News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

[SV] Centura Radauti

Started by Balto, March 24, 2018, 02:35:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Mi se pare mie sau astia sunt bani doar de seminte?.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Balto

 :o no comment

"Rădulescu a precizat că pentru centura Sucevei suma alocată este de 47 de milioane de lei, astfel încât această investiţie va fi terminată în 2019. ,,De asemenea, şoseaua de centură a Rădăuţiului primeşte 35 de milioane de lei, sumă suficientă pentru ca lucrările să fie finalizate. La investiţii au fost alocate fonduri şi pentru DN 18, cu 79 de milioane de lei, drum care va fi finalizat în 2019", a declarat Rădulescu." - Purtătorul de cuvânt al PSD Suceava, deputatul Alexandru Rădulescu

monitorulsv.ro
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

NGC

^^^

Contractul pentru "LUCRARI SUPLIMENTARE LA PROIECTUL TEHNIC AFERENT CONTRACTULUI DE EXECUTIE DE LUCRARI NR. 47/27.05.2011 PENTRU CENTURA MUNICIPIULUI RADAUTI" a fost atribuit in 2017 catre TEHNOSTRADE, dar valoarea de atribuire e de doar 15.234.381,04 RON fara TVA.

ovideatza

Intre timp la Radauti am inteles ca "furnicutele portocalii" au revenit si lucreaza vizibil.

Balto

Da, se lucrează în special în zona de nord a municipiului,de aprox. o saptamana, orasul este tranzitat toata ziua de autobasculantele UMB, uneori cate 4 in coloana si grabite tare. Se misca bine desi inca avem strat de zapada, iar dimineata au fost -10 grade.  :)
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

ovideatza

Foto primite de la Radauti:

Furnicutele in actiune la podul de la iesirea spre Volovat: (ar fi 16 in poze  :) si mai multe erau pe traseu)



Aici se pare ca duc pamantul excavat (iesirea spre Fratauti, dupa bazarul auto):



Accesul la podul peste Sucevita de la iesirea spre Badeuti, in spate la Alexiana:



Prefabricate tot in zona Bazarului Auto (iesirea spre Fratauti):






Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Foto "primite"? :) De la cine? Sursa de pe santier? :D

ovideatza

Ei...nici chiar. :D
Am rude in Radauti pe care le stresez periodic.
A intrebat un sofer de camion sa ii explice de ce depoziteaza acolo pamantul, aparent nu ar fi motiv, dar a zis ca nu stie, face doar ce i se spune  :o

ovideatza

Sambata UMB-ul baga binisor, dupa numarul insemnat de autobasculante care se "plimbau" prin oras. Am ajuns pe la 2-3 si am vazut in 20 min vreo 8-10 bucati.

Balto

Sambata au lucrat pana la ora 18, in special pe tronsonul din nordul municipiului.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

ovideatza

#100
Am inteles ca se muta astazi stalpi de curent la intrarea in Radauti dinspre Badeuti, pe partea dreapta.

Probabil relocari.

Si ceva foto:

Locatie aproximativa = https://goo.gl/maps/J8hCS6gY7AK2







Powered by API/PUM imgur uploader


si la iesirea spre Dornesti, pa partea stanga:





Powered by API/PUM imgur uploader

unde ar fi trebuit sa fie un pasaj denivelat cu rampe, dar ca si la Centura B. probabil le dadea cu virgula linia ferata.

In dreapta se vede o trecere peste CF.

Pe acolo se merge spre Schweighoffer/ Egger, adica transport de tonaj, sursa cea mai mare de trafic greu din zona momentan.

Daca nu se face o bretea care sa ajunga direct inainte de CF, fiecare camion cu greutate va trece pe pasaj peste DN si calea ferata, va face dreapta la rondul imediat urmator, se va intoarce in DN cu STOP si viraj la stanga apoi repejor dreapta si va trece iar calea ferata...

Sper ca Egger sa puna ceva bani sa isi faca ei direct acces, bretea inainte de pasaj spre dreapta spre DJ178B si sa se inteleaga cu CNAIR la treaba asta. Putin probabil, ar necesita ceva exproprieri cred...cine stie.

Altfel se va cirucla mai greu in acea zona decat acum.


Iesirea spre Vicov/ Fratauti, unde va fi tot acelasi tip de pasaj peste CF cu rond apoi din care se ajunge la DN intr-o intersectie in T.





Powered by API/PUM imgur uploader


Balto

La iesirea spre Dornesti va fi un pasaj peste DN si CF515.
Trecerea la nivel cu CF de care mentionezi, este foarte tranzitata din motivele expuse de tine, leaga Dornesti si Radauti de comuna Satu Mare, fabricile Egger si Schweighoffer. Camioanele nu sunt ale fabricilor, ci ale firmelor din zona, deci nu va face nimeni drum sa le faciliteze accesul decat statul roman, care probabil nu o va face.
E bine ca au inceput relocarile, din acest motiv spre Dornesti nu s-a lucrat mai nimic decat foraje si nivelarea solului. Se asteapta mutarea LEA 110KV, care din motive birocratice/financiare a intarziat lucrarile la aceasta varianta de ocolire.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

ovideatza

#102
Avand in vedere ca e trecerea de CF exact acolo, nu vad ce solutie s-ar putea face.

Si e si distanta mica pe plansa intre breteaua de la centura catre DN si trecerea de CF, daca nu era trecere CF poate se putea face un rond mare ceva, tras de DJ putin incat sa iasa o singura intersectie, dar asa cu CF-ul nu prea are cum.

Macar de era o distanta mare, astfel incat sa nu se "incalece" cele 2 intersectii.

rota

Live de pe centura Radauti cu tot cu explicatiile inginerului de la UMB LINK
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Balto

Astăzi au început lucrări și la ieșirea spre Dornești (unde trebuie relocată LEA). Se aducea pietris din albia râului Suceava, iar un bulozer șenilat îl nivela peste pământ, pe viitorul traseu al centurii.
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)