News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adymartianul

Astazi primii acordul de la sursa mea ca sa va spun cum se va numi noul model, so, without further ado, noul model se va numi Ford Puma  :p.

dr4qul4

Hopa. In sfarsit o masina de clasa mica facuta la noi. Era si timpul pt asa ceva. Bucurestiul , Cluj-Napoca si Timisoara nu mai au locuri de parcare pt balenute.
Probabil va fi un mini suv (desi ar merge si un matiz reloaded) in genul C3 aircross, Captur, Q2, Ignis, 500x, Juke.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

adymartianul

Va fi SUV sigur, dar nu stiu cat de mare va fi.

voicul

Pai mai mic ca EcoSport ... nu prea se poate. Deci mai mare.

Singura sansa pentru un model nou, cum va fi Puma, sa faca vanzari mai mari decat EcoSport, era sa fie tot SUV.

Ionut

Ford se pregăteşte să intre în top cinci cele mai mari companii din România, cu afaceri de peste 2 mld. euro

Demararea producţiei SUV-ului EcoSport în luna octom­brie a anului trecut a adus o creş­tere puternică a cifrei de afa­­ceri a celui de-al doilea con­structor auto local. Cifra de afaceri a crescut în primul semes­tru al acestui an cu 122% faţă de perioada si­mi­lară a anului trecut, potrivit datelor pu­bli­ce, la un nivel de circa 5,4 mld. lei (1,15 mld. euro). Mai mult, Ford deja a depăşit în pri­ma ju­mă­ta­te de an businessul realizat în întreg anul trecut (4,8 mld. lei). În condiţiile în care în sep­tembrie şi octombrie producţia a con­ti­nuat să creas­că la Craiova, Ford ar putea ajun­ge la afa­ceri de peste 2 mld. euro în acest an, potrivit cal­culelor ZF. Creşterea puternică va duce Ford direct de pe locul 17 la nivelul anului trecut, în top cinci cele mai mari companii din România şi pe lo­cul secund în topul exportatorilor.

Astfel, dacă anul acesta producţia se va apropia de 150.000 de unităţi, anul viitor ar putea trece de 250.000, moment care va aduce americanilor un al doilea salt. Saltul puternic se datorează intrării în producţie în luna octombrie a anului trecut a SUV-ului EcoSport, unul dintre cele mai bine vândute SUV-uri mici din Europa.

ZF

Ionut

Uzina Dacia de la Mioveni a produs în primele luni peste 280.000 de vehicule, o creştere de 7,7% faţă de anul anterior

În primele zece luni ale anului 2018, producţia uzinei Dacia Mioveni a fost de 280.973 vehicule, ceea ce reprezintă o creştere cu 7,7 % faţă de perioadă similară din 2017, când au fost fabricate 260.698 unităţi, informează ACAROM – Asociaţia Constructorilor de Automobile din România. O creştere de 33% a fost înregistrată în octombrie 2018, la 38.368 unităţi, comparativ cu octombrie 2017 (28.840 unităţi). Pe modele, în primele 10 luni ale anului 2018, compania a produs 195.788 unităţi Dacia Duster, 38.331 unităţi Dacia Sandero, 27.971 unităţi Dacia Logan şi 18.883 unităţi Dacia Logan MCV. La unităţile produse se adaugă 28.968 caroserii vopsite, pentru uzina din Algeria.

ZF

Ionut

Dacia Duster și Ford EcoSport, final dramatic de an pentru stabilirea căștigătorului pe piața germană. Cele două SUV-uri vor avea 50.000 de unități exportate pe cea mai mare piață din Europa

Dacia Duster și Ford EcoSPort duc o luptă comercială extrem de strânsă, pe cea mai mare piață auto din Europa, cea din Germania. Rezultatele statistice oficiale arată cifre aproape duble ale SUV-ului de la Craiova față de cel de la Pitești, în luna noiembrie, cu un final de an în care departajarea dintre cele două modele ar putea fi de câteva vehicule.

