[SV] Centura Radauti

Started by Balto, March 24, 2018, 02:35:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

ovideatza

#150
Vedere de pe str. Horodnicului spre zona catre DN17A de mai sus:




dinspre str. Horodnicului pana la DN2H iesirea spre Galanesti am putut sa il parcurgem, si avem din nou surprize placute:













Aici ajungem la pasajul peste CF si DN2H:

















ovideatza

#151
Acelasi stadiu avansat pana la Dj178C spre Fratauti:












ovideatza

#152
Urmatorul sector este inceput mai tarziu, de unde si progresul e mai redus. Se lucreaza din ce am putut vedea la structuri, ulterior probabil vor intra mai serios si la terasamente. Situatia parea cam la fel pe tot tronsonul pana la intersectia cu DN17A spre Dornesti.


























Powered by API/PUM imgur uploader

ovideatza

#153
Lucrari la intersectia cu DN17A spre Dornesti:

Va fi pasaj peste CF si peste DN, cu giratoriu pe centura si intersectie in T pe DN, la 20m de alta intersectie in T (cel putin asa apare pe planse, daca nu s-a modificat la PT). Din toate, daca asa se executa, mi se pare proiectat foarte prost, 2 intersectii in T pe 50m...
































Powered by API/PUM imgur uploader

Mai departe nu exista cale de acces usoara asa ca nu am putut intra, a inceput si ploaia din nou, dar din ce am vazut in partea cealalta (iesirea spre Milisauti) pare ca tot structurile sunt ridicate aproape si s-au apucat de terasamente.

Ps: Multumesc Ionut/API pt facilitare acces si UMB ca nu si-au strans jucariile si au plecat cu totii la Bacau. Am o speranta in suflet ca la sfarsit de 2020 sa fie gata, poate, depinde cum ii prinde iarna asta si cum se misca relocarile de utilitati.

voicul

+1 pentru reportaj. Avansul este si exista.  :D Bravo UMB.

ovideatza

#155
Despre asta vorbesc mai sus legat de intersectia Centura - DN17A spre Dornesti - drumul spre Satu-Mare:





Powered by API/PUM imgur uploader

Avand in vedere ca se circula cu viteza in zona, mi se pare proiectare deficitara la nivel de siguranta, ar fi mers un giratoriu de mari dimensiuni in acel loc si breteaua de coborare de pe centura sa fie fix in dreptul drumului spre Satu-Mare.

Pe acel drum se merge si spre Egger/ Schweighofer, adica trafic greu.

sorinelbulceag

ovideatza  -> Multumim mult pentru fotografii si descriere!

lalilieci

@ ovideatza
+1 mare
multumesc  tare mult pt un reportaj  frumos si cu  suflet; multumesc  si  din  motive personale  si a  bucur ca  am putut  sa vad  putin  din acele locuri  dupa 30 de ani; pe  atunci era un orasel mic, frumos si linistit.

ovideatza

#158
Prefabricate care se duceau la primul pod peste Sucevita. Fotografii de acum cateva minute.








Powered by API/PUM imgur uploader

Am inteles ca ar fi si macara venita de ieri.

Granata06

Grinzi tronsonate, grinda finala va fi compusa din 3 tronsoane.

ovideatza

#160
Ca sa inteleg, mai pe romaneste, pe acele platforme fotografiate aici care sunt in paralel cu pilonii, se pun cate 3 grinzi si se face din ele 1 care se ridica?

Parca sunt 4 deschideri.

Ionut

Cam asa. Ca la Bogata pe A3. Se sudeaza la sol și apoi se ridică.

Ionut

API pe Facebook

Duminică, 04.08.2019, un membru al comunității noastre a realizat un reportaj detaliat de pe Varianta de Ocolire Rădăuți. Aici aveți explicații și poze: http://bit.ly/2KzdU9s.

Proiectul prevede un inel complet de 16,58 km în jurul municipiului. Primul contract a fost semnat cu UMB în 2011, însă din cauza blocajelor birocratice nu s-a realizat nimic.

Abia în 2017 CNAIR a licitat lucrările suplimentare necesare, câștigător fiind tot UMB. Ordinul de începere a fost dat în 04.06.2018 și s-a intrat în forță în teren în toamna lui 2018. Termenul limită de execuție este primăvara anului 2021.

În 23.04.2019 v-am prezentat o primă radiografie de la sol și din aer a șantierului: http://bit.ly/2YNVKdt. Între timp, antreprenorul a progresat foarte bine în special la structurile principale (cele două poduri peste Râul Sucevița sau pasajul peste DN2H), dar și la terasamente.

În ritmul actual, cei de la UMB au capacitatea de a finaliza centura în avans, cel târziu la sfârșitul lui 2020. Însă este nevoie de susținerea consistentă a CNAIR pentru relocarea rețelelor electrice de pe traseu. Cerem oficialilor DRDP Iasi Oficial să urgenteze procedurile, astfel încât șoferii să se poată bucura în cel mai scurt timp de noul drum.

mmv1

Interesant e ca grinzile sunt facute la Prebet Aiud si deci UMB le transporta pe o distanta de cel putin 350 de km

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe