Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

voicul

Compania germană Wielpütz Automotive va construi o fabrică de 10 milioane euro la Craiova

Compania germană Wielpütz Automotive a semnat un contract de închiriere a 3 hectare de teren în High-Tech Industry Park din Craiova pentru construirea unei fabrici de subansamble auto, investiție de 10 milioane euro. Wielpütz are o tradiție de peste 100 de ani și produce de la sisteme simple, îndoire fire de metal, până la sisteme de alimentare sau răcire high-tech pentru motoarele de combustie.

Citește mai mult la: https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/auto-transporturi/compania-germana-wielp-tz-automotive-va-construi-o-fabrica-de-10-milioane-euro-la-craiova-17613150

dr4qul4

referitor la Dacia, raspunsul a fost deja dat: Masinile SH din Vest. Am intrat in UE in 2007. Pana atunci era greu sa aduci masini din afara.
Se vede ca din 2017 incepe declinul. La inceput incet, deoarece erau putini cei care aduceau masini.. Din 2009 a explodat facebook-ul si exodul tinerilor spre Vest (in primii ani erau aproape numai lucratori in agricultura). Tineri care au invatat sa vanda masinile folosindu-se de facebook.
Oricine are mai multa incredere in a cumpara un sh de la un prieten. Fie el si virtual.

Si mai e si mentalitatea. Un roman care abia isi permite o Dacie, isi va lua un SH din Germania. Un neamt care isi permite  "o dacie si ceva", va alege sa-si vanda SH-ul, sa-si ia o Dacie, si sa mai ramana si cu niste bani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Noi recoduri auto în Maroc –
Cele două uzine au produs 376.000 de mașini Dacia și Renault anul trecut


Cunoscuta uzină din Tanger, dar și cea mică, din Casablanca, au înregistrat în 2017 noi recorduri de producție, totalul fiind de 376.000 de unități care au ajuns în 74 de țări. Mioveni are și în acest an o producție superioară celei din Tanger, dar diferența s-a redus. Renault Maroc estimează că producția totală va ajunge la 400.000 de mașini în țara nord-africană, în 2018.

Producția totală a celor două uzine a fost de 376.284, dintre care 300.000 au fost produse la Tanger, iar 76.000 la Casablanca. La Tanger producția a crescut cu 17.000 de unități, iar la Casablanca, cu 26.000, față de 2016. Cum sta scorul Tanger vs Mioveni? In 2016 la Mioveni s-au produs cu peste 40.000 mai multe masini, in timp ce in 2017 avansul s-a redus la 13.000.

0-100/Hotnews

adiarc

Pe p.de dotari si antifonare progresul e evident la Dacia.....mie imi trebuie ceva pt 2019 60-70 % in oras si restul afara,deci putini km si atunci trebuie benzina....imi place cel mai mult Sandero Stepway,dar probabil Logan e mai indicat datorita spatiului suplimentar

Singura problema care nu a inclinat definitiv  balanta spre Dacia sunt motoarele  subtire oferite la benzina....imi trebuie cutie pilotata si acel 0,9 ,90CP e subtire cu 4 pasageri si clima pornita....

Poate,la noile generatii din 2019 vor adauga macar un 1,2 benzina in macar 2 variante de CP-115 CP si125 CP.....le-am testat peCaptur si sunt ok pt ce vreau  eu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#1399
Mai tari ca Tesla....pt ca ei chiar  vor putea livra masinile astea comandate  on-line ...Ok...sunt  putine

http://m.capital.ro/dacia-a-epuizat-masinile-alocate-duster-edition-one-in-doar-o-sap.html
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Mecaplast, rebranduit Novares, printre cei mai mari producători de piese auto din lume,
a trimis fonduri în România pentru fabrica care va deservi noul Duster


Grupul Mecaplast, unul dintre cei mai importanți producători de componente auto din lume, rebranduit recent cu denumirea de Novares, a trimis în România 7 milioane de lei pentru filiala locală, după ce în toamnă a deschis fabrica din România, între Pitești și Mioveni, unde va produce componente auto pentru noul Duster.  Investiția este de circa 10 milioane de euro și a fost anunțată de Profit.ro din luna februarie. Până la această operațiune, capitalul subsidiarei era de doar 135.000 lei. Compania a angajat pentru această fabrică 40 de muncitori, dar vrea să ridice schema de personal la 130 de persoane în acest an.

Profit.ro

Ionut

Dacia Duster a fost cel mai vândut SUV din 2017 în Polonia,
cea mai mare piață din Europa Centrală și de Est


Dacia Duster a fost cel mai vândut SUV din Polonia, în 2017, potrivit datelor statistice publicate de autoritățile poloneze. Rezultatul este unul excelent pentru modelul românesc, cu atât mai mult cu cât piața poloneză este cea mai mare din Europa Centrală și de Est și este a șasea piață ca mărime din Europa, după Big Five și Belgia. În clasamentul tuturor modelelor de pe piața poloneză, Dacia Duster a fost pe locul 9, niciun alt model al mărcii nefiind clasat în top 20.

Celelalte modele Dacia nu au fost atât de performante, însă volumul total al autoturismelor mărcii românești a fost destul de mare, 21.601 exemplare înmatriculate în 2017, cu 27% mai multe ca în 2016, Dacia clasându-se pe un onorabil loc 8, cu vânzări mai bune decât Hyundai, dar mai mici decât cele ale Kia. Însumate, Logan, Sandero, Logan MCV și Lodgy, au înmatriculat aproximativ 12.000 de exemplare.

Profit.ro

Ionut

Suedezii de la Autoliv au ajuns la peste 11.000 de angajaţi după o investiţie la Oneşti

Producătorul de sisteme de siguranţă auto Autoliv România, subsidiara locală a grupului suedez Autoliv, care are şase fabrici pe piaţa locală, a ajuns în prezent la 11.300 de angajaţi în fabricile şi centrele locale şi intenţionează să mai recruteze în acest an încă 180 de oameni, conform calculelor ZF pe baza datelor transmise de companie. ,,Autoliv România are în prezent 11.300 de angajaţi şi estimăm ca vom finaliza anul în curs cu aproximativ 11.480 de oameni, prin creşterea personalului din departamentele de producţie şi inginerie, în vederea implementării proiectelor noi din 2018", au declarat pentru ZF Transilva­nia oficialii Autoliv România. Autoliv deţine pe piaţa locală fabrici în Braşov, Prejmer, Lugoj, Sfântu Gheorghe, Reşiţa şi Oneşti, judeţul Băcău. Fabrica din Oneşti este una dintre puţinele investiţii ale unui producător de componente auto în regiunea Moldovei. Planurile Autoliv anunţate la deschiderea unităţii din Oneşti prevedeau ca personalul fabricii să ajungă la 300 de persoane în 2018, iar capacitatea anuală de producţie să ajungă la 500.000 de volane în următorii ani.

ZF

Ionut

Producătorul de scaune auto Adient înfiinţează
clase de învăţământ profesional dual pentru formarea specialiştilor în domeniu


Producătorul de scaune auto Adient, companie desprinsă din grupul producător de componente auto Johnson Controls, va dezvolta un proiect pilot de învăţământ professional dual pentru specializările de confecţioner asamblor articole din textile şi tapiţer, în cadrul unităţii  Adient Trim din Ploieşti. Astfel, tinerii care aleg să înveţe aceste meserii vor beneficia, în plus faţă de programele obişnuite ale sistemului de învăţământ de stat gratuit, de pregătire tehnică direct în fabrică şi vor avea prioritate în accesarea unui loc de muncă.   

ZF

Ionut

Furnizori ai Ford Rusia, precum firma turcă Coskunoz, trimit deja piese pentru modelul EcoSport din România

Fabricile Ford din Rusia lucrează în prezent la capacitate maximă, în urma redresării vânzărilor, dar compania încă poate exporta vehicule către Europa, transmite Automotive News Europe. O serie de furnizori ai operațiunilor Ford din Rusia exportă deja componente auto către fabricile Ford din Europa, un exemplu fiind firma turcă Coskunoz, care trimite componente pentru modelul EcoSport produs în România.

Profit.ro

Balto

Un nou furnizor străin de piese auto intră în România

Producătorul turc de piese auto Opsan, având în portofoliu clienți precum Ford, Fiat, Honda, Renault Trucks și Toyota, intră în România cu o subsidiară.
Compania este unul dintre cei mai importanți furnizori pentru industria de automobile din Turcia, fiind specializat în caroserie și componente șasiu, scaune și componentele de interior, producția de matrițe.

Profit.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Ionut

Ford a majorat cadenţa de producţie la Craiova:
600 de maşini EcoSport ies pe poarta fabricii în fiecare zi


Muncitorii lucrează şi în weekend pentru a face faţă comenzilor. Ford România, compania care deţine uzina auto de la Craiova, accelerează spre o cadenţă lu­na­ră de peste 12.000 de unităţi, după ce în a doua par­te a acestei luni a urcat cadenţa zilnică la 600 de ma­şini, potrivit unor surse apropiate uzinei. Mai mult, pentru a face faţă comenzilor, uzina produce in­clusiv în weekend, astfel încât, cel mai probabil, lu­na acesta cel puţin 10.000 de maşini vor fi asam­blate, iar de luna viitoare peste 12.000. Niciodată în istoria uzinei nu s-a atins o cadenţă sus­ţinută de 10.000 de maşini pe lună.

ZF

Ionut

Dacia Sandero, desemnată pentru al 6-lea an cea mai bună mașină ieftină din Marea Britanie

Dacia Sandero a fost desemnată de publicația auto britanică What Car? drept "Cea mai bună mașină din clasa mică sub 12.000 de lire sterline" pentru al șaselea an consecutiv. Sandero a câștigat titlul acordat de What Car? mulțumită prețului "șocant de mic", portbagajului încăpător și confortului sporit comparativ cu versiunea lansată înainte de 2016. "Este surprinzător de practică, cu unul dintre cele mai încăpătoare portbagaje din această clasă. Nu vei găsi un spațiu așa de mare la un preț atât de mic la nicio altă mașină nouă. În plus, Sandero se simte și mai bine la condus", spune Steve Huntingford, editor What Car?.

Profit.ro

dr4qul4

adica ford Craiova o sa aiba o cifra de afaceri de peste 100 mil E lunar. Cat ne costa DX12?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

voicul

O replica care nu m-ar surpinde:

Sa puna pe tren ... ce atatea autostrazi si drumuri.