Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer


raresu

#1906
^
:) :D Aceste imagini / articol a mai circulat pe aici si acum cateva luni ;)
Bine macar ca Puma e periculos de "neagra" (macar camuflajul:)

Ionut

Ford a produs 1 milion de motoare la Craiova, dintre care 300.000 numai în 2018

Ford este în prezent al doilea cel mai mare exportator al României şi anul acesta va aduce un al doilea model la Craiova, iar producţia va creşte la 250.000 de maşini anual. Ford România a ajuns la un volum de producţie total de un milion de motoare EcoBoost de 1,0 litri fabricate la uzina din Craiova, de la lansarea producţiei acestuia în 2012. Motorul cu numărul un milion produs vineri la Craiova este o versiune de 125 CP şi va echipa un model EcoSport Titanium pentru un client din Craiova. ,,Atingerea cifrei de un milion de motoare EcoBoost de 1,0 litri fabricate la Ford Craiova este o mare realizare pentru uzina noastră şi pentru angajaţii noştri", a spus Ian Pearson, preşedintele Ford România şi directorul fabricii Ford Craiova.

ZF

Ionut

Attila Szabo, Ford România: Vânzările de maşini noi pot ajunge la 178.000 de unităţi în 2019, SUV-urile mici accelerează puternic

Attila Szabo, director general al Ford România, estimează că înmatriculările de autovehicule vor ajunge în acest an la 170.000 sau chiar 178.000 de unităţi în cel mai bun caz, potrivit estimărilor, în creştere de la 158.000 în 2018, însă schimbarea normelor de poluare va pune presiune asupra jucătorilor. Printre segmentele cu cel mai puternic avans este cel al SUV-urilor mici, unde activează atât Ford EcoSport produs la Craiova, cât şi Duster.

,,Industria de automotive din România în vânzări a fost în creştere în ultimii ani, nu vedem această creştere în Europa. În România am avut 158.000 de noi vehicule înregistrate, în 2019 urmează să ajungă la 170.000 de maşini noi înregistrate. Dacă privim cu optimism, atunci am putea vedea chiar 178.000 noi înmatriculate în acest an", a spus Attila Szabo, directorul general al Ford România, în cadrul evenimentului ZF Transport, Logistics & Automotive Summit 2019.

ZF

adymartianul

Puma va arata ca noul Kuga, doar ca putin mai mic.  :lol:

raresu

Cum arată noul Puma, surpriza de la Ford pentru piaţa europeană. VIDEO

OZN-ul in haine de gala!! Mai mult l-au facut nevazut, decat vazut :-[ :o Tease-areala marca Ford.
https://www.zf.ro/auto/cum-arata-noul-puma-surpriza-de-la-ford-pentru-piata-europeana-video-18017282

Goldmund

#1911
noul Ford Puma in articolul de mai jos, dar mai intai o mica traducere din acest articol:
"
Auffällig ist die Formensprache des trendigen SUV, die an die einer Miniaturausgabe des Porsche Macan erinnert."
"Deosebit este forma unui SUV in trend ce este o miniatura a Porsche Macan"
" Premiere soll das Kölner Crossover im April 2019 in Amsterdam feiern, ehe er voraussichtlich Anfang 2020 auf den Markt kommt. Produziert wird der Ford Puma (2019) im Ford-Werk Craiova (Rumänien), in das der Hersteller seit 2008 fast 1,5 Milliarden Euro investiert hat."
"Premiera masinii (crossover din Köln - acolo unde se produc Ford-Deutschland)va avea loc la Salonul din Amsterdam din aprilie 2019, cel mai probabil vine pe piata la inceputul anului 2020. De produs, acest model va fi produs in Uzina Ford din Craiova(Romania) unde producatorul a investit aproape1,5 miliarde euro din anul 2008"
.........restul sunt bla,bla, si cateva date tehnice...
https://www.autozeitung.de/ford-city-suv-2019-preis-technische-daten-2019-194625.html#

kumar

Steve Armstrong, Ford Europa: Vom utiliza întreaga capacitate de producţie de la Craiova cu noul Puma. În aceste condiţii, ar putea să se facă 300.000 de maşini, iar afacerile să ajungă la 5 miliarde de euro

,,Ford Puma va fi un model puternic, este un model important pentru România şi va avea un impact asupra uzinei din Craiova. Suntem mulţumiţi de echipa de acolo şi de re­zul­tatele obţinute cu EcoSport."

Ford Europa va lansa în producţie la Craiova spre finalul anului viitor modelul Puma, un SUV compact amplasat în gamă între EcoSport şi Kuga şi care va fi primul automobil mild-hybrid produs în România.

