News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Secundare feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by Balto, August 07, 2018, 04:45:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Berezina - Arciz exista, ca linie simpla, tot restul e scos, triaje, linii aditionale etc. etc.. Exista un tren zilnic Arciz - Berezina facut dintr-o locomotiva diesel cu un singur vagon cu banci de lemn, facea peste o ora.

Dincolo de Berezina pana la Basarabeasca nu mai exista nimic in teren...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!


Phenol

Se circula pe Brasov - Intorsura Buzaului incepand de luni, 19 Septembrie:

https://regiocalatori.ro/rute/

tom_sawyer


cristi5

Nu stiu daca s-a scris asta pe forum si daca e topicul potrivit. Mangalia-Constanta ramane electrificare in principiu. Si-au dat seama ca nu are rost 160 km/h daca trenul opreste la fiecare 10 km.

tom_sawyer

Înseamnă că ar trebui să se termine mai repede lucrările. Se gândesc și la dublare?

AndreiB

Dublare e mult mai important. 160km/h e irelevant.

ALEXCFR

Constanța-Mangalia nu este linia secundara este linia principala, M800 București-Constanța-Mangalia.

geobic

Stie cineva de ce sunt intarzieri de 30-60 minute pe Bucuresti-Titu-Targoviste ?
https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Rute-trenuri/Bucuresti-Nord/Targoviste?DepartureDate=05.11.2022&TimeSelectionId=0&MinutesInDay=0&OrderingTypeId=0&ConnectionsTypeId=1&BetweenTrainsMinimumMinutes=5&ChangeStationName=

https://mersultrenurilor.infofer.ro/ro-RO/Tren/1891?Date=04.11.2022&SelectedBranchCode=3231871

Dupa ce ca, teoretic, trenul face mai mult decat microbuzul (1:40 vs 1:20), iar IR e dublu la pret, are intarzieri zilnic de 60min, deci parctic trenul face 2:30-3h zilee astea!

reed


frunzaverde

Aproape toate secundarele sunt asa... Traverse praf, sparte, neimpregnate, putrezite, sine exfoliate, roase, crapate, terasamente colmatate si inverzite. Asta inca arata bine fata de multe altele.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Fix descrierea unei "secundare" uitata de Dumnezeu si de Dinicu Golescu (ca nu mai este "interoperabila"...)

Jale!
De la Ionut Ivasca: Gara/Halta Comuna Curcani / Calarasi CF801
Descriere: "Gara Curcani este o statie de pe ruta 801 Titan Sud - Oltenita. Trenurile care trec pe acolo (sunt) operate de TFC. Cum se zice de fapt este halta, nu gara.  http://wikimapia.org/32116702/Gara-Curcani

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

Cate trenuri erau pe vremuri, de era nevoie de atatea HM-uri pe acest traseu? Din ce-mi amintesc, si Frunzanesti si Budesti (singura ramasa) aveau mai multe linii, si cred ca si Valea Rosie era HM.
Vad ca se pot opera multe perechi cu actuala configuratie, cu un singur punct de sectionare, deci...pt ce era  nevoie de 4? Vitezele erau cam aceleasi.

alexandru_m

La Budesti erau candva cred ca 6 (daca nu 8 ) linii si un siloz fix langa gara.

In anii '90 magnetii au facut "afaceri" bune cu vagoanele abandonate prin acel mini-triaj.

r.c.m.

Quote from: frunzaverde on August 07, 2018, 09:01:59 PM
Quote from: tom_sawyer on August 07, 2018, 08:10:13 PMHarta:

Nu, nu asta. Harta asta nici oficiala nu e, nici corecta nu e, si nici nu a fost vreodata corecta. De exemplu Boutari - Hateg nu a existat niciodata in paralele cu Dangeni - Saveni sau Siret - Dornesti. La fel, nu exista si nu a existat vreodata o linie dubla Ronat - Sanandrei, Santana - Chisinau Cris sau Brasov - Harman.

Harta oficiala care arata starea liniilor o gasiti la linkurile de mai sus (e PDF, nu are rost s-o pun) - dar trebuie coroborata cu limitarile activitatii de miscare.

Dotarea statiilor si infrastructura o gasiti aici : http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%201c%20-%20Harta%20sisteme%20de%20circulatie%20si%20dotarea%20statiilor.pdf

Îmi cer scuze că dezgrop morți atât de "învechiți", dar am încercat să deschid pagina pentru a descărca informația găzduită și aparent link-ul nu duce decât spre o fundătură. Se poate găsi informația referitoare la dotarea stațiilor și infrastructură altundeva?

Mulțumesc mult!