News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Livrări record de maşini în august: înmatriculările de autoturisme noi au crescut cu 137%

În topul înmatriculărilor din ianuarie-august, pe primul loc s-a aflat marca Dacia, cu 28.643 unităţi. Numărul înmatriculărilor de maşini noi a făcut un salt în luna august, fiind cu 137% mai mare decât în perioada simi­lară a anului trecut, la un total de 28.546 unităţi,  în condiţiile în care dealerii auto de pe piaţa locală se străduiesc să livreze ultimele maşini omologate sub vechiul standard de măsurare. În topul înmatriculărilor din ianuarie-august, pe primul loc s-a aflat marca Dacia, cu 28.643 unităţi, o creştere de 55%, urmată de Renault, cu 9.145 unităţi (+ 89,42%), Skoda, cu 8.374 maşini (+ 45,58%), Volkswagen, cu 8.292 unităţi (+ 24%) şi Ford, cu 7.136 unităţi (+ 25%).

ZF

Ionut

Dacia Duster intră pe lista de mașini eligibile în World Car of the Year 2019, alături de alte 34 de vehicule

Ediția 2019 a competiției Wordl Car of the Year a început deja cu anunțarea listei de mașini eligibile. Pe listă se află și Dacia Duster, care a ratat anul trecut concursul, nefiind lansată pe suficient de multe piețe. Anul acesta se va lupta cu alte 34 de mașini nou-lansate. Dacia Duster a intrat oficial în concursul World Car of the Year, deocamdată pe lista vehiculelor eligibile. Asta înseamnă că respectă criteriile de admitere în competiție, cele legate de numărul de țări în care să fie lansată și de nivelul de noutate. La acest capitol, o mașină este considerată nouă dacă are o platformă nouă sau dacă toate elementele de caroserie au fost schimbate, chiar dacă se regăsesc pe o platformă veche. Juriul concursului a publicat lista completă cu noutățile eligibile, în total fiind 35 de mașini lansate la nivel global.

Profit.ro

Ionut

Vânzările de maşini se menţin la cel mai ridicat nivel al ultimilor zece ani: Piaţa va urca la cel puţin 150.000 de autoturisme

Piaţa auto a înregistrat un volum al livrărilor de 13.407 unităţi în luna august din acest an (cea mai bună lună august din ultimii zece ani), cu 9,7% mai mult decât în luna similară a anului an­te­rior, po­trivit date­lor Aso­cia­ţiei Produ­că­to­rilor şi Impor­ta­torilor de Auto­mobile (APIA). Ca urmare, după 8 luni din acest an, volumul total al livrărilor de autovehicule ajunge la 119.093 unităţi, cu 22,0% mai mult decât în perioada similară a anului trecut, acesta fiind şi cel mai mare volum al vân­zărilor de auto­mo­bile în­re­gistrat în pri­mele 8 luni în ul­timii zece ani (în 2009, primul an al re­cesiunii eco­no­mice, se înregistrau doar 103.592 uni­tăţi).

ZF

kumar

SUV-urile Ford EcoSport şi Dacia Duster duc producţia de maşini spre 450.000 de unităţi în 2018

Producţia de autoturisme se îndreaptă spre pragul de 450.000 de unităţi în 2018, pe măsură ce vânzările SUV-urilor Dacia Duster şi Ford EcoSport continuă să urce datorită cererii tot mai mari de pe piaţa europeană. După anul 2013, 2018 ar fi primul cu o producţie de peste 400.000 de unităţi şi în premieră absolută ar urca spre 450.000 de unităţi.
În total americanii şi francezii au produs în intervalul ianuarie-august 303.604 autoturisme, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) şi ale Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) - Dacia raportează numai către ACAROM şi Ford numai către APIA. Bogdan Alecu
Producţia celor de la Dacia a fost puternic susţinută de noul Duster, care a intrat deja în cursă pentru locul secund după Renault Captur în topul celor mai bine vâdute SUV-uri mici. Dincolo, Ford EcoSport a urcat în topul vânzărilor şi înregistrează o creştere de peste 100% comparativ cu generaţia anterioară.

https://www.zf.ro/auto/suv-urile-ford-ecosport-si-dacia-duster-duc-productia-de-masini-spre-450-000-de-unitati-in-2018-17529593

Ionut

Peste 40% dintre clienţii de Dacia Duster cumpără versiunea de top. ,,Avem clienţi care înainte aveau BMW"

Ponderea Duster în total producţie Dacia la Mioveni a fost de 68%, cel mai ridicat procent înregistrat vreodată de modelul local. Aproape jumătate din vânzările SUV-ului Duster de pe piaţa locală merg către versiunea de top, cu un preţ de până la 20.000 de euro, în condiţiile în care modelul atrage atât clienţi vechi, cât şi dintre cei care înainte aveau un automobil premium la mâna a doua.