,,Ford Puma va fi un model puternic, este un model important pentru România şi va avea un impact asupra uzinei din Craiova. Suntem mulţumiţi de echipa de acolo şi de re­zul­tatele obţinute cu EcoSport. Planul este să utili­zăm ca­pa­citatea de producţie pe care o avem la Craio­va. Modelul va ocupa locul din­tre EcoSport şi Kuga", a subliniat Steve Armstrong, preşe­din­tele consiliului de ad­mi­nistraţie al Ford Europa.

Ford a anunţat ieri, în cadrul evenimen­tu­lui ,,Go Electric" de la Amsterdam, o gamă avan­sată de vehicule electrificate care mar­chează o nouă eră pentru companie şi pen­tru clienţii săi. Printre noile automobile ,,elec­trificate" este şi Ford Puma. Dincolo de tehnologia mild-hybrid, printre noutăţi se numără faptul că Puma va avea un portbagaj de 456 de litri, cu aproape 50% mai mare decât în cazul lui EcoSport şi cel mai mare din clasa sa, fiind similar cu cel al unui sedan compact.

Miza dezvoltării urgente a infrastructurii ru­tiere şi feroviare din zona Craiovei o repre­zin­tă atragerea unor noi investiţii din partea furni­zorilor Ford, care  momentan ezită de­oarece lipsa drumurilor moderne pune presiune pe costuri.

,,Cea mai mare provocare la Craiova o reprezintă logistica, să livrezi componente spre uzină şi maşini de la uzină. Infrastructura rutie­ră nu este cea mai bună, avem infrastruc­tură feroviară, dar şi aceasta trebuie îmbunătăţită. Dialogăm cu autorităţile cu privire la dezvoltarea infrastructurii în acea zonă. Ne va ajuta pe noi, dar şi pe furnizori care vor putea veni acolo şi care momentan ezită", a subliniat Steve Armstrong, preşedintele consiliului de administraţie al Ford Europa.

Pe plan local producătorii de componente sunt cei mai mari exportatori, dar şi cei mai mari importatori, în condiţiile în care aceştia primesc din afară materia primă şi subansamble ale componentelor pe care le asamblează aici. Dacă în producţia auto există o marjă ceva mai mare, în cazul producătorilor de componente presiunea pe cost este mult mai mare, iar lipsa drumurilor presupune un cost logistic ridicat, cost care îi poate face necompetitivi în faţa concurenţei.

https://www.zf.ro/auto/steve-armstrong-ford-europa-vom-utiliza-intreaga-capacitate-productie-craiova-noul-puma-aceste-conditii-ar-putea-faca-300-000-masini-iar-afacerile-ajunga-5-miliarde-euro-18022833

voicul

Si probabil cu greu va face fata cererii, chiar si cu 300.000 de masini produse, pentru ca o parte sunt EcoSport-uri (care si asta se vinde).

Poate avem noroc, ci ca si la Dacia, mai fac o hala, mai ales ca acum 1/2 din DX12 e aproape sa inceapa candva.  :lol:

Ionut


Ionut


adymartianul

#1916
Asta din ultimele poze e o Mazda cx-3 cu bot si spate de Ford  :lol:. Daca vreti sa vedeti cum va arata noul Puma, uitati-va la Kuga. Arata la fel, doar ca mai mic.

@voicul
Ecosport nu o sa se mai vanda la fel de bine dupa ce apare Puma. Cine ar cumpara o masina proiectata in 2012-2013 in locul uneia proiectate in 2017-2018?

TibiV

Cine mai arunca, ocazional, o privire si-n portofel.
Care portofel, la majoritatea muritorilor, nu este "a never ending story"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC


Ionut

Grupul Renault vrea să mai angajeze 350 oameni şi începe relocarea a 3.000 de angajaţi în noul sediu din vestul Capitalei

Groupe Renault România vrea să angajeze până la 350 de persoane, în zone precum Engineering, IT-Digital, Supply Chain, Purchasing, Quality, Finance, Marketing, Shared Services, şi pregăteşte să mute toţi cei 3.000 de angajaţi din Bucureşti într-un nou sediu situat în zona de vest a Capitalei şi dezvoltat de Globalworth. Groupe Renault România se mută în acest an într-un nou sediu, în vestul Capitalei, unde va reloca toţi cei 3.000 de angajaţi din Bucureşti. O parte din echipe îşi desfăşoară deja activitatea în Renault Bucharest Connected (RBC) din luna martie, noul sediu urmând să fie inaugurat oficial în a doua jumătate a anului.

ZF