News:

.

Main Menu

Vroom vroom... pe tren

Started by Ionut, November 02, 2012, 06:04:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdymol

CF intre Hateg si Caransebes:





Locatia exacta o gasiti pe blogul autorului: criserb.com.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

phb2

STRABAG Konsortium errichtet Ulriken Eisenbahntunnel in Norwegen für über € 150 Mio.
22.05.2014 | STRABAG Tunnelbau

    Auftragswert des 7,8 km langen Tunnels € 156 Mio.
    Einsatz der bisher größten Tunnelbohrmaschine in Norwegen

Wien, 21.5.2014---Der börsenotierte Baukonzern STRABAG SE hat als Teil eines Konsortiums vom norwegischen Eisenbahninfrastrukturamt Jernbaneverket den Auftrag zur Errichtung des Abschnittes UUT21 des Ulriken Tunnels in Bergen erhalten. Der Auftragswert liegt bei rund € 156 Mio. (NOK ~ 1,3 Mrd.). Am bauausführenden Konsortium halten STRABAG und Skanska jeweils 50 %.

Die Bauarbeiten am rund 7,8 km langen Eisenbahntunnel, der die Stationen Bergen und Arna im Westen Norwegens verbindet, werden voraussichtlich im Juni 2014 beginnen und rund sieben Jahre dauern.

,,Die Arbeiten werden mit einer Tunnelbohrmaschine mit einem Durchmesser von 9,3 m durchgeführt werden. Das ist die größte jemals verwendete TBM in Norwegen", erläutert STRABAG SE Vorstandsvorsitzender Thomas Birtel die Besonderheit dieses Projektes

Source : www.strabag.com - Pressermitteilungen - 22.05.2014

dorel

Tare proiectu' Bergen-Arna.  In Arna singura portiune de cale ferata in aer liber e gara. In rest e tunel in munte la stanga, tunel in munte la dreapta...


ciprebbe

Cosmarul drumului cu trenul pana la mare a fost spulberat vineri. In Romania, a fost stabilit un record national de viteza, pe calea ferata: 160 de kilometri pe ora pe tronsonul Bucuresti-Constanta. In sfarsit, avem 4 trenuri care vor parcurge distanta pana la mare in doar doua ore.

http://vacantalamare.stirileprotv.ro/stiri/bucurestenii-vor-ajunge-de-vineri-mult-mai-repede-pe-litoral-cu-cati-kilometri-la-ora-circula-trenul-de.html

Sa vedem cat ii tine, vin caldurile si parca vad cum din 160km se face 60km/h
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

anacronox

un weekend break Bruxelles Londra



St. Pancras

alecu26

de cand vreau si eu asta.....o cazare in Bruxelles si de acolo huta huta cu ICE la Londra, Paris, Amsterdam...si chiar mai multe orase....in timpul care il petreci traversand Bucurestiul.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

@alecu. urmeaza Bruxelles-Paris cu Thalys

alecu26

Thalys, Eurostar, ICE...same shit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

anacronox

#69
in Paris Nord:






vancouver

#70
La o cafea la 290 km/h intre Frankfurt si Köln:

http://www.youtube.com/v/XcrUaQHbCr0

http://www.youtube.com/v/nO64AjoNnuY


Ambele filme sunt pe un tren care merge de la Frankfurt spre Köln, filmate pe 06.10.2014.
In primul film merge cu viteze de 230-270. In al doilea aproape constant cu 280-290.

Pe drumul de intoarcere am mers si cu 302-303 km/h (conform afisajului digital al trenului), dar n-am mai filmat (se terminase bateria iphonului). Vmax este 300 km/h, dar pe liniile de ICE (ca si TGV in Franta) exista o toleranta de pana la 9km/h, asa ca depasiri de pana la 309 km/h sunt acceptate si nu se face nici o analiza. Peste aceasta valoare oricum intervine imediat pilotul automat si mai reduce din viteza.

In primul film vedeti si trecerea printr-un tunel foarte lung, evident cu aceeasi viteza.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Mda, ce poti sa mai zici?
Doar ca primul film e private. :) Insa legat de tren sau de linie... fara cuvinte, doar rusine si sperante ca vom avea si noi asa ceva in 20 de ani.

Lvs_tm

Si eu am facut ieri, de la Timisoara pana la Sibiu mai bine de 6 h si jumatate. Asa ca e ok. :o

vancouver

Acum ar trebui sa mearga si primul.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

florin74