Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

voicul

Se poate doar cu muncitorii vietnamezi care ii importam  8)

Daca peste 10 ani o sa avem 1 (un singur) oras cu 400.000 va fi o realizare.

Cred ca sanse reale are Galati si Braila prin contopire.

kitsune

A pus @thinker punctul pe i puțin mai sus, referitor la utilități. Păi, două reactoare nucleare, mii de mp de panouri solare, nu știu câți MW de eoliene, plus terminale de petrol și posibilitatea construirii unuia de gaze, toate astea în Dobrogea. Plus ambiția noilor proprietari de la Galați de a deschide un laminor pentru tablă auto.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

adymartianul

Vesti bune si vesti proaste despre Ecosport.

Vestea buna e ca exista cerere foarte mare, asa ca o vor scumpi curand. Deci daca vreti sa va cumparati, luati-va acum. :lol: La anul ii vor mai adauga niste sisteme de siguranta, ca se schimba testele EuroNCAP, asa ca se va scumpi iar. :lol:
Vestea proasta e ca in sondaje clientii se plang de calitate. Citez: "scaune de cacat, troncane etc".

Ionut

Producătorul de componente auto Preh caută 100 de oameni pentru fabrica din Ghimbav, Braşov

Producătorul a avut în 2017 o cifră de afaceri de 172 de milioane de euro. Producătorul de componente auto Preh România, furnizor pentru Porsche, Mercedes, Audi sau BMW, are disponibile în prezent aproximativ 100 de locuri de muncă pentru fabrica din localitatea Ghimbav, judeţul Braşov, cele mai multe joburi fiind pentru montatori electromecanici (50) şi pentru muncitori necalificaţi la asamblarea, montarea pieselor, potrivit AJOFM (Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă) Braşov. La finalul lunii iunie a acestui an, compania avea peste 1.600 de angajaţi, conform unor informaţii anterioare furnizate de oficialii Preh România.

ZF

cezar-mario2012

 Referitor la noua fabrică pentru Skoda, se vede că nu a-ți înțeles nimic. Grupul VAG urmează să producă în Germania mașini hibrid și electrice, producerea de termice va fi mutată în Cehia. De aici necesitatea de o nouă fabrică pentru Skoda. Europa occidentală se pregătește de interzicerea termicelor, din 2021 normele europene nu vor fi îndeplinite decât de hibride și electrice, nici motorul de 0,9 de la Dacia nu va îndeplini acele norme.
Deci noua fabrică Skoda nu va produce pentru Europa, clar că va fi Turcia țara alesă, Bulgaria este aruncată în acest proiect la cacealma, pentru negocieri. 

tom_sawyer

^ Pai in acest caz ar avea o sansa Constanta, relatiile Germaniei cu Turcia lui Erdogan s-au racit in ultima vreme. Numai sa nu ii ameninte Erdogan ca da drumul iar la robinetul cu migranti... :)

voicul

Eu nu am auzit ca doar electricele si hibridele vor mai face fata normelor EURO din 2021.
Doar diesel nu prea va mai face fata (din cauza costurilor de dezvoltare si ca nu isi recupereaza banii investiti).

Intradevar nici benzina nu sta bine si de aceea se propune sa se puna DPF si pentru aceasta categorie.

dr4qul4

DPF nu poti pune pe benzina. Probabil vor pune BPF sau GPF  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Harry

S-a spus clar fabrica va fi multibrand. Va produce atat Skoda Karoq cat si Seat Ateca.

kitsune

#1719
Exact. Iar sindicatele VW și Skoda se luptă cine va "conduce" viitoarea fabrică.

sursa
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Se baga cineva la un pariu ca fabrica nu se va face în România? Va apreciez entuziasmul, într-adevăr. :)

TibiV

În loc de pariu, prefer să donez direct pentru dronă...
;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

kitsune

Probabil că nu se va face, @Ionuț. Dar aici nu e vorba de entuziasm, locația este chiar potrivită. De ce să nu o spunem, poate citește cine trebuie.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Ionut

Nicio problemă, puteți comenta cât doriti, ma gandesc doar să nu scăpăm din vedere ca e o discuție pur teoretică și părtinitoare. Sunt convins că fiecare țară candidată are cetățeni convinși că merită fabrica.

Harry

Nu cred ca e cineva care sa isi faca iluzia ca va fi Romania. Spunem si noi ce dorim sa ne aduca mosul :D
Mai mult ca sigur ca va fi Turcia.