Modelul EcoSPort, un SUV de clasă B, a reușit să urce pe locul 5 în segmentul său, așa cum este ierarhizat de KBA, agenția federală pentru transporturi. EcoSPort a înmatriculat 2.289 de unități, în creștere cu 368% față de anul trecut (încă nu fusese lansat noua generație), având o cotă de piață (în segment) de 4,5%. Cu acest rezultat, EcoSPort urcă la un volum de 20.395 unități pe primele 1 luni din an, cu o creștere de 96% față de anul trecut.

Concurentul său românesc, Dacia Duster, una dintre vedetele pieței germane din 2018, a avut o lună mai slabă în noiembrie, înregistrând o scădere de 26,4% față de noiembrie 2017, cu un volum de 1.252 unități înmatriculate. cota de piață în segment a coborât la 2,4%. Volumul pe lunile care au trecut din acest an, cu numai o lună înainte de finalul anului, s-a ridicat la 21.217 unități înmatriculate. În aceste condiții, competiția pe întreg anul va fi una "la fotografie", dat fiind faptul că ambele modele vor avea aproximativ 22.500 de vehicule înmatriculate.

Profit.ro

Ionut

Ford începe restructurarea operațiunilor din Europa. Situație specială pentru fabrica din România

Ford Motor a anunțat vineri primul pas în vederea restructurării afacerii sale neprofitabile din Europa, care ar urma să implice renunțarea la unele modele, reducerea locurilor de muncă și posibil închiderea unor fabrici, informează site-ul autonews.com. Pentru a implementa acest plan, Ford a numit noi șefi în Germania și Marea Britanie. Obiectivul Ford este să ajungă la o marjă de profit de 6%, scrie Agerpres. Fabrica din România ar putea fi, însă, la adăpost de acest program masiv de reducere de personal, întrucât uzina Ford de la Craiova are unele dintre cele mai bune costuri cu forța de muncă comparativ cu alte facilități din Europa ale grupului.

Profit.ro

tom_sawyer

Ministerul Finanțelor a semnat luni încă cinci acorduri de finanțare în baza schemei de ajutor de stat pentru stimularea investiţiilor majore, stabilită prin HG 807/2014.

Beneficiarii celor cinci noi acorduri de finanţare sunt:

Automobile DACIA S.A. - Proiectul de investiţii vizează extinderea capacităţii de producţie vehicule a Automobile Dacia SA, în vederea creşterii producţiei, pentru a răspunde cererii în creştere a pieţei de autovehicule, iar valoarea ajutorului de stat aprobat este de 115,8 milioane de lei

SWOBODA Sibiu SRL - Proiectul de investiţii vizează extinderea capacităţii de producţie pentru senzori în industria auto, iar valoarea ajutorului de stat aprobat este de 17 milioane de lei

SOGEFI SUSPENSIONS EASTERN EUROPE S.R.L. - Proiectul de investiţii vizează înfiinţarea unei fabrici pentru producerea de componente pentru sistemul de suspensii auto, iar valoarea ajutorului de stat aprobat este de 104 milioane de lei

OMNIA EUROPE S.A. - Proiectul vizează investiţia de tip greenfield pentru producţia de amidon, maltodextrină, gluten, gluten furajer şi germeni de porumb, iar valoarea ajutorului de stat aprobat este de 80,5 milioane de lei

MARTUR AUTOMOTIVE SEATING AND INTERIORS S.R.L. - Proiectul vizează extinderea capacităţii unităţii, în vederea fabricării de componente scaune auto şi scaune auto asamblate, iar valoarea ajutorului de stat aprobat este de 41,3 milioane de lei.

hotnews.ro

tom_sawyer

Nemţii de la Daimler au deschis la Sebeş o nouă unitate de producţie destinată remanufacturării transmisiilor

Star Assembly este liderul exporturilor din judeţul Alba şi al doilea mare exportator din economie.

Star Assembly, compania care de­ţine fabrica de cutii de viteze a Daim­ler de la Sebeş, a inaugurat o nouă unitate de producţie destinată remanufacturării transmisiilor şi uni­tăţilor de control electrohidraulice.

ZF

voicul

^Mai multe detalii despre investitia Sogefi
---

Încă o fabrică de componente auto se va deschide în România

Unul dintre cei mai importanţi fabricanţi de componente auto a anunţat luni, cu ocazia înmânării acordurilor de finanţare a ajutoarelor de stat, că a decis deschiderea unei fabrici, în urma unei investiţii de 50 de milioane de euro.
Producătorul deserveşte companii precum Renault Nissan, Daimler, Nissan, BMW, VW, Peugeot Citroen, Ford, Toyota. Grupul Sogefi este întemeiat în 1980 şi listat la bursa din Milano, fiind un furnizor mondial de design şi componente de suspensie flezxibilă şi sisteme de filtrare aerisire şi răcire atât pentru echipamentele originale, cât şi pentru  canalele ulterioare.   

,,Clienţii noştri principali sunt Renault Nissan, Daimler, Nissan, BMW, VW, Peugeot Citroen, Ford, Toyota. Grupul are 36 de filiale, 4 centre de cercetare şi dezvoltare cu o cifră de afaceri de 1,67 miliarde de euro în 2017. Acum un an am hotărât să ne extindem operaţiunmile suspensii în Europa de Est investind peste 50 milioane de euro", a declarat Pasquale Colicchia, reprezentantul grupului Sogefi.   Sogefi Suspension Eastern Europe a primit luni, din partea Guvernului România, un ajutor de stat în valoare de 104 milioane de lei.   

,,Am analizat mai multe locaţii şi în cele din urmă ne-am concetrat asupra României datorită poziţiei geostrategiei, a climatului de afaceri foarte competitiv şi a forţei de muncă înalt calificată. Am găsit în parcul industrial din Oradea locaţia ideală cu acces facil la utilităţi, logistică şi o infrastructură adaptabilă. Decizia finală a fost luată, punctul cheie care a favorizat decizia de a veni în România a fost sprijinul guvernamental şi parteneriatul pe care suntem pe cale să îl construim alături de autorităţile române", a spus Colicchia.   

Ajutoare de stat pentru industria auto   Luni au fost înmânate cinci acorduri pentru stimularea investiţiilor cu impact major în economie, prin care, potrivit spuselor premierului Viorica Dăncilă vor fi create peste 3.300 noi locuri de muncă.   ,,Din cele cinci investiţii, patru sunt în domeniul auto, un sector cu un puternic impact în Produsul Intern Brut şi în sumele colectate la bugetul de stat", a spus Dăncilă.

Citeste mai mult: adev.ro/pjir7g

tom_sawyer

German carmaker VW set to make factory investments in Turkey

German carmaker Volkswagen is reportedly preparing to carry out a major investment in Turkey.

As a result of efforts to convince the German car giant to invest in Turkey for more than a decade, Volkswagen has decided to open a factory in the country that will employ 5,000 people annually and produce Skoda and Seat models.

Volkswagen made a choice between Bulgaria and Turkey for factory investment, a report in the Habertürk newspaper explained.

AutomobilWoche, the German car journal, reported that Turkey's fund of knowledge in automobile production played a part in Volkswagen's decision. The Volkswagen plant in Turkey, which will become operational in 2022, will undertake the production of two of their car brands, Skoda and Seat.

Volkswagen's decision to invest in Turkey followed the normalization of relations between Turkey and Germany. The tension in bilateral relations abated following President Recep Tayyip Erdoğan's visit to Germany in September, bringing momentum to investments. Volkswagen's investment decision was made as a result of the normalization.

dailysabah.com

adiarc

deci cezar-mario a avut dreptate....adjudecat... :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Cum si politicienii romani nu au avut dreptate?
Au bagat ei asa din imaginatia lor, doar ca sa apara pe sticla si sa zica ca de fapt RO e cea mai tare, cand de fapt nu era in nici o carte?

Pfff.
E o conspiratie la mijloc ca politicienii nostrii sunt seriosi!

Ionut

Mutări rapide pe tabla de şah la Dacia: Christophe Dridi a fost numit director general al Automobile Dacia. Miguel Oliver este adus de Renault din Spania pentru a prelua conducerea Uzinei de la Mioveni după plecarea lui Dridi

Christophe Dridi, actual director executiv al Uzinei Vehicule Dacia, preia de la 1 ianuarie funcţia de director general al Automobile Dacia şi al Groupe Renault România, în locul lui Jerôme Olive, care a avut un mandat interimar începând cu luna septembrie a acestui an.

ZF