Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Japonezii construiesc o nouă fabrică în România, pentru industria auto

Calsonic Kansei, unul dintre cei mai importanţi furnizori de componente pentru industria auto, va construi o nouă fabrică în România din 2018 unde va crea 370 de noi locuri de muncă şi de unde va transfera producţia din Asia, potrivit Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat.

Noua capacitate de producţie va fi construită în vecinătatea celei existente în Ploieşti, investiţie demarată de companie în 2006, şi care în prezent are 630 de angajaţi. Calsonic Kansei produce în România Radiatoare pentru sisteme de răcire, intercoolere, încălzitoare şi sisteme de aer condiţionat.

http://www.money.ro/japonezii-construiesc-o-noua-fabrica-in-romania-pentru-industria-auto/

voicul

GALERIE FOTO Cum arată cel mai evoluat model Dacia Duster 2018

Marţi a apărut ştirea cu fabrica de la Mioveni care îşi adaptează linia de producţie pentru noul model Dacia Duster 2018. Acum, în presă au apărut primele imagini cu automobilul în teste, scrie Promotor.

http://www.promotor.ro/masini-noi/news/suntem-gata-pentru-cea-mai-evoluata-dacie-galerie-foto-16395020

voicul

Dacia produce de patru ori mai multe mașini Duster decât Logan

Producătorul autohton de vehicule, Automobile Dacia, deținut de grupul francez Renault a produs în primele cinci luni ale acestui an 142.835 de vehicule și 21.033 colecții SKD, în creștere cu 0,96% față de perioada similară din 2016.

Datele furnizate de Automobile Dacia prin intermediul Asociaţiei Constructorilor de Automobile din România (ACAROM) arată că producţia uzinei din Mioveni a fost în acest an mai mare decât anul trecut, la cele 142.835 de vehicule finite expediate pe pieţele din întreaga lume adăugându-se şi 21.033 colecţii SKD (caroserii semiasamblate) cu destinaţia Algeria.

Cele mai multe vehicule care au ieşit de pe linia de asamblare de la Mioveni în primele cinci luni din 2017 au fost Duster (88.728 unităţi). Totodată, pe locul secund în clasamentul modelelor produse de Automobile Dacia se află Logan MCV (20.454 unităţi), iar pe trei se găseşte Sandero (20.313 unităţi). Modelul Logan ocupă doar poziţia a patra cu 13 340 unităţi.

http://www.money.ro/dacia-produce-de-patru-ori-mai-multe-masini-duster-decat-logan/

Harry

Autoitalia remodeleaza si extind showroom-ul din Militari







voicul

Video "spion" cu noua generatie Duster


voicul

Motorul anului se fabrică în România

Motorul Ford 1.0 EcoBoost produs de Ford în fabrica din Craiova a fost votat "Cel mai bun motor sub un litru" în cadrul competiţiei Motorul Internaţional al Anului (International Engine of the Year) pentru al şaselea an consecutiv, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Mototrul Ford 1.0 EcoBoost produs, din 2012, în fabrica din Craiova, a fost desemnat "Cel mai bun motor sub un litru" în cadrul competiţiei "Motorul Internaţional al Anului", competiţie care are un juriu format din 58 de jurnalişti din 31 de ţări.

Este pentru al şaselea an consecutiv când acest titlu revine motorului EcoBoost 1.0.

http://www.money.ro/auto-motorul-anului-se-fabrica-in-romania/

adiarc

se pare ca Takata ( producator nipon de airbaguri ),cere intrarea in reorganizare...vom vedea ce se intampla cu fabricile din Romania sau mai bine unde ajung,pentru ca nu cred ca se vor inchide la ce cerere in crestere exista...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Io

^ La cite gherle au dat Takata in ultimii 5-6 ani pe toate pietele lumii, cu sute de mii de rechemari in service (pentru schimbari de airbag-uri pina si pe minuscula piata de la noi si eu si altii cu masini echipate cu airbag-urile lor am fost rechemati) ar cam fi cazul sa-si puna lucrurile in ordine pe-acolo, nu doar in finante!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.


voicul

E oficial: Papalekas construieşte noul cartier general al Renault în România, în vestul Bucureştiului

Globalworth Real Estate Investments Ltd., liderul industriei de clădiri de birouri din România, anunță achiziția unui teren de 57.000 mp deținut anterior de Coca-Cola HBC Romania și dezvoltarea noului sediu al Groupe Renault Romania din București de către Elgan Offices SRL, o companie deținută în mod egal de Globalworth și Elgan Group.

IGlobalworth Real Estate Investments Ltd., liderul industriei de clădiri de birouri din România, anunță achiziția unui teren de 57.000 mp deținut anterior de Coca-Cola HBC Romania și dezvoltarea noului sediu al Groupe Renault Romania din București de către Elgan Offices SRL, o companie deținută în mod egal de Globalworth și Elgan Group.

http://www.economica.net/e-oficial-papalekas-construieste-noul-cartier-general-al-renault-in-romania-in-vestul-bucurestiului_140622.html#ixzz4mee4nAcs

voicul

DACIA a avut cel mai bun semestru din istoria sa

Dacia a vandut in primele sase luni peste 332.000 de masini, in crestere cu 12% fata de 2016, ceea ce reprezinta cel mai bun semestru din istoria marcii. Record a fost si pentru Renault, iar intreg grupul a vandut 1,88 milioane de vehicule, Franta, Rusia si Italia fiind cele mai mari piete.

Grupul, precum şi mărcile Renault şi Dacia, realizează un record de vânzări semestriale cu 1.879.119, 1.342.968 şi respectiv 333.050 de vehicule vândute. Vânzările  Renault Samsung Motors au crescut cu 12,5 %, iar cele ale Lada cu 12,2 %.

,,Am atins un nou record prin cele 1,88 milioane de vehicule vândute într-un semestru. Volumele de vânzări şi cotele de piaţă au crescut în cazul tuturor mărcilor noastre şi în toate regiunile. Strategia noastră de reînnoire a gamei şi de extindere geografică continuă să dea roade." a declarat Thierry Koskas, membru al Comitetului Executiv, Vice-preşedinte pentru vânzări şi marketing al Grupului Renault.



http://www.money.ro/dacia-a-avut-cel-mai-bun-semestru-din-istoria-sa/

dumbravaandrei

Din cele 332000 cate au fost facutd la Mioveni?
Stiu ca cele din Maroc tot CDK-ul de aici il folosesc. Dar valoarea adaugata..

tom_sawyer

#1258
http://0-100.hotnews.ro/2017/07/18/video-foto-devine-tot-mai-echilibrat-meciul-uzinelor-dacia-renault-mioveni-vs-tanger-cum-arata-marea-fabrica-marocana-si-cum-vrea-tara-nord-africana-sa-devina-o-forta-in-industria-auto/

QuotePe de alta parte Mioveni-ul ramane cu o serie de avantaje: produce masina cu valoare adaugata mare (Duster), numarul de furnizori este mult mai mare, la fel si gradul de integrare locala, iar la calitate este la nivelul celorlalte uzine Renault. Intreaga platforma este mult  maimare, se produc sute de mii de motoare, sunt trimise colectii CKD catre mai multe uzine Renault si productia de sasiuri este consistenta.

Anul trcut la Mioveni s-au produs 320.000 de masini, dintre care 190.000 Duster. Insa pe platfoma s-au produs si 450.000 de motoare si 529.000 de cutii de viteze

Pentru uzina de la Mioveni mai este inca timp.I-am intrebat pe sefii Renault Maroc daca sunt planuri ca uzina de la Tanger sa fie extinsa si peste capacitatea de 340.000 unitati, fiindca practic se poate ajunge la 400.000 unitati.

Raspunsul lor a fost un NU cat se poate de clar ,,Nu sunt planuri pentru moment". Ar putea intra si Nissan in proiect, am mai intrebat, fiindca acum cativa ani se vorbea de acest lucru. Raspunsul a fost clar: Nu, nu se pune problema, cel putin deocamdata. Raspunsurile lasa de inteles ca macar doi-trei ani de acum inainte uzina de la Tanger nu va produce mai mult de 340.000 de unitati/an.

Apoi, in afara Frantei Renault nu are uzine uriase de peste 400.000 unitati/an, astfel ca putem banui ca grupul francez nu va miza enorm de mult pe Maroc, o tara in care deja realizeaza peste 10% din productia mondiala, insa o tara situata intr-o regiune destul de instalbila politic.

Uzina de la Mioveni este favorizata si de faptul ca in toamna se lanseaza noua generatie Duster si productia acestui model va creste. Duster s-a dovedit a fi un mare succes comercial si vanzarile sale in Europa s-au apropiat de 140.000 de unitati anul trecut, numar mai mare decat in 2011 cand s-au vandut 134.000 de unitati. Datele arata ca spre final de prima generatie vanzarile Duster nu au scazut, ci din contra. Anul trecut s-au produs 190.000 de Dustere la Mioveni si daca totul merge bine la anul s-ar putea depasi 200.000 de unitati.

Insa, cum au avertizat si oficialii Dacia de mai multe ori in trecut, Renault va monitoriza situatia, va vedea daca sunt sanse sa se faca autostrada si prin 2020 o decizie ar putea fi luata. Cel mai rau scenariu pentru Dacia, de a ramane o uzina de duzina cu productie mica de sub 100.000 de unitati nu prea are cum sa devina realitate pe termen mediu.

Insa ce se poate intampla este ca usor-usor sa fie mutata productie de la Mioveni catre Tanger sau alte uzine si in cativa ani Dacia ar scadea de la 320.000 la, sa zicem, 220.000 masini/an si asta ar insemna ca s-ar renunta si la cateva mii de angajati.

Cheia pentru viitorul uzinei de la Mioveni este Duster. Daca a doua generatie va avea succes comercial, uzina are viitorul asigurat. In orice caz, variatii in plus sau minus ale productiei se vor mai intampla, in functie de necesitatile diverselor sit-uri de productie asa cum s-a intamplat in 2016 cu Logan MCV sau in 2014, cu Duster.

kumar

Mişcare surpriză: Ford va opri producţia modelului B-MAX la Craiova în prima parte a lunii septembrie şi pariază pe SUV-ul de clasă mică EcoSport

Ford va opri producţia modelului B-MAX la uzina din Craiova începând cu prima parte a lunii septembrie, pe măsură ce monovolumele sunt înlocuite treptat de SUV-uri şi Crossovere, şi va demara în toamnă producţia noului SUV-ul de clasă mică EcoSport, a anunţat astăzi compania.

Modelul Ford B-MAX a avut performanţe bune de la lansarea sa, care a avut loc în 2012, însă clasa mică a evoluat, iar monovolumele sunt înlocuite treptat de SUV-uri şi Crossovere.

În acest context se încadrează SUV-ul de clasă mică EcoSport, care va fi construit pentru clienţii din Europa la uzina Ford din Craiova începând cu toamna acestui an. Investiţia pentru productia noului EcoSport se ridică la aproape 200 milioane de euro.

"Aş vrea să-i mulţumesc fiecărui angajat al uzinei Ford Craiova care a contribuit la producţia celui mai inovator Multi Activity Vehicle (MAV) construit vreodată: Ford B-MAX. Craiova este o parte solidă a viitorului producţiei globale Ford, astfel că sunt foarte fericit să anunţ astăzi că echipa noastră de Resurse Umane analizează posturile pe care le vor acoperi cei peste 500 de angajaţi care vor fi recrutaţi la Craiova până la finalul acestui an", a declarat John Oldham, Preşedinte Ford România, într-o întâlnire pe care acesta a avut-o astazi cu angajaţii Ford Craiova.

http://www.zf.ro/zf-24/miscare-surpriza-ford-va-opri-productia-modelului-b-max-la-craiova-in-prima-parte-a-lunii-septembrie-si-pariaza-pe-suv-ul-de-clasa-mica-ecosport-16624335