[B] Infrastructura feroviara urbana Bucuresti

Started by Ionut, October 24, 2012, 07:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

irirat


dr4qul4

Ok. Deci doar vor sa repare un tunel care exista deja.
Intrebare: cu ce ajuta acest tunel? Unde va duce? Semanatoarea s-a cam inchis.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AndreiB

Tunelul ala duce spre Semanatoarea deci e inutil pentru o retea de pasageri.

Cel mai ieftin (desi inestetic) e un viaduct.

irirat

E destul de bizara propunerea, mai ales ca s-a construit un "colț" de bloc peste vechiul amplasament al caii ferate, cel dinspre Str. Fabricii.
https://goo.gl/maps/ysQ2GJ6PS75m4bScA

VladHDR

Nu vor sa il modernizeze/amenajeze pentru calea ferata. E o propunere mai veche de la inceputul mandatului lui Ciucu pentru amenajarea pasajului de la Lujerului, ca pasaj pietonal.

https://ziare.com/social/stiri-sociale/ciucu-vrea-zone-de-promenada-pe-terenuri-limitrofe-strazii-liniei-si-un-pasaj-pietonal-in-zona-lujerului-1665311

Quote"Incepand cu anul 1990 acest pasaj nu a mai fost folosit si a intrat in paragina, devenind un focar de mizerie in zona centrala a Sectorului 6", se explica in raport.

Administratia Domeniului Public si Dezvoltare Urbana Sector 6 propune reabilitarea structurala, functionala si estetica a acestuia, crearea unui pasaj pietonal care sa decongestioneze traficul rutier de la suprafata in intersectia Lujerului si amenajarea unei zone de promenada.


carutasul

parcă erau o grămadă de birouri la Semănătoarea, știu că s-au mai mutat o parte în clădirea nouă de la fosta fabrică Spicul dar am presupus că au rămas destui, bănuiesc că respectivul investitor vrea să asigure acces pentru ce va fi acolo, ori birouri ori locuințe, de când am plecat din oraș nu am mai urmărit :)

PlayStation

Tunelul acela nu are absolut niciun scop, si nu poate fi folosit in niciun fel
Nu ajuta la absolut nimic
Porneste dintr-un camp plin de gunoaie si se termina intr-un bloc

VladHDR

Campul de gunoaie vrea tot Ciucu sa il transforme in "Parcul Liniei". Chiar si asa, nici eu nu vad o utilitate prea mare a tunelului, chiar si cu investitii serioase. Trebuie curatat si izolat, pentru ca din ce am vazut in putinele poze de pe internet, comunica direct (e deschis spre) pasajul Lujerului si nu imi imaginez ca o sa se inghesuie lumea sa se plimbe pe langa zgomotul infernal de masini din pasaj. Si cu tunelul izolat fonic de trafic, tot nu ii vad o utilitate foarte mare pentru pietoni, data fiind lungimea de 900m, din care vreo 350 in subteran, doar ca sa ajungi pe cealalta parte a bulevardului, in viitorul parc sau la Cora. Pur si simplu nu e o investitie rentabila, beneficiile fiind minimale sau inexistente, iar investitia necesara e prea mare.

Hef

Poate pentru o pista de biciclete sa fie util?
Dar trebuie continuata în ambele capete sa vina de undeva și sa meargă undeva.
Strada Liniei putea fi transformată intr-o magistrala de biciclete. Cu un minim de efort aveai transport alternativ de la Unirii pana la Valea Cascadelor, cu ramificație și spre zona Semănătoarea și Grozăvești.

carutasul

mă gândesc că fiind vorba de un investitor privat, are deja un plan.Acum, că o fi bun sau nu, vedem :)

zeckesan

Primarul general despre trenul metropolitan, într-un articol despre rețeaua de termoficare

QuoteTotodată, el a precizat că există acea oportunitate a trenului metropolitan care să folosească infrastructura CFR existentă.

,,Aici avem un parteneriat cu Ministerul Transporturilor şi cu Consiliul Judeţean Ilfov. O să lansăm în această săptămână studiul de prefezabilitate, un document foarte consistent şi în baza lui o să realizăm o parte, cealaltă parte o va face CFR-ul în anii care urmează. Sperăm să avem într-un an de acum primele trei linii în zona de nord trecând prin Pipera", a mai spus primarul Capitalei.

https://www.g4media.ro/primarul-capitalei-anunta-ca-lucrarile-de-reabilitare-pentru-12-kilometri-de-retea-de-termoficare-sunt-in-curs-de-desfasurare.html

oc7avian

Ar merita punctat că a existat o consultare a pieței pentru material rulant electric.

QuoteObiect consultare
Determinarea valorii estimate pentru achizitia de material rulant nou destinat transportului feroviar metropolitan de calatori - rame electrice EMU si cotatie pentru mentenanta acestora, in conformitate cu documentele anexate;
Descriere
Determinarea valorii estimate pentru doua tipuri de rame electrice EMU:
TIP 1 - minim 110 locuri pe scaune fixe, minim 2 locuri pentru persoane cu mobilitate redusa si 100 de locuri in picioare la 4 persoane/mp  si a serviciului de mentenanta necesar functionarii pentru o perioada de 15 ani cu posibilitate de prelungire pana la 30 de ani; (cf. Anexa 2a)
TIP 2 - minim 180 locuri pe scaune fixe, minim 4 locuri pentru persoane cu mobilitate redusa si 200 de locuri in picioare la 4 persoane/mp si a serviciului de mentenanta necesar functionarii pentru o perioada de 15 ani cu posibilitate de prelungire pana la 30 de ani; (cf. Anexa 2b)
Pentru fiecare tip, se va prezenta defalcat pretul unitar per EMU si pret mentenanta 15 ani.
Aspecte supuse consultarii
valoarea estimata pentru:
 -cele doua tipuri EMU;
 -mentenanta necesara functionarii 15 ani;
În acest sens se solicită oferte indicative de preț; (cf. Anexa 1)
e-licitație

Conform raportului final au participat:




Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Vad ca Softronic a abandonat orice idee de participare?

oc7avian

Sunt 2 liste și se regăsesc în cea de +180 locuri. Adică rama Hyperion.

AndreiB

Facepalm. Mersi :). Ar fi interesant pentru ei daca ar putea sa castige ceva cu Hyperion in final.