[B] Infrastructura feroviara urbana Bucuresti

Started by Ionut, October 24, 2012, 07:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB

Sincer nu cred ca e nevoie de metrou pentru a face Progresu functional. Cu extinderea tramvaiului pana in fata Garii (cu cheltuieli minime), si nodul intermodal de la Eroii Revolutiei, ai legat usor prin tramvai + metrou tot orasul de Progresu.

Cel mai simplu pentru GdN ar fi redirectionarea tramvaiului 11, dupa cum s-a punctat si pe forum.

cristi5

@paulilie scrie exact ce te intereseaza si incercam sa aflam.

Legatura pe linie dubla intre Domnesti si estul Bucurestiului (Branesti) prin nord, fara intrare in Gara de Nord?

Petricani si Andronache nu se desfiinteaza din pacate in cadrul proiectului "Compexul Feroviar". Asta va fi o problema majora pt orice tren metropolitan pe linia spre Constanta.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=3622.msg449884#msg449884

paullie

Cristi nu ma intereseaza de fapt nimic. Eu am facut o propunere.

In scenariul 5 am vazut ceva despre 3 pasaje noi. Dar daca zici ca nu au nici o sansa mai bine nu se mai apuca de trenul asta.



cristi5

Era un alt tabel mare mai la inceput, cu zeci de TN in care scria ca Petricani si Amdronache raman. Ma bucur totusi ca exista un scenariu in care ke deniveleaza. N-am studiat dicumentul in detaliu.

Oricum e o varianta veche se SF asta. Incercam sa obtinem una mai noua dar e complicat

Un metropolitan care sa nu intre in GdN sa piarda vremea cu rebrusari e o idee interesanta.

paullie

Pai la asta ma gândesc ca probabil procentual mai multi vor sa ajunga in Pipera si nu in Gdn. Dinspre Branesti e banal, dinspre Domnesti nu. Si chiar daca nu faci crucea la podul de care am zis faci o intermodala buna la noua statie de metrou Pajura si ai rezolvat si Domnesti - GdN. Otopeniul nu va fi legat dar na nu le poti avea pe toate.