News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Secundare feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by Balto, August 07, 2018, 04:45:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Observator19

Centura Beiuș ce se va deschide luna viitoare apare pe filmare.

Cuneo

Lucrări la linia 918, în Giroc.


sursa: frameD Future PRODUCTIONS

Konter

" Este dezastru pe calea ferată Galați-Bârlad, secția de circulație 703, după inundațiile de la finele săptămânii trecute.
Linia este închiriată de Compania Națională de Căi Ferate CFR SA către Transferoviar Infrastructură Neinteroperabilă, iar pe aici circulau doar trenurile Regio ale Transferoviar Călători. Potrivit HotNews, compania estimează că pagubele din teren sunt de ordinul câtorva milioane de euro. Nouă perechi de trenuri circulau zilnic pe această secție.

Linia Galați – Târgu Bujor – Bârlad are 109 kilometri. În timpul săptămânii, ruta este folosită de mulți navetiști, durata de parcurs fiind de două ore și 40 de minute. Trenurile opreau în 20 de stații pe traseu. Din 2010, secția este operată de TFC.
Din data de 14 septembrie (sâmbăta trecută), trenurile nu mai circulă pe acestă porțiune, după ce calea ferată a fost distrusă de inundațiile soldate cu șase decese în județul Galați. Acum, pentru a ajunge cu trenul de la Galați la Bârlad, trenurile circulă pe o rută ocolitoare, iar durat călătoriei este în cel mai bun caz de trei ore, cu o garnitură Interregio. Terasamentul a fost distrus în mai multe zone: Târgu Bujor, Berești, tunelul Tălăsmani."













Powered by API/PUM imgur uploader

Sursa


TVlad

Ce sa fie? Inteleg ca marea problema sint cei 100 de ceferisti care nu ar mai ajunge la Cluj. Calatorii...cine da doi bani pe ei?

Light

Lipsă de interes pentru secundarele feroviare: 208 Sibiu-Copșa Mică !
Se lucrează pe o porțiune de 1,84 km între Ocna Sibiului și Loamneș, unde se înlocuiește total linia de cale ferată. Inițial lucrările trebuiau să aibă loc între 1 iulie și 9 august 2024, interval de timp în care avea loc transbordare cu autocare, însă termenul nu a fost respectat. A fost amânat, pe rând, de mai multe ori: 9 august, 6 septembrie, 8 octombrie și acum 10 decembrie.
Mai grav este că CFR nu mai asigură transportul cu autocare fiindcă a expirat contractul cu firma locală Transmixt. Așa că până la încheierea unui nou contract mai circulă doar trenuri de la compania privată Interregional Călători, care încă asigură transbordarea cu autocare.

Pentru mai multe detalii:
Turnul Sfatului
Ora de Sibiu