,,Clienţii noi mizează mult pe versiunile superioare. Acum 40% dintre clienţi optează pentru versiunea de top, cu climatizare automată şi toate dotările. Noul Duster atrage clienţi de la alte mărci, în special atrage clienţi care până acum cumpărau maşini premium la mâna a doua. Vedem clienţi care înainte au avut un BMW şi acum optează pentru un Duster. Este un nou tip de client pe care îl cucerim", a spus Hakim Boutehra, director general al Renault Commercial Roumanie, compania care gestionează vânză­rile mărcilor Dacia, Renault şi Nissan pe piaţa locală, parte a Group Renault România.

ZF

Ionut

Un nou jucător în industria auto: Grup german cu afaceri de aproape 100 milioane euro a intrat în România

Grupul german Selzer, producător de componente metalice și ansambluri pentru industria auto, anul trecut cu afaceri de aproape 100 milioane euro, a intrat în România, operațiunile de pe piața locală urmând să fie supervizate direct de unul dintre cei doi conducători ai grupului, Nils-Johann Fleck.  Grupul, înființat în 1923, are la acest moment trei fabrici, în Germania, Brazilia și China. Selzer are aproximativ 800 de angajați.

Profit.ro

Ionut

România, în topul creșterilor pe piața auto europeană. Dacia Duster, unul dintre modelele care au beneficiat masiv de reducerile de stocuri ale dealerilor

România a înregistrat cea mai mare creștere din Europa pe piața auto, în luna august, în timp ce Duster a depășit Sandero în topul european, profitând de reducerile de stocuri cu oferte speciale de prețuri. În același timp, Europa a ajuns la cote impresionante, totul pe fondul noilor standarde WLTP. Analizele statistice publicate de JATO Dynamics arată că România a înregistrat o creștere record pe piața europeană de automobile, cu 138% în august, comparativ cu august 2017, o confirmare a datelor ACEA, bazate pe înmatriculări. Și pe intervalul care a trecut din acest an, creșterea României este cea mai mare, 52%.

În același timp, marca românească Dacia a profitat din plin de valul de înmatriculări, fie ale persoanelor fizice, fie cele ale dealerilor. Cu 49.000 de automobile vândute, Dacia s-a apropiat de Toyota și a vândut mai multe mașini decât Fiat. Modelul Duster și-a depășit rivalii din segmentul B-SUV, urcând chiar și peste Sandero, care era până acum cel mai vândut model al Dacia în Europa. SUV-ul produs la Mioveni a fost a șaptea cea mai vândută mașină în Europa în august, cu 17.500 unități, peste VW T-Roc sau Peugeot 2008. Nu a reușit însă să depășească liderul segmentului, Renault Captur, care a înregistrat o creștere de peste 100% în august.

Profit.ro

voicul

Nissan Qashqai - cel mai vândut SUV din Europa:
Si asta e de ceva vreme, dar in RO nu prea e prezent. De fapt Nissan nu prea e prezent in RO. Stau sa ma intreb daca nu e strategie de marketing astfel incat Dacia si Renault sa fie in frunte.

adiarc

#1598
Cred ca e vb si de modul de a "vedea " al oamenilor care vor neaparat masini cu sigla germana....

Exemplu personal....am testat un Nissan Xtrail Full Options inclusiv cutie automata cu tot ce vrei...chiar si multe care nu le folosesti....pret 28.000 euro.....peste drum de ei ( DN1 -Selimbar),VW .....am vrut sa testez ( nu am mai facut acest lucru),VW Tiguan All Space,la fel de bine dotat ,cutie automata si tot 5stele EuroNcap......dar pretul ( pt o masina cu nimic superioara la dotari,stabilitate,insonorizare,siguranta,costuri de intretinere,fiabilitate - dupa parerea mea ) - 40.000 euro......si cu asta am spus totul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

+1 

Mai adaug eu:
Intretinerea la o masina de 28 mii de euro sa stiti ca nu e ca la una de 40 de mii :)
De principiu intretinerea la o masina mai scumpa va fi mai scumpa  :D

Ionut

O industrie care duduie: Anul acesta România va produce 450.000 de maşini

Producţia de autoturisme se îndreaptă spre pragul de 450.000 de unităţi în 2018, pe măsură ce vânzările SUV-urilor Dacia Duster şi Ford EcoSport continuă să urce datorită cererii tot mai mari de pe piaţa europeană. După anul 2013, 2018 ar fi primul cu o producţie de peste 400.000 de unităţi şi în premieră absolută ar urca spre 450.000 de unităţi. În total americanii şi francezii au produs în intervalul ianuarie-august 303.604 autoturisme, potrivit datelor Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile (APIA) şi ale Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) - Dacia raportează numai către ACAROM şi Ford numai către APIA. Bogdan Alecu

Potrivit datelor Jato Dynamics, vânzările SUV-urilor de segment B au punctat un avans de 35% în prima jumătate a anului, cea mai mare creştere dintre toate segmentele de piaţă.

Producţia celor de la Dacia a fost puternic susţinută de noul Duster, care a intrat deja în cursă pentru locul secund după Renault Captur în topul celor mai bine vâdute SUV-uri mici. Dincolo, Ford EcoSport a urcat în topul vânzărilor şi înregistrează o creştere de peste 100% comparativ cu generaţia anterioară.

Ford România, care a realizat, în primele 8 luni din 2018, un volum de 91.642 unităţi, acesta fiind în creştere cu 124,4%, adică de 2,2 ori mai mult det în perioada similară a anului trecut comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În aceste condiţii, şi exportul Ford a crescut cu un procent relativ similar comparativ cu primele opt luni ale anului precedent. Lansarea în producţie a noului EcoSport la Craiova în octombrie anul trecut a reprezentat un salt puternic pentru uzină. Astfel, deja la opt luni uzina a produs peste 90.000 de unităţi, iar în septembrie va trece în premieră de 100.000 de maşini. Este pentru prima dată în istoria uzinei de la Craiova când un constructor trece de acest prag.

ZF

Ionut

Începe Salonul Auto de la Paris. Dacia ar putea veni cu o nouă motorizare pentru Duster, Renault avansează proiectul maşinilor autonome

La 120 de ani de la prima ediţie, Salonul Auto de la Paris revine cu peste 40 de premiere mondiale şi cel puţin o noutate pentru piaţa auto locală. Francezii de la Renault nu au anunţat oficial, însă cel mai probabil mâine Dacia va prezenta SUV-ul Duster cu noul motor de 1,3 litri TCe şi 130 CP care înlocuieşte vechiul 1,2 TCe, scos din producţie în prima jumătate a acestui an.

ZF

Ionut

Am putea vedea o maşină electrică Dacia? Răspunsul acordat pentru ZF de către Carlos Ghosn, puternicul şef al Renault Group

Întrebat de jurnaliştii ZF despre posibilitatea de a vedea o maşină electrică Dacia în Europa, Carlos Ghosn, şeful grupului Renault, a spus că piaţa europeană nu este încă prioritară pentru Renault şi modelul nou-lansat K-ZE, ci că se focusează încă pe piaţa din China. "Încă nu am decis dacă o vom comercializa şi în Europa. Abia am anunţat noul model, va fi născut în China, va avea suficient timp să îşi cucerească poziţia în piaţa din China, iar apoi, dacă business-ul din Europa o va cere, o vom aduce aici. Rămâne de discutat exact sub ce brand şi la ce preţ. Momentan însă prioritatea este piaţa din China", a spus Ghosn pentru ZF, în cadrul Salonului Auto de la Paris. Gigantul auto francez a lansat noul Renautl K-ZE electric, dezvoltat pentru piaţa din China, dar ca parte a gamei acces global, de care aparţine şi Dacia.

ZF

perfidus

^^ Dupa 20 ani Dacia revine la motorul pe benzina de 1300cmc :)) doar că acum are si ceva sange de Daimler si e un pic turbo!

QuoteThis is a key event in early 2018 for the Renault range. The launch of the new 4-cylinder petrol engine, the 1.3 TCe, is the result of a successful collaborative effort between Daimler and the Alliance. Making its first appearance on Scénic and Grand Scénic with a manual or dual-clutch automatic (EDC) gearbox, the 1.3 TCe meets the highest standards of both partners on quality, reliability and durability. The result of four years of studies, the new-generation powerplant required over 40,000 hours on the engine test bench and in simulations and underwent 300,000 km of validation testing in extreme conditions (extreme heat, extreme cold, drought and high humidity).

A true technological feat, the new 1.3 TCe engine is packed with technical innovations for greater driving pleasure, performance and economy. Available in 115hp, 140hp and 160hp versions, it respects environmental imperatives by reducing CO2 emissions by 5.5% on Scénic and 8% on Grand Scénic.

Sursa
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

poate ajunge si pe Logan nu doar pe Duster.Spune-am ca Dacia,cu exceptia Duster sta prost la benzinare in conditii maxime de exploatare ( 5 pasageri,portbagaj plin,clima ,pornita,urcare deal).Chiar gafaie acel 1SCe 75CP......dar acest 1,3 in varianta de 130 CP l-am simtit pe Megane.E chiat ok....pt mine nu trebuie mai mult.Isi face treaba bine si te scoate repede din situații limita.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura