News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[BH] Poduri si pasaje in Oradea

Started by Jack, October 30, 2017, 10:21:13 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

lucianluci96

#105
ȘAPTE OFERTE DEPUSE PENTRU REALIZAREA PASAJULUI SUBTERAN DE LA INTERSECȚIA DECEBAL CU TUDOR VLADIMIRESCU ȘI LĂRGIREA STR. TUDOR VLADIMIRESCU LA PATRU BENZI

https://www.oradea.ro/stiri-oradea/sapte-oferte-depuse-pentru-realizarea-pasajului-subteran-de-la-intersec-539-ia-decebal-cu-tudor-vladimirescu-si-largirea-str-tudor-vladimirescu-la-patru-benzi

Cele șapte oferte au fost depuse de următoare firme și asocieri de firme, după cum urmează:

1. Antrepriza de Reparații și Lucrări SRL Cluj - ofertant unic, având ca subcontractanți pe: Valcris Ascensoare Comerț, Instarom SRL, Rel-Mont, Studio 82, SC Electro-Aparataj SRL, Costin și Vlad birou de proiectare SRL, Zeco Electronics and Import Export, SC Zublin România SRL, SC Someș-Top-Grup SRL, Abed Nego Com.

2. Asfamixt - ofertant unic, având ca subcontractanți pe Teratest Consult, Helion Security SRL, Flodor Transcom, Proexco SRL, Rel-Mont SRL, Abed Nego Com, Anta Construcții Structuri.

3. Asocierea formată din Constructii Bihor - lider de asociere, Drum Construct asociat 1 și Tarr Const - asociat 2, având ca subcontractanți pe Acom Distribuție, Abed Nego Com, Proexco SRL, SBR Soletanche Bachy Fundații.

4. Asocierea formată din Global Industrial - lider de asociere și Dimex-2000 Company - asociat, având ca subcontractanți pe SC Electro-Aparataj SRL, Studio 82, Electrogal Solutions SRL, Zeco Electronics and Import Export, SC Someș-Top-Grup SRL, Costin și Vlad birou de proiectare SRL, Dianova Instal, Ulidan SRL, Abed Nego Com.

5. Asocierea formată din Precon Transilvania SRL- lider de asociere și Selina SRL - asociat, având ca subcontractanți pe Ritmoteh SRL, Abed Nego Com, Schindler România SRL, SC Zublin România SRL, Proexco SRL, Distrigaz Vest Construcții, Wood Decor Company, Drum Astfalt și având ca terț susținător pe Drum Asfalt.

6. Asocierea formată din Madlev Cons - lider de asociere, Imperial Preconstruct SRL - asociat 1 și Superconstruct - asociat 2,având ca subcontractanți pe Abed Nego Com, Energotransconsult, SC Nestos SRL, GHP Intelligent Systems, Asplenium Construct SRL, Proexco SRL.

7. Asocierea formată din Freyrom - lider de asociere, Inginerie Drumuri și Poduri SRL - asociat 1, Integrated Road Solutions SRL - asociat 2 și Procons Group - asociat 3, având ca subcontractanți pe Zeco Electronics and Import Export, Cornel & Cornel Topoexim SRL, Crito Prod, Drumuri Orășenești SA, Arc Geostudies, SC Mecatron SRL, Redis, Elmas, Construcții Feroviare Mureș SA, Smart Mob Construct, Ritmoteh SRL, SC Aedilis Proiect SRL.


ijwtsh

Au indreptat in sfarsit camera live din Oradea: https://www.webcamromania.ro/webcam-orase/webcam-oradea/. Putem sta ca pe podul de la Turda sa vedem cum se lucreaza :D.

lospolloshermanos

#107
Am profitat de vremea buna astazi si am iesit la o plimbare cu bicicleta pe la pasaje  :D



















+2 filmari scurte prin pasaje:



Conform Bihoreanul, pasajele se vor deschide in data de 31 decembrie.

marinul

vad ca nu ai fost singur pe acolo. a fost ziua portilor deschise  :lol:

Multumim pentru imagini.

lospolloshermanos

#109
Dap, cam asa era + ca in prima filmare se aud niste ATV-uri (nu i-am prins pe camera) care au dat o tura prin tunel :D

Revenind la subiect: stie cineva daca acei piloni vor fi acoperiti cu ceva sau ii vor lasa asa descoperiti (desi nu cred)?
Iar la statia de bus unde inca se lucreaza: oare va fi gata deodata si el in 31 decembrie sau mai tarziu?


lucianluci96

#111



ijwtsh

Nu credeam că o să vină ziua în care o să-l văd pe Lenghel pe PUM. :lol:  :lol:

rezin

Da , în ultima zi din an au reușit să-l dea în trafic , deși mai au încă de lucru. Mai calmează traficul în zona pieței Cetate și a Catedralei Ortodocse!

  Le urez și oamenilor de la firma Erbașu , un an nou fericit și cu speranță vie!

CapitanulPtk

Salutare si La multi ani! Imi pare rau daca stric bucuria oradenilor, dar genul acestea de lucrari reprezinta totusi solutia pentru traficul din oras? Nu doar muti traficul in alte intersectii? Majoritatea oraselor din vest si-au schimbat viziunea prin a incerca sa scoata cat mai multe masini de pe sosele... Tot ce vad aici este o invitatie in a alege mereu masina ca mijloc de transport, dar inteleg ca suntem in continuare atasati de masini si nu gandim ca tramvaiul/autobuzele reprezinta o solutie.

marinul

La multi ani! Pai asa se castiga voturi cu infrastructura rutiera, nu cu piste de bicilete si banda de bus. Intr-adevar in Oradea se incurajeaza mersul cu masina, multe parcari construite in centru, acces facil din toate cartierele(mai putin la ore de varf), toate bune pana cand trebuie sa gasesti loc de parcare la domiciliu intre blocuri, atunci regreti ca ai masina sau ca stai la bloc si nu la casa.
Dar se fac investitii si in extinderea liniei de tramvai, daca retin bine minte Oradea este primul oras care a construit o noua linie de tramvai in Romania dupa revolutie. Mai apar si piste de biciclete doar ca par proiectate de oameni care nu s-au urcat niciodata pe bicicleta sau nu au vazut cum se fac in alte tari.

Revenind la proiect, probabil ultima filmare din drona. Am avut aviz de la turnu de control si MAPN pana in 31.12.23 si nu cred ca o sa mai cer altul. Ma bucur ca am fost martor la inca un proiect cap-coada.
Felicitari constructorilor! au finalizat constructia a 5 pasaje intr-un an si 4 luni!




Prima filmare cu Piata Emanuil Gojdu, organizarea santierului



nicolaem

nu stiu cum e la voi cu parcare "intre blocuri"
da din simpla observatie, la cluj e ca indiferent cate locuri ar fi ele se ocupa si nu vor fi destule. Fix ca in legea gazelor se extind in tot volumul disponibil.
Zic asta pt ca in vecini in ultimii ani foarte multi au cumparat o a doaua sau a treia masina per apartament si o lasa pe unde apuca.
Nu vad o solutie la problema pana cand legislatia nationala nu va descuraja proprietatea a mai multor masini per familie prin taxare. cat si taxare mai mare a locurilor publice de parcare.

De curios, in Oradea cum sunt reglementate parcarile dintre blocuri? obtinere, cost, etc..

marinul

In majoritatea zonelor de blocuri sunt locuri de domiciliu,un loc per apartament care iti este rezervat intre orele 16-07, taxa pe an incepe de la 140 ron dar poate ajunge si la 600-700 depinde cat esti dispus sa dai pe un loc când se licitează. Si da am observat același fenomen, cum se construiesc noi locuri de parcare, imediat sunt ocupate parcă apar mai multe mașini. In ultimii ani s-au demolat multe garaje si s-au făcut sute de locuri de parcare intre blocuri.

Mai sunt si zone foarte dense(nu se poate aloca un loc/apartament), unde parcarea e la liber,pe marile bulevarde mai sunt si locuri cu taxa pe timpul zilei iar blocurile noi sunt cu parcare privată.

nicolaem

buna asta cu rezervarea intre anumite ore si pret de 140 ron. la cluj e toata ziua la juma de pret.
deci bani mai putini la buget.
Legat de "apar mai multe masini" stict pe baza de observatie blocurile din jurul meu unde stiu din vedere pe toata lumea am observat asa:
-generatia 70+ multi oamni in varsta fara masina. in mod natural de la an la an in locul lor apar tineri cu cate o masina.
-generatia 50+ inca locuiesc cu copii, fara exceptie loganul familiei a ramas cadou la copilul major si a aparut masina in plus
-generatia 30+ job ok sotia isi cumpara masina mica de oras pt dus copilul la scoala.

Stiu sigur familii cu cate 3 masini. Nu vad alta solutie decat legislatie care sa descurajeze posesia de mai multe autovehicule / per familie. habar nu am daca "impozit progresiv pe masini" ar trece de CCR.

Pentru ca altdel doar sa amendezi pe toti  aia care parcheaza ilegal pe strada e o loterie. poate 1 familie are 1 masina si nici un loc de parcare si alta are 3 din care 2 le tine nemiscate cu lunile.


ovidiu.caba

O solutie ar fi (ca la Oradea): parcari cu plata in cartiere (Zona 2). Abonamentul costa 130-150 de lei pe luna daca nu ma insel.