Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Am facut un calcul sumar si la Golf ar fi cam 50 de lei pe zi.
Eu am costuri pe zi: intre 18 si 30 de ron, dar cu masina veche.

Concluzia este: merita! (presupune - nu zice nimic in articol de service-uri - ca nu mai ai nici un alt cost decat rovinieta si combustibil)
Probabil ca din al 2-lea an mai poti negocia sa o reduci la 260 sau 250, ca zici ca folosesti aceeasi masina.

cezar-mario2012

#1352
 La cei 270€+TVA, adică 324€ se mai adaugă și avansul care nu era precizat, iar contractul este pentru un an. La sfârșitul contractului, dacă vrei să prelungești mai trebuie platit un avans... bineînțeles poți schimba și mașina.

voicul

Deci stii de avans din alta sursa, ca in articol nu zice nimic de asa ceva sau nu am inteles eu.

dumbravaandrei

Te costa cam 5164 EUR/AN, TVA inclus. La care tu mai ai sa bagi doar combustibil (nu specifica ca la anul nu mai dai avansul ala de 1600 EUR). E cam la limita in comparatie cu un leasing operational (singurul produs echivalent).  Daca nu mai dai avansul... discutia e mai complicata (totusi, dupa leasing mai dai valoarea reziduala si ramai cu o masina pe care o dai cu niste bani buni)
Pentru acelasi model de masina cu aceeasi motorizare (dar in rest "cheala"), daca simulam un leasing (nici macar operational) avem:
Avans (TVA inclus): 3883.09 EUR
Comision de analiza dosar: 150 EUR
Taxa de administrare: 413.10 EUR
Rata lunara cu TVA: 325.88

Plata la final cu "fun" (5 ani / 80.000 km): 25820 EUR / 21040 EUR daca nu se plateste avansul ala de 1600 EUR in anii 2,3,4 si 5
Plata la final cu leasing (5 ani / 80.000km): 23998,99 EUR

P.S: cred ca vorbim toti de programul VW Fun

cezar-mario2012

#1355
"În cadrul acestui program-pilot sunt acum disponibile două modele, 50 de automobile Volkswagen Golf şi 50 de auto­mobile Volkswagen Tiguan. Prin acesta se achită un avans după care se plăteşte lunar o rată tip de 12 luni, iar după un an clientul retur­nează maşina, achită un alt avans şi reia ra­tele. Spre exemplu, pentru un Golf tre­buie să se achite o rată lunară de 270 de euro plus TVA, iar pentru un Tiguan 440 de euro plus TVA, iar toate cheltuielile sunt incluse."

adiarc

As fii  curios cand va fii o Skoda Octavia sau un Duster Prestige
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RaduC

La partea cu cheltuielile incluse, care e limita de kilometri pe an?

Ionut

Noul Dacia Duster, testat la Euro NCAP. Are 3 stele din 5, rezultat așteptat

A doua generație Dacia Duster a fost testată de Euro NCAP – organismul european independent de certificare a siguranței automobilelor. Mașina produsă la Mioveni a obținut 3 stele din 5 posibile la testele de impact – un rezultat așteptat, modelul fiind proiectat să obțină un asemenea rezultat. Interesant este faptul că Euro NCAP a retestat modelul Alfa Romeo Giulietta, care a avut parte de un facelift, această mașină obținând tot 3 stele din 5, chiar dacă la lansarea inițială din 2010 avea 5 stele din 5. Cel mai spectaculos rezultat este al lui Fiat Punto, care a obținut 0 (zero) stele din 5. Asta spune multe despre evoluția cerințelor Euro NCAP pentru ca o mașină să obțină 5 stele din 5.



0-100/Hotnews

Ionut

Ford a început exporturile de EcoSport din România

Ford EcoSport produs în Craiova a început să fie livrat clienților din piețele europene, în vederea lansărilor locale din fiecare țară, care vor avea loc în ianuarie 2018. Pe poarta fabricii Ford Craiova au ieșit deja peste 600 de unități Ford EcoSport, ele fiind încărcate în trenuri pentru a fi exportate. ,,Primele două trenuri încărcate cu EcoSport vor merge către Marea Britanie și Germania, lansările naționale la nivelul întregii Europe – implicit România – urmând să aibă loc după mijlocul lunii ianuarie", a anunțat Ford.

Ford a început oficial producția lui EcoSport în Craiova în octombrie. Pentru a sprijini volumul de muncă în creștere, la fabrica din Craiova au fost angajați în plus 1.700 de operatori de bază și personal calificat în cursul acestui an. Ford România încheie anul 2017 cu 4.200 angajați.

,,Avem deja două trenuri cu aproximativ 600 de mașini pe care le-am încărcat în weekend-ul care tocmai s-a încheiat. Suntem foarte mulțumiți de faptul că lansarea se desfășoară conform planurilor și procedurilor noastre interne. Echipa noastră de la Craiova și furnizorii noștri au făcut o treabă excelentă și sunt extrem de mulțumit cu rezultatul operațiunilor", a declarat John Oldham, președinte Ford România și director al fabricii de la Craiova, într-un comunicat de presă.



0-100/Hotnews

Ionut

Piața auto locală scade pentru a doua oară în acest an, influențată de Programul Rabla

Piața auto din România a scăzut în luna noiembrie pentru a doua oară în acest an, de data aceasta cu 3,5%, după cum arată cifrele DRPCIV. Unul dintre motive este vârful de vânzări de anul trecut, din noimebrie (lună la care na raportăm), când a fost acordată o nouă tranșă de vouchere în Programul Rabla.



Dacia se numără printre mărcile care pierd din aceste motive, Logan și Sandero, două din cele mai vândute modele ale mărcii având înmatriculări în scădere față de anul trecut. Pentru Duster, lucrurile au stat mai bine, fiind în creștere, în pofida schimbării de generații. Practic, ofertele imbatabile de preț pentru vechiul Duster au ținut cererea ridicată pentru acest model. În total, vânzările Dacia au fost mai mari cu numai 1,7%, grație și celor două ,,cenușărese", Dokker și Lodgy, care au crescut față de noiembrie 2016.



Profit.ro

perfidus

Nu stiu daca e locul cel mai potrivit, pentru ca are legatura si cu procesul legislativ haotic din ultima perioada.
Iata un efect pervers al hotararii de a transfera contributiile de la angajator la angajat!

"Decizia companiei este de a transfera contribuțiile de la angajator la angajat în salariul de bază, numai dacă compania și sindicatul vor avea un acord pe doi ani în vigoare la sfârșitul lunii decembrie 2017. Transferul contribuțiilor de la angajator la angajat nu este o obligație pentru companie, deoarece aceasta nu este prevăzută în ordonanța emisă de Guvern", se arată în documentul transmis de conducerea Ford angajaților și semnat de președintele companiei, John Oldham, făcând referire la OUG 79/2017 privind modificarea Codului fiscal, act normativ care prevede ca de la 1 ianuarie 2018, contribuțiile sociale trec din sarcina angajatorului în sarcina angajatului.

Sursa: GdS
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Piața auto din UE: VW Golf, cel mai vândut din acest an,
Dacia Sandero pe locul 15, Duster pe 22 și locul 3 în segmentul B-SUV


Modelele românești de la Dacia au avut o evoluție constantă în ultimele luni, cu creșteri substanțiale, astfel că Sandero s-a poziționat pe 15, cu 15.357 automobile, în noiembrie, și 180.858 în cele 11 luni din acest an. Cu 15,5% creștere în acest an, Sandero s-a numărat printre mașinile cu performanțe de pe piața europeană, ocupând locul 7 în segmentul subcompact. Duster are o creștere de 2,8% pe întreg anul (ianuarie – noiembrie), cu o creștere ceva mai mare, 7,5%, în ultima lună, ajutat fiind și de discounturile acordate pentru lichidarea stocurilor de Duster 1.



Profit.ro

Ionut

Vânzările de automobile din România marchează ieșirea din criză, după 9 ani

Asociația Producătorilor și Importatorilor de Autovehicule din România (APIA) anticipează un volum de peste 150.000 de vehicule vândute la sfârșitul anului, pentru prima dată după 9 ani de la declanșarea crizei, la finalul anului 2008. Pe ansamblul pieței, livrările totale de autovehicule (autoturisme + vehicule comerciale) au înregistrat, în primele 11 luni din acest an, o creștere generală de 11,1%, comparativ cu aceeași perioadă din 2016, cifră în interiorul căreia avem autoturismele cu o creștere de 14,1%, arată datele APIA.



Profit.ro

dr4qul4

Asadar, la nivel de UE Dusterul se vinde mai bine decat Tucson, Kuga, Mokka, Sportage si Kadjar.

Sunt curios unde se va plasa Ford Ecosport.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist