[B] Infrastructura feroviara urbana Bucuresti

Started by Ionut, October 24, 2012, 07:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Goldmund

Lyvyoo,
in acest caz, Ciucu are dreptate...

Cristiano

De la Statia Bucuresti Vest ar trebui dusa pana la Razoare sa se creeze un Nod Intermodal cu metroul, tramvaiul si autobuzul, cat mai este disponibil terenul ala cu balarii!

AndreiB

Nu ar fi mai ieftin sa extindem metroul/tramvaiul la Bucuresti Vest? Sunt rute relativ paralele cu segmentul feroviar pana la Razoare.

Xed

Sa zicem ca extindem.

Unde faci statia? Langa SPP, ascunsa in spatele caselor de la bulevard? Eu doar acolo vad loc sa zici ca faci un amarat de peron in jungla de la Razoare pentru ca in alta parte nu mai ai unde. Iar daca faci asa clar pica ideea de nod intermodal pentru ca nu ai o conexiune facila cu metrou, tramvai si liniile de autobuz ce trec prin acea intersectie.

Si mai e un aspect de luat in calcul. Nu poti sa zici ca regandesti zona creand nodul in spatiul verde din centru pentru ca acolo, mare parte daca nu chiar tot terenul este privat fiind retrocedat acum mai multa vreme.

Cum zice si @AndreiB, mai bine extinzi metroul si tramvaiul catre vest, lucru care e mult mai necesar de facut pentru viitorul apropiat si mediu decat sa ne dam peste cap pentru a baga un tren prin oras si care ar veni cu cine stie cate alte probleme la pachet.


Hef

Trenul Metropolitan Bucureşti-Ilfov, proiectul lui Nicușor Dan, va costa 962 milioane de euro şi va avea o cerere de 86.000 de călătorii/zi. Ce spun specialiştii despre utilitatea unui tren care înconjoară Capitala.

https://www.g4media.ro/trenul-metropolitan-bucuresti-ilfov-va-costa-962-milioane-de-euro-si-va-avea-o-cerere-de-86-000-de-calatorii-zi-ce-spun-specialistii-despre-utilitatea-acestuia.html

paullie

#620
Mda. Ce sa ceri de la un matematician rupt de realitate care viseaza in mod abstract cai verzi pe pereti albastri. Din pacate nu ajunge cineva care este mai corect si cinstit decât duamna trebuie un primar adevarat. Stie cineva unde gasim asa ceva?

TibiV

Probabil prin Austria, Germania, Olanda...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Eu nu vă înțeleg... de ce vă mirați acum? N-am zis de jdemii de ori că treaba asta desenată de nicușor este o prostie, în cea mai mare parte a ei, plină de vise umede și chestii total ilogice? Nu știu, discutăm discuții. Bine, e un forum...

irirat

Lista de susținători se subțiază pe zi ce trece. Primarul de la S6 se dezice public de acest proiect, un fragment mai jos. Poate-și revine Nicușor și o lasă balta, e singura așteptare pe care o mai am de la el.

"
Decât să se insiste pe proiecte faraonice si scumpe, fără cap și coadă, cu trenuri urbane care iau calatori de nicăieri și îi lasă niciunde (eu încă mai aștept studiul ăla origine-destinatie), mai bine ne-am concentra pe lucruri mai realizabile cum ar fi reparerea liniilor de tramvai, investitii in transportul public de calitate și proritizarea acestuia in trafic. Chestiuni mai umane, mai urgente, mai utile, mai simple. Căci de mega proiecte prost fundamentate care nu se întâmplă sau care sunt nefezabile, m-am cam săturat."

Sursa: https://www.facebook.com/561619202/posts/pfbid0xW5DK7gnC6P3Z61cXymn3XmAdcyXm3QdymkzhPHBMcZyxewxHMt9G7U3SjNWvTNDl/

dr4qul4

Ciucu nu a inteles motivul ascuns al lui mucusor.
Tramvaiul este in ograda PMB, asa ca mucusor ar trebui sa faca el ceva! Trenul este in ograda CFR, asa ca ca mucusor nu trebuie sa fca nimic. Ba mai poate si sa dea vina pe MT ca nu au reparat liniile, ca nu au cumparat trenuri si ca nu au facut peroane.
Mucusor are idei multe, dar ar trebui sa munceasca altii pentru implementarea lor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Hef

FOTOGALERIE Cum arată ruta din Nordul Capitalei care ar urma să fie parcursă de Trenul Metropolitan Bucureşti-Ilfov: străbate mai multe câmpuri goale decât aglomerări urbane

https://www.g4media.ro/fotogalerie-cum-arata-ruta-din-nordul-capitalei-care-ar-urma-sa-fie-parcursa-de-trenul-metropolitan-bucuresti-ilfov-strabate-mai-multe-campuri-goale-decat-aglomerari-urbane.html

TVlad

Am fost astazi sa vad in ce stadiu mai e "parcul liniei". Au intins niste pamint pe care il adusesera inca din iunie si au pus prundis peste cea mai mai mare parte a liniei, pina la limita proiectului, inainte de gara Cotroceni. Iata si imagini:











A fost aici si un cintar:



Au pus un fel de membrana pentru protectia stratului de balast, strat care era oricum zob dar, ma rog, intentia conteaza...



Capat de proiect si deocamdata de linie:



Atit de strategica e incit nimeni nu s-a sesizat cind unii au aruncat pamintul asta pe ea. Singur nu s-a asternut, asta e clar. Dincolo de gara liniile sint din nou la suprafata, relativ usor de curatat si poate chiar circulabile.

silviu1987

Au ciuntit o bucata considerabila din latimea  parcului ca sa faca cale de acces catre AFI si viitoarele blocuri facute de AFI in zona. :(

cristi5

De trenul metropolitan se ocupa Iosif Szentes (fost director CFR Calatori) din partea transportului bucurestean (nu mai stiu exact cum se cheama institutia)






Deci mai multe PO in linie curenta
Trebuie rezolvate barierele de la Pipera si Andronache. Un pasaj este la stadiul de SF, altul de PSF


Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

PO in linie curenta care distrug capacitatea, si trasee ilogice urbane, vs trasee lungi suburbane care au sens. Plus - obsesia cu inutilitatea aia de Gara Obor...