Cazul Volvo este graitor...

vancouver

Record istoric pentru producţia de autoturisme: http://www.zf.ro/auto/record-istoric-pentru-productia-de-autoturisme-10540492

Valoarea totala a masinilor mici produse in România în 2012, estimata de ZF la 3,8 miliarde €. Spre comaparatie, in 2010 a fost de 3,3 miliarde. Asadar a crescut usor si numarul de vehicule produse, dar mai ales valoarea lor.

Pentru 2013 nu cred ca exista nici un dubiu ca se vor depasi 4 miliarde de €, si probabil la un moment dat si 5 miliarde €.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stelian222

Quote from: Mrs on February 03, 2013, 06:59:34 PM
Quote from: stelian222 on February 03, 2013, 03:13:57 PM
Tata face si "masini" vedeti cazul Tata Xenon

Cred ca unii dintre noi au idei diferite despre masini   :D
Daca si Tata face masini...

Nici eu nu am incredere in indieni ca sunt in stare sa faca masini, si nici nu mi-as cumpara vreodata o masina facuta de ei, mai bine prefer un Reno Made in Turkey insa din ce vad eu in acel filmulet mi se pare destul de masina acest Xenon, la fel si Marina.

"Compania Tata Motors este pe locul 4 in lume ca productie de camioane si pe locul doi ca productie de autobuze. Compania Tata Motors a fost fondata in anul 1945 avand angajate 23.000 de persoane. In anul 2005 compania Tata Motors a fuzionat cu Grupul Fiat pentru a manufactura atat automobile Fiat cat si Tata deasemenea preluand distributia de automobile Fiat in India."

"In anul 2008, compania Tata Motors, a achizitionat Jaguar si Land Rover, avand un foarte mare impact asupra pietei auto si de asemeni mai detine, din anul 2005, 21% din Hispano Carrocera aceasta fiind o mare companie ce manufactureaza autobuze din Spania. Compania Tata detine si totalitatea actiunilor companiei Daewoo automobile comerciale, aceasta fiind numarul 2 ca productie de camioane in Korea. De asemeni, in anul 2006, a fost fondata o intreprindere comuna cu firma Marcopolo, firma ce are origine braziliana."

In concluzie Tata nu inseamna doar Nano, mie mi se pare chiar o firma de luat in calcul.