Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Ionut

Ford anunţă până când opreşte producţia la Craiova: Suspendarea temporară a producţiei fabricilor Ford la nivel european se prelungeşte până cel puţin pe data de 4 mai

Ford a confirmat astăzi prelungirea deciziei de suspendare temporară a producţiei de vehicule şi motoare în majoritatea fabricilor sale europene până cel puţin pe data de 4 mai. Anunţul vine după ce anterior, compania Ford anunţase că producţia va fi suspendată temporar, începând cu data de 19 martie, pentru o perioadă de câteva săptămâni, în principalele sale unităţi de producţie din Europa (Saarlouis şi Koln, Germania; Valencia, Spania şi Craiova, România), iar producţia de motoare de la fabricile din Bridgend şi Dagenham (Marea Britanie) va fi oprită începând cu data de 23 martie. În ceea ce priveşte fabrica Ford din Valencia (Spania) aceasta va avea activitatea suspendată temporar până cel puţin pe 27 aprilie.

,,Este important să oferim angajaţilor noştri cât mai multă claritate cu privire la modul în care este de aşteptat ca această perioadă să continue", a declarat Stuart Rowley, preşedintele Ford Europa. ,,Sperăm că situaţia se va îmbunătăţi în luna următoare. Totuşi, planurile noastre de repornire a operaţiunilor vor continua să depindă de condiţiile şi directivele impuse de guvernele naţionale". Planurile de repornire a producţiei Ford depind în mare măsură de situaţia din săptămânile următoare legată de COVID19, de restricţiile naţionale în vigoare la acel moment, de constrângerile furnizorilor şi de capacitatea reţelei noastre de distribuitori de a opera. Planul de ,,revenire la muncă" al companiei va cuprinde, de asemenea, măsuri adecvate privind distanţarea socială şi alte protocoale de sănătate şi de securitate, necesare pentru a proteja forţa de muncă.

ZF

voicul

O problema cu deschiderea fabricilor: cine o sa isi mai cumpere masina noua in perioada urmatoare?
Evident si desigur ca vor mai fi si astfel de oameni, dar e posbil ca cererea sa pice cu vreo 50 - 70%. Multi o sa traga de ce au sau o sa apeleze la SH-uri.

ghrt

Societăţile. Îşi mai ajustează bugetele dar cât timp au bani...
Cont (aproape) inactiv.

Claudiu T.

Uzina Dacia neoficial reincepe activitatea pe 4 mai. Deci si cine vrea nu prea are ce sa cumpere.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

ghrt

Au stocuri de piese încât să dea drumul, deşi s-ar putea prelungi starea de urgenţă?
Cont (aproape) inactiv.

punktnet

Astazi sunt programate discutii intre CA si sindicat. Teoretic partea de cargo functioneaza undeva la 75% deci nu ar trebui sa fie probleme cu aprovizionarea de repere.
Just kidding.

voicul

Dacia va relua producția mașinilor la Mioveni începând cu luna mai

Producţia de maşini în uzinele Dacia de la Mioveni va fi reluată la începutul lunii mai. După Paşte, se reia activitatea în Uzina Mecanică şi Şasiuri. Joi, sindicaliştii din uzinele Dacia de la Mioveni şi reprezentanţii patronatului au semnat un acord privind reluarea activităţii în fabrică.

https://www.mediafax.ro/economic/productia-masinilor-dacia-la-mioveni-va-fi-repornita-in-luna-mai-19060693

voicul

Ford vrea sa deschida fabrica de la Craiova de pe 4 mai.

Sa vedem pentru cat timp: pierderi de vreo 600 de milioane pentru primul trimestru si estimari de pierderi de 5 miliarde $ pentru trimestrul 2.

TibiV

Pierderile astea nu pot fi pentru Ford Romania... Sunt prea mari.

Poate sunt pierderile pentru Ford (in cel mai rau caz Ford Europe....)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

E chiar Ford US (sau tot Ford), dar ideea de baza ramane: cand pierzi atatia bani e posibil sa mai inchizi o fabrica, 2.

Norocul la Craiova ar fi ca este model nou lansat in productie, deci s-ar putea sa nu ne afecteze.

Ionut

Reporneşte business-ul. Industria auto se aşteaptă la peste 120.000 de angajaţi care să revină în fabrici de luni, 4 mai, odată cu reluarea producţiei la Dacia şi Ford

,,Estimăm că astăzi se află în activitate circa 20-25% din totalul angajaţilor productivi din sectorul auto.  Numărul acestora va creşte începând de luni, 4 mai, odată cu restartul activităţilor de producţie la Dacia şi Ford şi în paralel la furnizorii acestora. Estimăm că se va ajunge la 45-50% din total angajaţi", explică Adrian Sandu, secretar general al Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM).

Luând în calcul circa 240.000 de angajaţi la nivelul industriei auto locale, în prezent la posturi sunt circa 60.000, iar de luni sunt aşteptaţi cel puţin 120.000. Producţia a fost deja reluată de cei de la Continental, Michelin, Bosch, iar repornirea continuă, în condiţiile în care toate companiile au anunţat implementarea unor măsuri suplimentare.

ZF

Ionut

Iata cum va arata interiorul viitorului Dacia Sandero



Urmatorul Dacia Sandero va avea un interior complet schimbat. Din imaginile prezentate de publicatia franceza Motors Actu observam o noua consola centrala, asemanatoare cu cea de pe noul Renault Clio 5. 9.3 inchi va fi dimensiunea sistemului de infotainment, care va fi orientat catre sofer. Unitatea multimedia Easylink, imprumutata de asemenea de la Renault Clio, va oferi navigatie, servicii infotainment, precum si meniul MULTI-SENSE. Precum si celelalte viitoare modele Dacia, Sandero va fi construit pe platforma CMF-B, pe care mai sunt dezvoltate noile generatii Clio, Captur si Juke. Noul Dacia Sandero va fi prezentat oficial la sfarsitul acestui an si va fi disponibil pentru vanzare in 2021.

Ziare.com

voicul

Arata foarte bine cu: piele, schimbator de viteze mic si bord de anii 2020.
Ii mai lipseste doar o baterie de 40 sau chiar 60kw.

punktnet

Nu arata nici 10% din cum este real :)))
Just kidding.

kitsune

#2144
Comutator  de faruri "nemțesc", piele, claxon în volan... băi, asta nu e Dscie dacă nu are claxonul în vârful manetei din stânga volanului. Și frâna de mână, unde e frâna de mână? Cum faci o întoarcere  la 180° să impresionezi gagicile? [/irony]

Văd eu bine o a doua  manetă sub semnalizare?,  gen tempomatul la Passat?

În schimb nu are grilă de ventilație pe centru, în ce mai înfig sticluța cu parfum și telefonul?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence