Secundare feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by Balto, August 07, 2018, 04:45:02 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

Oare infiintarea unui punct de oprire la pasajul peste DJ 222 nu ar fi mai buna pentru localitate? distanta ar fi cam 2 km de la biserica insa ar fi pe un drum mai bun decit drumul de tara pina in cimp cum e acuma.

Statia actuala ar putea sa ramina pentru marfa(eventual si pentru cruci).

Si nu doar aici, ci in mulgte locuri in tara ar putea fi facut asa. Dar ramine problema celor 70% opriri pentru regio, sau cit obliga ordinul ala?

tom_sawyer

#166
Quote from: AndreiB on June 23, 2020, 04:26:53 PM
S-a publicat raportul. Club feroviar zice ca se propune inchiderea a 32 de linii (cred, e rezolutia mica si nu le-am numarat individual): https://clubferoviar.ro/zeci-de-linii-de-cale-ferata-ar-trebui-inchise-sau-predate-autoritatilor-regionale/

Liniile au fost clasate în cinci grupuri, anume:
primul cu trafic mare și prioritate ridicată la finanțare (10 interoperabile, 13 neinteroperabile),
al doilea cu prioritate medie în finanțare (16 neinteroperabile),
al treilea prioritate scăzută la finanțare (o linie interoperabilă, 10 neinteroperabile),
al patrulea (18 linii) doar cu transport de mărfuri care trebuie transformate în industriale sau de transport călători, doar după și prin discuții cu autoritățile regionale
și al cincilea grup, format din 31 de linii, din care în cazul a opt ar putea avea discuții cu autoritățile regionale.











Powered by API/PUM imgur uploader

Poate reușește @Ionut (am înțeles că are documentația) să atașeze și altceva mai relevant, dacă se poate atașa.

AndreiB

Pacat de Caciulati - Snagov. Cu putin efort ar putea fi o linie suburbana utila pentru Bucuresti. Sper doar sa nu vanda terenul - oricum nimic ramas in situ nu mai era folosibil.

tom_sawyer

Exact la asta mă gândeam și eu. După ce se dă în funcțiune T2 la Otopeni, ar putea băga un tren tip pendulă GdN-T2-Snagov și retur.

medicul de garda

Linia aceea de Snagov personal mi se pare un prin tronson foarte util pentru o viitoare legatura directa feroviara intre OTP si Ploiesti Sud. Astfel ca jumatate din lungimea legaturii imaginate e deja realizata in teren, necesita dublare si electrificare. Ma rog necesita si un pic de interes din partea CFR, care considera ca au rezovlat toate problemele cu linia aia infundata catre aeroport, si o viitoare alta linie infundata pana la celalalt terminal...

De acord ca momentan linia este absolut degeaba, desi reactivarea acelei linii e in planul PMB pentru linii metropolitane de tren, de unde rezulta foarte clar ca nu exista niciun fel de coordonare intre cei care au facut planul acesta si alte administratii, se presupune in mod gresit ca doar regionalele stiu la ce le trebuie liniile...  ???
Trust me, I'm an east-european doctor!

tom_sawyer

#170
Cu ceva efort (trebuie să treacă peste A3 și râul Ialomița) s-ar putea uni cu linia Ploiești-Urziceni, 20-30 km de cale nouă.

Pe linie ar putea circula și marfă spre Ploiești, CJ Ilfov vrea să construiască un terminal multimodal de marfă la Moara Vlăsiei.

QuotePentru a prelua traficul de vagoane de marfă la și de la viitorul Terminal Intermodal este necesar a se realiza atât un dispozitiv de linii din incinta acestuia cât și realizarea un racord feroviar nou care se va lega la rețeaua feroviară existentă cea mai apropiată. In acest sens, pentru asigurarea legăturii feroviare a liniilor din terminal la rețeaua feroviară existentă s-a prevăzut o linie de racord la halta de mișcare cea mai apropiată, aceasta fiind halta de mișcare Căciulați.
https://mobilitate.eu/terminal-intermodal-bucuresti-urziceni/

AndreiB

Terminalul multimodal, daca s-ar face in mod serios cred ca ar avea nevoie de legatura dedicata cu centura feroviara, poate paralela cu A3?

Avand in vedere conexiunea OTP T1 si T2 distincta, plus trenurile spre Galati/Urziceni, nu prea mai raman multe trase de marfa.

Balto

Stiti poate linia neinteroperabila Dornesti-Putna in ce grupa de prioritate a fost incadrata?
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

TVlad

Quote from: tom_sawyer on July 03, 2021, 01:28:48 AM
Anunt de participare simplificat: [SCN1085333] Lucrări de reparații ale liniilor CF care dau acces la rampa de îmbarcare/debarcare și a rampei de îmbarcare/debarcare din stația Ceamurlia de Jos

Lucrările de linii presupun înlocuirea schimbătorului de cale nr. 2 din fosta stație Ceamurlia de Jos, tip 49, montat pe traverse din lemn și a traverselor necorespunzătoare de pe diagonala 6-10 și de pe linia 4 din aceeași locație.


In anul 2012 am aflat de la IDM-ul din acesta statie ca acolo mai descarca uneori tancuri pentru poligonul din apropiere. Era increzator ca din acest motiv nu o sa ii desfiinteze postul. S-a inselat.

Acum de ce or reface rampa? Si-or fi adus aminte de poligon?

Iata niste poze de atunci:














Powered by API/PUM imgur uploader

Felinarul de la peron cred ca era ultimul de acest tip de pe reteaua CFR. Abajurul tronconic e o modificare din anii '60 insa corpul era mult mai vechi. Praf a fost in Dobrogea inaintea noastra, praf ramine dupa noi.

2011:




etravel

@TVlad, ce s-a intamplat cu cladirea garii? Mai e in picioare? Vad in pozele din 2012 ca acoperisul era deteriorat bine... Daca au concediat si IDM-ul probabil ca nu a ramas nimeni acolo, sa mai aiba grija de cladire.

TVlad



Placerea bazala a distrugerii. Asta guverneaza la regionala Constanta. Au facut zob mai toate cladirile de pe Medgidia - Tulcea si cele de la Ovidiu si Dunarea. Nu s-au multumit sa le abandoneze, le-au distrus chiar ei.

etravel


Sorinus

Gara asta era superba. In alte ordine de idei, apropo de Dunarea si Ovidiu, nici sa tii ruinele acolo pana cad de la natura, daca nu se valorifica sau se reabiliteaza ptr cine stie ce motiv, atunci aia e, se darama.


Dar nu inteleg, daca s-a desfiintat HM Ceamurlia, ce e cu toate lucrarile alea? N-ar trebui de ex sa ramana doar linia directa si un peron?

Cuneo

S-a refăcut legătura liniei 213 cu stația Radna și s-a curățat terasamentul de bălării și boscheți. Știe cineva dacă se va relua traficul de călători Radna - Timișoara Nord?





Linia 213 e lângă parapetul de beton


















cristi5

Poate stie @ioandorin daca macazul de iesire spre Timisoara e legat in centralizarea temporara (electrodinamica) din Radna.

Daca nu, se va putea iesi spre Timisoara abia cand va fi gata centralizarea electronica. Adica la cam un an dupa ce sunt gata toate liniile si macazurile in statia Radna.