[SV] Centura Radauti

Started by Balto, March 24, 2018, 02:35:40 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

StefanD

  :o  :o
Stupid, doar de asta facem centuri și VO, ca să le punem limite din astea...

Cea mai tare e succesiunea de indicatoare de limitare de viteză de la 7:35 pâna la 7:48  :bash:

usus

La fel este și la 1:32 (60 km/h -in rampa ) 1:40 (70 km/h in panta) 1:44(50 km/h) de ce mă pune sa frânez la deal? Și apoi accelerez la vale înainte de giratoriu? ... Ca să frânez!

Din ce am observat se pare că pentru diagonala încă se folosește orașul și încă nu se vede diferența în trafic.

cicotan

În realitate, foarte puţini şoferi vor ţine cont de acele limitări de viteză.

bogdymol

^ Adevarat, cand vezi drumul drept, nu o sa ti cont de acea limitare de viteza. Totusi, treaba asta creaza 2 probleme mari:
- Politia Rutiera poate da amenzi foarte usor, doar de dragul de a da amenzi, fara sa participe in vreun fel la imbunatatirea sigurantei traficului
- data viitoare cand un sofer va vedea o limitare de viteza, pe un alt drum, va avea tendinta sa nu o bage in seama, ca stie de pe Centura Radauti ca limitarile sunt puse aiurea. Si candva se va intampla ca acea limitare chiar trebuia respectata, iar datorita nerespectarii ei se va intampla vreun accident

Pentru circulatia in siguranta, semnele rutiere si inclusiv limitarile de viteza trebuie instalate cu cap.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mateisn

#469
Dupa ce am dat si eu in weekend o tura pe soseaua de centura am observat urmatoarele chestii:
- singurul giratoriu cu sistem de iluminat este cel spre Suceava, în rest nici unul nu este iluminat (am incercat sa caut proiectul sa vad daca asa vor ramane, insa nu am gasit :(, poate stiti voi mai multe)
- toata partea de N a centurii mi s-a parut foarte inaltata fata de cota terenului natural, poate fi asta o masura impotriva zapezii care e posibil sa se adune pe sosea datorita panourilor fonoabsorbante? (pomenea de lucrul asta un coleg mai sus)
- de ce exista treceri de pietoni imediat la iesirea din sensul giratoriu spre Marginea, pe toate directiile, in conditiile in care acel giratoriu e "in the middle of nowhere" raportat la zonele cu pietoni?

voicul

Ce se mai aude cu teava de gaze? Pare ca se misca ceva acolo?

dimitrie

@voicul era miscare pe partea stanga a rondului, pe directia SV -> Fratauti.
Mai exact erau tevi negre insirate si muncitori.

@mateism inca mai au de munca.
Sambata si marti am vazut activitate:
- curatare, indreptat pamantul inafara soselei.
- turnare santuri
- asezare pamant/strat vegetal la terasamente.
- bibilit la poduri, tevi evacuare ape, etc...
A8 (Letcani - Motca) si A7 sunt prima prioritate dupa A3, A1 finalizate.



survola

Incredibil!
Știrea anterioară zice:
,,În această perioadă vor fi executate lucrări de golire a unei conducte de gaz metan, lucrare care prezintă risc de explozie."

KnX

Am trecut miercuri, 23.12.2020 pe șoseaua de centură pe partea estică, iar în zona sensului giratoriu de la ieșirea spre Dornești, am văzut că relocarea țevii de gaz era finalizată.
Presupun că restul lucrărilor pe breteaua de acces se vor efectua la primăvară, imediat ce condițiile atmosferice o vor permite.

peopeter

Se lucreaza la stalpii de iluminat din sensurile giratorii, se pun panouri solare.

Solutia care se implementeaza, Panous solar pus pe pamant, si probabil acumulatorii in spatele panourilor solare, este o solutie care, daca ne uitam la ce s-a intamplat cu acumulatorii din Suceava, va dura 1 an, maxim 2 pana vor fi luati.

Se poate verifica ce solutie a fost aprobata in proiect?

JohannDB

      "Panouri solare" la sistemul de iluminat giratorii ș.a. ...... Funcționale și cu randament asemănător/identic celor de pe DN1 Făgăraș-Sibiu, care emit întunericul cu "viteza luminii") ?? Și mai este o chichiță de tehnică; dacă panourile sunt pozate la o "oarecare" înălțime, cine "Ăl De Sus" va urca cu "prb"-ul (cum se spunea "pe vremuri") pentru a spăla suprafața panoului, ca să fie "curată" și la capacitate maximă de transformare ??  Face cineva treaba asta ??
      Pe "Centura Sucevei"... Recte VO.2P, unde eu adaug pentru identificare SV, adică VO.2P.SV, pentru a nu mă încurca cu "bălării"; toate locurile dotate cu panouri voltaice  emană/emit...întuneric....., de epuizare sau din necunoscute motive pentru mine ca participant la trafic.... Mai prost este când sunt la limită și "pulseză" (ca cele de pe la Olteț, Ucea, Scoreiu, Avrig de pe DN1......) Dacă sunt stinse/defecte, e mult mai bine.... Nu te mai induce nimic în eroare și nu-ți orbește ochii... Și știu ce zic...!!  Plus , la insule, BORDURILE ASCUȚITE......... Criminal pentru un nevinovat....... "neatent" !!

mateisn

Comunicat oficial CNAIR, 10.03.2021

Sursa

QuoteCOMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării și MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCURII, în calitate de ORGANISM INTERMEDIAR pentru TRANSPORT,  au convenit în data de 08.03.2021, încheierea Contractului de Finanțare nr.90 pentru proiectul ,,Centura Municipiului Radauti" în vederea acordării finanțarii nerambursabile alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2- Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, OS 2.2 Apel de proiecte pentru dezvoltarea infrastructurii rutiere - proiecte noi de investitii, Operațiunea- Creșterea accesibilitatii zonelor cu o conectivitate redusa la infrastructurs rutiera a TEN-T.

Obiectivul general ale proiectului este: extinderea infrastructurii de transport rutier de interes national în vederea asigurarii conexiunii la reteaua TEN-T a zonelor deficitare din punct de vedere a oportunitatilor de transport în vederea asigurarii accesibilitatii la oportunitati de munca.

Obiectivul operational specific este de a aduce imbunatatiri in ceea ce priveste viteza de calatorie in Municipiul Radauti, prin scoaterea traficului de tranzit din zona urbana, imbunatatind astfel si conectivitatea la nivel regional care faciliteaza integrarea economica a Romaniei in UE.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt: Construirea a 16,579 km de drum nou, 7 poduri, 2 pasaje si 7 intersectii precum si cresterea accesibilitatii relative cu minim 2%, în primul an de operare (2022).

Valoarea totală a  proiectului este de 162.032.974,28 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala- 112.632.755,18 lei, 15% contribuția proprie- 19.876.368,55 lei.

Durata proiectului: Perioada de implementare a proiectului este de 120 luni, respectiv între data de 01.04.2014 și 31.12.2023 la care se adaugă, dacă este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.

Cod proiect 130081.

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

usus

Adică să înțeleg că au terminat lucrările?