[B] Infrastructura feroviara urbana Bucuresti

Started by Ionut, October 24, 2012, 07:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AndreiB

Sincer nu cred ca e nevoie de metrou pentru a face Progresu functional. Cu extinderea tramvaiului pana in fata Garii (cu cheltuieli minime), si nodul intermodal de la Eroii Revolutiei, ai legat usor prin tramvai + metrou tot orasul de Progresu.

Cel mai simplu pentru GdN ar fi redirectionarea tramvaiului 11, dupa cum s-a punctat si pe forum.

cristi5

@paulilie scrie exact ce te intereseaza si incercam sa aflam.

Legatura pe linie dubla intre Domnesti si estul Bucurestiului (Branesti) prin nord, fara intrare in Gara de Nord?

Petricani si Andronache nu se desfiinteaza din pacate in cadrul proiectului "Compexul Feroviar". Asta va fi o problema majora pt orice tren metropolitan pe linia spre Constanta.

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=3622.msg449884#msg449884

paullie

Cristi nu ma intereseaza de fapt nimic. Eu am facut o propunere.

In scenariul 5 am vazut ceva despre 3 pasaje noi. Dar daca zici ca nu au nici o sansa mai bine nu se mai apuca de trenul asta.



cristi5

Era un alt tabel mare mai la inceput, cu zeci de TN in care scria ca Petricani si Amdronache raman. Ma bucur totusi ca exista un scenariu in care ke deniveleaza. N-am studiat dicumentul in detaliu.

Oricum e o varianta veche se SF asta. Incercam sa obtinem una mai noua dar e complicat

Un metropolitan care sa nu intre in GdN sa piarda vremea cu rebrusari e o idee interesanta.

paullie

Pai la asta ma gândesc ca probabil procentual mai multi vor sa ajunga in Pipera si nu in Gdn. Dinspre Branesti e banal, dinspre Domnesti nu. Si chiar daca nu faci crucea la podul de care am zis faci o intermodala buna la noua statie de metrou Pajura si ai rezolvat si Domnesti - GdN. Otopeniul nu va fi legat dar na nu le poti avea pe toate.

Telvanni

A reinviat proiectul:

Nicusor Dan pe Facebook:

🟢 Vom semna un protocol între Municipiul București și Compania Națională de Căi Ferate CFR SA pentru realizarea trenului metropolitan, după ce acesta a fost aprobat de către consilierii generali. 
🟢 Primăria Capitalei, prin Direcția Generală Investiții, are în pregătire proiectul de realizare a unui tren urban pe semi-inelul feroviar de nord, care include 4 obiective principale:
•⁠  ⁠Realizarea și amenajarea a zece stații;
•⁠  ⁠Reconfigurarea, reabilitarea și modernizarea intersecţiei Şos. Chitilei cu B-dul Bucureştii Noi și reconfigurarea, reabilitarea şi modernizarea B-dului Bucureștii Noi (segment str. Timișului – Pod Constanța), reconfigurarea, reabilitarea și modernizarea Căii Griviței (segment Pod Constanța – str. Carpați) reconstrucție pod Constanța;
•⁠  ⁠Nod Petricani – închidere Inel Median;
•⁠  ⁠Nod Andronache – închidere Inel Median.

https://www.facebook.com/share/p/9Gj5Yq16Zd3v6gUi/


survola

Include deci reconstrucția podului Constanța.

Xed

Tare curios sunt de ce ar presupune reconstructia pasajului Constanta.
Ma gandesc ca la final ar trebui sa avem un trotuar decent, doua benzi de circulatie per sens iar calea tramvaiului sa fie separata intre Statia Carpati si intersectia cu Soseaua Chitilei. Oare visez prea mult daca pomenesc si de o pista de biciclete?  :lol:

hefaistos

Ar trebui 3 benzi pe sens, pe lângă ce ai enunțat tu. Fără ironie. Întrebarea e cu se va face, având în vedere cace magistrala CF de Constanța și singura întrare spre Chitila, Damaroaia, pe distanta de 3 km (aproximativ)
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Xed

Logic, la ce confluenta de bulevarde este in nodul acesta critic ar trebui 3 benzi. Ai dreptate.
Ma intreb oare cat timp ar permite CFR-ul inchisa M800 pentru a putea darama, largi si reconstrui pasajul. Nu m-as astepta la mai mult de 6-9 luni. Pareri? Iar un timp limitat forteaza automat la un PT si o organizare pe masura, asa cum am fost tot pe M800 la pasajul de peste DN1, din Herastrau.
Pe rutier e o buba si mai mare pentru ca nu vei avea solutii daca proiectul intra in linie dreapta si ajunge sa fie implementat in cativa ani. DR-urile sunt in pom pe la minister si abia afli cate ceva despre SF-uri. Intreaga zona de NV a Bucurestiului a ramas incremenita in timp. Nu ai nicio legatura pe deasupra/dedesubt intre cartierele Giulesti si Chitila; Calea Giulesti se continua pe un drum comunal pana in Chiajna,

miahi

Fara pasajele de la Petricani si Andronache nu se poate face niciun tren urban pe Nord. Vad ca sunt trecute in comunicat, sa vedem ce parere are si Pandele de la Voluntari. E o rusine la fel de mare ca DNCB lipsa acestor pasaje .

hefaistos

#836
:D
Mai trist e ca pasajele s-ar rezolva cu 10-12"milioane euro și 6-8 luni de deranj. Per bucata evident. Dar...
Știți cum e, după aia începe sa semene a capitala civilizata și nu e un regula.

Și mai e un pasaj în Chiajna.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

miahi

Cel de la Chiajna parca are ceva proiect legat de DNCB, cele de la Petricani / Andronache cred ca sunt la nivelul 0 de birocratie si planificare.

Sorinus

E efectiv imposibil sa faci lucrarea asta pana nu sunt gata A0 (tot, mai ales A0N1), si ambele DR-uri, cel dinspre GIulesti si cel dinspre Sisesti, nu-s gata.

M800 e cea mai mica problema, se pot devia trenurile iarna via Mogosoaia->Centura Feroviara->Ramificatia Pasarea, linie electrificata, momentan la un standard de 50km/h, dar poate fi dusa relativ usor la  70-100km/h. S-ar pierde cam 15 minute pe feroviar asa, nu e tragedie pt cateva luni, mai ales in extrasezon.

Ar mai fi un plus ca cei ce vin din Cta ar putea schimba pt aeroport in gara Mogosoaia, daca ar face un peron decent si corela cumva orarul.

lone_wolf32

Cat de utilizabila e centura feroviara nord?
Eu vad niste fiare vai de mama lor acolo... semnale sparte si tot asa... pare abandonata